Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Hubbabubba2014 skrev:

Operasjonen trekker lesere 🙄

Tydeligvis. Hun fikk det som hun ville. Men nå må hun få fingra ut og si hva hun skal operere?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hubbabubba2014
51 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Tydeligvis. Hun fikk det som hun ville. Men nå må hun få fingra ut og si hva hun skal operere?!

Hun har tatt bilde liggende på magen på Snapchat.. Kanskje forstørre rumpa mer? Virker som man blir blind etter man opererer seg og vil bare ha mer og mer 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE tar avstand fra plastiske operasjoner samtidig som frk. Raad ligger på operasjonsbordet, og Pierres bror Daniel liker SEs bilde på Instagram. Likevel skriver Isabel nå at hun ikke føler seg truffet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ~Mocca~ skrev:

En veske til 50 000kr, kjøpt i utlandet? Det må vel koste litt penger å ta med seg inn i Norge?

Du kan pris sjekke på importkalkulatoren på toll.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, amadine skrev:

Du kan pris sjekke på importkalkulatoren på toll.no

12 500kr..? Mon tro om hun har tenkt på at hun må betale dette? Det er vel kun lov til å ta med seg varer for inntil 6000kr etter en sånn reise? Lite smart å ikke betale moms på den vesken når en er en av landets mest leste blogger.. Håper det var sånn Global blue eller noe der hun handlet. :lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ssophie skrev:

SE tar avstand fra plastiske operasjoner samtidig som frk. Raad ligger på operasjonsbordet, og Pierres bror Daniel liker SEs bilde på Instagram. Likevel skriver Isabel nå at hun ikke føler seg truffet..

Hvorfor skulle Isabel føle seg truffet fordi Daniel liker bildene til SE?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gøy hvis hun går gjennom grønt på flyplassen og blir stoppa, da blir det dyrt for henne.

Må bare få sagt at jeg bryr meg lite om hun har kjøpt seg veske til 50tusen. Har selv designervesker, MEN jeg driver ikke og påpeker hva det koster for å føle meg "kul". Det virker som om hun skal prøve å være noen hun ikke er.  Er så sykt harry når man skal flashe hva man har betalt for en veske osv. 

Endret av fannyfab
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2016 den 20.33, Linnpinn9 skrev:

Hun ligger på 2 plass nå! :sjokk: Hva skjer? 

Nei? Hun er enda en soleklar 3er og langt bak mammamitchelle og Sophie E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel bekrefter på mystory at hun er i Istanbul for å operere. Hun påstår nå at hun angrer på om at hun har hintet om det på forhånd, og at hun ikke orker å forklare mer om det så lenge hun ligger i smerter. Nå er visst planen å vente med å fortelle om operasjonen til smertene har gitt seg. Det eneste hun vil avkrefte, er at hun har operert seg nedentil. Gode gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sofiegj skrev:

Nei? Hun er enda en soleklar 3er og langt bak mammamitchelle og Sophie E.

Hun lå på 2 plass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Hun lå på 2 plass 

Det er forskjell på blogg.no sin liste og blogglisten.no :) på førstnevnte er det kun bloggere som blogger via blogg.no sin plattform. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Basilen skrev:

Det er forskjell på blogg.no sin liste og blogglisten.no :) på førstnevnte er det kun bloggere som blogger via blogg.no sin plattform. 

Jeg vet det. Det var blogg.no jeg mente :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Hun lå på 2 plass 

Når da? Tviler jeg sterkt på. Hun lå jo på 24kk igår. Sophie ligger jevnt på 37k på blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva f... er det hun opererer?! Hun har selv sagt at hun ikke har tatt en intimoperasjon (tja, skal vi tro på det da?), det er ingenting i ansiktet, hun ligger på ryggen så mest sannsynlig ikke en ny rumpeoperasjon. Hun ligger uten bh, og det er ingen synlige bandasjer etc.. Arg irriterer meg over at jeg er så nysgjerrig :fnise: Men det er vel bedre at jeg følger henne på snap enn at jeg gir bloggen klikk ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Sofiegj skrev:

Når da? Tviler jeg sterkt på. Hun lå jo på 24kk igår. Sophie ligger jevnt på 37k på blogg.no

Hun lå på 2 plass på blogg.no. Hvorfor skulle jeg lyve? Det var ikke lenge,  men hun lå på 2 plass en liten stund. Jeg var innom på lørdag 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er trist. Hun må operere seg for å holde seg på listen og at folk ikke skal miste interesse. Hun kjører operasjons clickbait hele tiden. Nå har hun operert seg for 4 gang på 1 år. Sinnsykt. Hva blir det neste? Når skal dette ta slutt? Snart har hun ikke mer å operere. Jeg tror hun kommer til å angre en dag. Lurer på hva Pierre tenker om dette?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun var med i PH var hun stolt av at hun hadde naturlige pupper.
Hun var en pen jente. Nå ser hun ut som en parodi på seg selv. Trist!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Nå raser hun for noe på snapchat, ikke mindre enn 3 forskjellige storyer med samme vrælet om hvor forbanna hun er. Noen som har lest bloggen og kan oppdatere hva det gruuusomme noen har gjort er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...