Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, chremiil skrev:

Nytt blogginnlegg fra Ariel. Hun er ferdig med saken nå tydeligvis og kommer ikke til å si/skrive noe mer om det

Nå få vi se om fru og herr Louis kan bli ferdig og ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, mjauritz skrev:

Hvordan i all verden er det Ariel har gjort mot Isabel like ille som en 40 minutters lang hetsevideo?

At jeg så videoen og sier at dette er uakseptabel uthenging av en person er noe helt annet enn at du sier at folk burde se den, og at det fikk deg til å tenke annerledes om Ariel. Ville du sagt det samme om det var søstra di som ble uthengt i 40 minutter? Jeg sier ikke at jeg støtter Ariel fult i hva hun gjør, men det hele begynte med at Isabell hang ut Martine på snapcaht og Ariel tok hun i forsvar. Det Ariel har lagt ut etter det er bevis på ting Isabell har gjort fordi hun blir anklaget for å lyve. Isabell og Pierre har bare lagt ut en lang video med hets, og gnidd i ansiktet på A at de er med Daniel, OG TIL OG MED LAGT UT MELDINGENE FRA SNAPCHAT HVOR DANIEL SIER NOE STYGT OM ARIEL. De har ingen grenser.

Her oppfordrer du, og sier at du fikk et annet bilde av Ariel. Pierre har jo da fått det som han vil, vi vet ikke hva som er sant og ikke, og at du blindt tror på det og mener andre burde se den er jo ikke akkurat smart.

Jeg oppfordret ingen til å se videoen, og når jeg så den så så jeg noe helt annet enn deg. Jeg så en guttunge som desperat prøver å redde kjæresten sin ut av denne situasjonen - for hun klarer ikke gjøre noe selv, og klarer å få folk som deg til å tro på dette. Ærlig talt, tror du virkelig det er sannheten? At han og Isabell bare er offer for hurpa Ariel som tordner frem som hun vil? 

Jeg syntes det er ren uthenging. Det endret ikke mitt bilde av Ariel, det bare forsterket mitt inntrykk av I og P. Ingenting er deres feil noensinne, det er aldri de som lager drama og de er jo bare gode å snille. 

Signerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med de som mener at det var idiotisk av Ariel å møte opp til intervjuet hos VGTV når Isabel og Pierre ikke gjorde det, og at et slikt "familiedrama" ikke hører hører hjemme i VGTV. Vil ikke akkurat påstå at et dette dramaet passer seg så veldig godt på blogg og youtube heller, det er vel en grunn til at de ikke ønsker å konfronteres med det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Morsomt med de som mener at det var idiotisk av Ariel å møte opp til intervjuet hos VGTV når Isabel og Pierre ikke gjorde det, og at et slikt "familiedrama" ikke hører hører hjemme i VGTV. Vil ikke akkurat påstå at et dette dramaet passer seg så veldig godt på blogg og youtube heller, det er vel en grunn til at de ikke ønsker å konfronteres med det. 

Enig. De nekter pga de kan ikke forsvare seg. På sosiale medier kan de tenke lenge på hva de skal si osv. Det kan de ikke når de blir konfrontert på VGTV.  

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Hvor kan jeg se intervjuet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sofiegj skrev:

Hvor kan jeg se intervjuet?

Finnes ingen intervju, fordi Pierre og Isabel ikke ville stille opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sofiegj skrev:

Forresten Ariel sier hun er ferdig. Tydelig at den videoen Pierre la ut igår var meget suksessfull.

Meget suksessfull tror jeg ikke den var. Ariel mener vel hun har fått sagt sitt og ikke gidder mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

La Isabel ut screenshot av en samtale med Martine? Hva stod det? Leste bare at mange sa at Martine virket så bitch. (Kanskje ikke så rart..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde utestenges fra Blogg.no til de har lært seg folkeskikk, hele bunten. Makan.

Har ikke Blogg.no noe ansvar i det hele tatt? Finnes det ikke en eneste liten paragraf de har forbrutt seg mot ved å tillate sånt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, medeus skrev:

De burde utestenges fra Blogg.no til de har lært seg folkeskikk, hele bunten. Makan.

Har ikke Blogg.no noe ansvar i det hele tatt? Finnes det ikke en eneste liten paragraf de har forbrutt seg mot ved å tillate sånt? 

Jeg er helt enig i det du skriver, men blogg.no har aldri påtatt ansvaret for hva bloggerne skriver. De gjemmer seg bak ytringsfriheten og mener at hver enkelt blogger er ansvarlig for sitt innhold.

Det er nettavisen som er den store syndebukken. De betaler hun for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg er helt enig i det du skriver, men blogg.no har aldri påtatt ansvaret for hva bloggerne skriver. De gjemmer seg bak ytringsfriheten og mener at hver enkelt blogger er ansvarlig for sitt innhold.

Det er nettavisen som er den store syndebukken. De betaler hun for dette.

Sendte du klage til nettavisen?  Hva skrev du? Send meg gjerne en pm om du ikke vil si det her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, chremiil skrev:

Tviler :ler: 

Hvor slenger IR dritt mot Ariel/Marianne nå? Har lest bloggen, men det eneste jeg finner er en lang unnskyldning på snapchat og et innlegg skrevet for et par dager siden, der hun unnskyldte seg for det hun hadde sagt og gjort. Mente selv hun var barnslig og som voksen burde oppført seg bedre. 

Liker å lese om drama :fnise:

Angående den "loggen". Her prøver faktisk IR å be om unnskyldning. Hadde bare Marianne skrevet "takk for det. Setter pris på modenheten" så hadde alt vært greit. Trenger ikke å tilgi og kysse, men som voksen burde man klare å respektere et ønske om å si unnskyld, uavhengig om man vil tilgi eller ikke. 

Edit: Denne videoen dere diskuterer. Den har jeg ikke sett. Ligger den på bloggen/youtube enda?

Endret av Rakelmaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Rakelmaki skrev:

Hvor slenger IR dritt mot Ariel/Marianne nå? Har lest bloggen, men det eneste jeg finner er en lang unnskyldning på snapchat og et innlegg skrevet for et par dager siden, der hun unnskyldte seg for det hun hadde sagt og gjort. Mente selv hun var barnslig og som voksen burde oppført seg bedre. 

Angående den "loggen". Her prøver faktisk IR å be om unnskyldning. Hadde bare Marianne skrevet "takk for det. Setter pris på modenheten" så hadde alt vært greit. Trenger ikke å tilgi og kysse, men som voksen burde man klare å respektere et ønske om å si unnskyld, uavhengig om man vil tilgi eller ikke. 

IR? er det Isabel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LeilaS skrev:

IR? er det Isabel? 

Beklager, siden folk her forkorter bloggernes navn tenkte jeg IR var forkortelsen dere bruker for Isabell Raad :P Er henne jeg mener ja. 

Endret av Rakelmaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rakelmaki skrev:

Beklager, siden folk her forkorter bloggernes navn tenkte jeg IR var forkortelsen dere bruker for Isabell Raad :P Er henne jeg mener ja. 

Hehe ok :) Greit å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Rakelmaki skrev:

Edit: Denne videoen dere diskuterer. Den har jeg ikke sett. Ligger den på bloggen/youtube enda?

Det var Martine som fjernet blokkeringen og ba Isabel om å få seg et liv, så det var ikke sånn at Isabel tok kontakt for å si unnskyld. Martine ble fornærmet, og har sikkert fått passe nok. I tillegg til den ekstremt drøye kommentaren om mora til Martine i kommentarfeltet til Sraad som Sraad godkjente - og hun har på sånn at hun må godkjenne før det blir publisert, så hun leste gjennom den og tenkte at ja den passer seg på bloggen min. 

Martine har ingen grunn til å være snill mot Isabel, og hun må ikke godta unnskyldningen. Martine har fått nok, og det har hun full rett til, uten at hun skal henges ut som en bitch av den grunn. Isabel fortsetter bare å snakke til hun istedenfor for å bare ta hintet og bli ferdig. 

Man ser i hele loggen at Isabel sier det hun gjør med vilje for å provosere Martine til å si noe stygt så hun kan legge det ut, og det fikk hun til. Hun er en utspekulert slange. Hadde Isabel ment dette hadde hun ikke hatt noe behov for å legge det ut, da kunne hun ha sagt at hun har sagt unnskyld til M og ferdig med det.

Endret av mjauritz
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...