GlitterGlitter Skrevet 13. november 2016 #1401 Del Skrevet 13. november 2016 Nå har hun laget enda et innlegg om "kjærlighetshistorien" til henne og Pierre, det innlegget har hun skrevet minst 2 ganger tidligere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 13. november 2016 #1402 Del Skrevet 13. november 2016 Ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart, kommentarer til moderering og svar til dette. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 17. november 2016 #1403 Del Skrevet 17. november 2016 Noen som kan oppdatere meg på hva som skjer på den fronten? Mange hissige snapstoryer, men har lært at det ikke er verdt klikkene. Hvis det er noen som likevel faller for fristelsen kan dere jo dele det her, så vi andre slipper å gi etter *nysgjerrighet lenge leve* Hilsen nattevakta med alt for lite å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 17. november 2016 #1404 Del Skrevet 17. november 2016 Har nå fortalt hva hun har operert? Eller kjører hun clickbait om det enda? Nå har hun jo virkelig dratt det ut i det uendelige! Sa hun skulle fortelle det når hun kom hjem igjen, men har vel vært hjemme en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 18. november 2016 #1405 Del Skrevet 18. november 2016 Jeg falt for fristelsen: Hun har visst vært med på en episode på "Matkontrollen". Hun har hamstret Aloe Vera-drikker fordi hun trodde de var sunne for kropp og sjel, men det viser seg at de inneholder like mye sukker som Fanta og at "aloe vera-klumpene" egentlig er gelé. Derav "jeg føler meg lurt". Hun har også lagt ut en videoblogg-episode som skulle handle om Istanbul og operasjonen. Den eneste referansen til operasjonen er et 5 sekunders klipp hvor hun sitter i en bil, ordene "operasjonsdagen" svever forbi og hun viser en melding (?) fra Pierre hvor det står "Yesbox I can" - hva nå enn det skal bety. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 18. november 2016 #1406 Del Skrevet 18. november 2016 Så med andre ord har hun enda ikke fortalt hva hun har operert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 18. november 2016 #1407 Del Skrevet 18. november 2016 Dumt å lese varedeklerasjoner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 18. november 2016 #1408 Del Skrevet 18. november 2016 Er det blogglisten man skal bruke? Der er hun på 7 plass hva gjelder antall lesere. På blogg er ho på 3, men laangt opp til de to suverene i Sophie og Mitchelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 18. november 2016 #1409 Del Skrevet 18. november 2016 13 minutter siden, Sofiegj skrev: Er det blogglisten man skal bruke? Der er hun på 7 plass hva gjelder antall lesere. På blogg er ho på 3, men laangt opp til de to suverene i Sophie og Mitchelle. Hun har nesten aldri klart å komme over de. Det var en gang i fjor tror jeg, hvor hun havnet på 1 plass, men røyk fort ned til 3 plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dummebamse Skrevet 18. november 2016 #1410 Del Skrevet 18. november 2016 Må si jeg gleder meg fortsatt til se hvordan i heeeelvete hun skal klare å kjøpe hus (OG feriehus) med både usikker inntekt og det pengeforbruket. 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 18. november 2016 #1411 Del Skrevet 18. november 2016 43 minutter siden, dummebamse skrev: Må si jeg gleder meg fortsatt til se hvordan i heeeelvete hun skal klare å kjøpe hus (OG feriehus) med både usikker inntekt og det pengeforbruket. 😂 Det skal bli spennende å følge med på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 18. november 2016 #1412 Del Skrevet 18. november 2016 2 timer siden, dummebamse skrev: Må si jeg gleder meg fortsatt til se hvordan i heeeelvete hun skal klare å kjøpe hus (OG feriehus) med både usikker inntekt og det pengeforbruket. 😂 Ikke glem leilighet i Stockholm også da, hahaha 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 18. november 2016 #1413 Del Skrevet 18. november 2016 På snap her om dagen ga hun uttrykk for at det ikke ser bra ut at folk lager bilder med snap-filter som de bruker som profilbilde på Facebook. Det virker jo unektelig ganske pussig av ei som til de grader har forandret på utseendet. Et snapbilde med filter som FB-profilbilde er jo ingen stor sak. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 18. november 2016 #1414 Del Skrevet 18. november 2016 7 minutter siden, Sukrin skrev: På snap her om dagen ga hun uttrykk for at det ikke ser bra ut at folk lager bilder med snap-filter som de bruker som profilbilde på Facebook. Det virker jo unektelig ganske pussig av ei som til de grader har forandret på utseendet. Et snapbilde med filter som FB-profilbilde er jo ingen stor sak. Merkelig sagt av henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 19. november 2016 #1415 Del Skrevet 19. november 2016 Neeeei!! Ikke ny tråd! Hun har falt på lesertall noe veldig i det siste (og ingen har skrevet i tråden), la hun dø ut av bloggverden! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 20. november 2016 #1416 Del Skrevet 20. november 2016 På Saturday, November 19, 2016 den 1.33, mjauritz skrev: Neeeei!! Ikke ny tråd! Hun har falt på lesertall noe veldig i det siste (og ingen har skrevet i tråden), la hun dø ut av bloggverden! God idé 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronaldo7 Skrevet 20. november 2016 #1417 Del Skrevet 20. november 2016 Hvorfor har Isabel bare 20k lesere Idag? Skyldes det at der helg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilla_88 Skrevet 21. november 2016 #1418 Del Skrevet 21. november 2016 Latterligste dama i hele bloggverdenen spør du meg! Aldri sett maken til desperasjon... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 22. november 2016 #1419 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) . Endret 30. november 2016 av Hubbabubba2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. november 2016 #1420 Del Skrevet 22. november 2016 25 minutter siden, Hubbabubba2014 skrev: Reagerer på at hun aldri blogger før langt utover dagen. Og innleggene er helt elendige. Hun klager på at hun er så sliten og bla bla bla, du orker ikke engang å skrive et ordentlig innlegg, og det du poster kommer utpå ettermiddagen 🙄 Jobber så mye vettø... Kjøss meg... Da skulle hun forsøkt fotoblogg, der du går ut hver dag, uansett vær, for å ta bilder som du skal ha på bloggen. Det er også mye etterarbeid på bildene i tillegg til at du skal finne gode emner og tutorials som du skal lage. Hvis hun blir sliten av å skrive et lite og dårlig innlegg pr dag samt ta 100 bilder av seg selv, bør hun revurdere bloggingen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg