ssophie Skrevet 24. oktober 2016 #1241 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hvilket TV-program skal paret være med i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 24. oktober 2016 #1242 Del Skrevet 24. oktober 2016 3 chanel-vesker? Lol, hun kan da kjøpe seg 100 chanel-vesker, så mye fake klær og ting hun kjøper 🙄😝 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 24. oktober 2016 #1243 Del Skrevet 24. oktober 2016 2 timer siden, Rakelmaki skrev: Åhh la hun virkelig ut at Pierre sitter å stryker og dasker hennes nakne rumpe/underlivet på snap Det hadde hun virkelig ikke trengt å legge ut. Greit nok at hun filmer ovenfra slik at man ikke ser private deler, men alle skjønner jo hva som skjer når hun ligger på siden med føttene i fanget til Pierre og er naken på underkroppen og han er intenst konsentrert om underlivet hennes.. what. Har hun ikke unge følgere å ta litt hensyn til haha, to much information. Hun er ikke sann. Hvor gamle er de to egentlig? 14? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 24. oktober 2016 #1244 Del Skrevet 24. oktober 2016 Jeg tror at jo tryggere og bedre du har det i et forhold, jo mindre behov har du til å skrike ut om eget sexliv og hvor lykkelig man er. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 24. oktober 2016 #1245 Del Skrevet 24. oktober 2016 12 minutter siden, BeverTramp skrev: Jeg tror at jo tryggere og bedre du har det i et forhold, jo mindre behov har du til å skrike ut om eget sexliv og hvor lykkelig man er. Enig. Skjønner ikke hvem hun egentlig prøver å overbevise. Martine gir vel en stor faen i det nå. Er det ikke to år siden? Er så kleeeint.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 24. oktober 2016 #1246 Del Skrevet 24. oktober 2016 På 20.10.2016 den 23.33, melly666 skrev: 6:48 - 6:55 "Og hunden min gråter, og katten min gråter - hele Norge gråter" Hahaha 😂😂😂 Dette lo jeg hardt av. Dagens! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 24. oktober 2016 #1247 Del Skrevet 24. oktober 2016 Kan noen oppsummere for en som ikke har fulgt med? Hva sto på meldingene som ble delt på IG osv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 25. oktober 2016 #1248 Del Skrevet 25. oktober 2016 9 timer siden, SoftKitty skrev: Kan noen oppsummere for en som ikke har fulgt med? Hva sto på meldingene som ble delt på IG osv? Mellom Isabel og Martine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 25. oktober 2016 #1249 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) Jeg tviler ikke et sekund på at det er reelle følgere. Det finnes alt for mange unge folk som ser opp til henne på grunn av bildene og som ikke evner å lese hva hun skriver, som syns det er naturlig med catfights - det er jo det på ungdomsskolen også. I tillegg er det en del klikk fra folk som sjekker bloggene øverst på lista fordi de ligger øverst på lista, og ikke minst: Det er mange som elsker freakshow ... som IRs blogg og en del andre på topplista. Mye av det er selvsagt uskyldig, men IRs blogg er ikke det. Den er på mange måter grenseløs, utleverende og viser alt for mye av det som er privat. Men, hun har jo selv sagt at hun nyter å kunne "hevne" seg på de som ikke har vært snille med henne - ved å vise at hun "kommet så langt". Et ekko av en annen toppblogger, nemlig SE. Når kommer IR med bok? Hun må jo ha mye, mye mer å fortelle! Det hadde kanskje vært interessant lesning, faktisk, mer enn det selvsentrerte tenåringsvrøvlet en del andre har fått utgitt. Just saying. Endret 25. oktober 2016 av medeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 25. oktober 2016 #1250 Del Skrevet 25. oktober 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende utsagn og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 25. oktober 2016 #1251 Del Skrevet 25. oktober 2016 Det har (heldigvis) ingen rot til virkeligheten det programmet, og veldig overdrevent. Det eneste som stemmer er at Pierre klikker i vinkel relativt ofte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 25. oktober 2016 #1252 Del Skrevet 25. oktober 2016 52 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Det har (heldigvis) ingen rot til virkeligheten det programmet, og veldig overdrevent. Det eneste som stemmer er at Pierre klikker i vinkel relativt ofte. Hvilket program er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 26. oktober 2016 #1253 Del Skrevet 26. oktober 2016 Alt hun gjør er jo bare å unne seg ting! Det er aldri noe hun har strevet for eller på noen måte gjort seg fortjent til. Hvis jeg skal unne meg noe er det fordi jeg fortjener det, gjerne fordi jeg har gjort noe bra i det siste (nå har jeg vært på kjempe lang skogstur, så da skal jeg unne meg en sjokolade i kveld! / nå har jeg ikke shoppet på 6 mnder så da skal jeg unne meg en god vinterjakke). Hun gjør jo ingenting bra, hverken for seg selv eller andre! Hvorfor skal hun unne seg noe? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 26. oktober 2016 #1254 Del Skrevet 26. oktober 2016 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering og spekulasjoner. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 26. oktober 2016 #1255 Del Skrevet 26. oktober 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 26. oktober 2016 #1256 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Hun har ikke bare hintet til operasjon,hun har sagt det rett ut, minst én gang jeg kan se i innlegg, men lurer på om der er nevnt en gang til også. Kilde: Innlegget "Planer de neste månedene" på sraad.blogg.no, skrevet 28.09.16 http://sraad.blogg.no/1475020568_mine_neste_ml.html#comment Endret 26. oktober 2016 av Arabella3 La inn kilde 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 26. oktober 2016 #1257 Del Skrevet 26. oktober 2016 35 minutter siden, Arabella3 skrev: Hun har ikke bare hintet til operasjon,hun har sagt det rett ut, minst én gang jeg kan se i innlegg, men lurer på om der er nevnt en gang til også Må legge med kilder her, ellers blir det bare slettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 26. oktober 2016 #1258 Del Skrevet 26. oktober 2016 9 minutter siden, LeilaS skrev: Må legge med kilder her, ellers blir det bare slettet! Fikset ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. oktober 2016 #1259 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Synes det er helt vilt hun skal operere seg igjen. Hun har da hatt 4 operasjoner på 1 år! Var det ikke i fjor i oktober hun tok første operasjon? Nå kan det så klart være hun må operere ut hard kapsel fra puppene eller justere nesen, men vi går se. Hun må jo fortelle oss hva det er snart. Endret 27. oktober 2016 av LeilaS 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 27. oktober 2016 #1260 Del Skrevet 27. oktober 2016 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, latteriggjøring, spekulasjoner og svar til dette. Vil minne om følgende punkt i Rampelysets retningslinjer: Sitat Der det diskuteres kjendissaker i mediene (inkludert sosiale medier) er brukerne selv ansvarlige for å legge ved lenker til dokumentasjon. Dersom dokumentasjonen er lagt ut i en tidligere tråd, eller betydelig lang tid tilbake i en veldig lang tråd, bør man lenke til innlegget der dokumentasjonen kan finnes. Ubegrunnede påstander vil bli slettet som spekulasjoner, også når det ikke direkte er til skade for den omtalte part, da vi ikke har kapasitet til å sjekke fakta i alt som legges ut. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg