Sofiegj Skrevet 20. oktober 2016 #1181 Del Skrevet 20. oktober 2016 Er Ariel virkelig så slem som Pierre påpeker i den videoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 20. oktober 2016 #1182 Del Skrevet 20. oktober 2016 Men hvem tror de at de er siden de må ta en privat oppvask offentlig? Det er jo helt latterlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 20. oktober 2016 #1183 Del Skrevet 20. oktober 2016 Sendt klage til side2. Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Så hele videoen til Pierre og det er bokstavelig talt 40 minutter ren hets mot Ariel. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 20. oktober 2016 #1184 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg tror de har glemt grunnen til at bloggen til Isabell satt fart, det var jo et ganske likt senario. Krig mellom henne og Martine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 20. oktober 2016 #1185 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hva tror dere skjer videre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaskemaskinen Skrevet 20. oktober 2016 #1186 Del Skrevet 20. oktober 2016 Flaut å si, men dette var jo mer spennende enn alt på TV i dag ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 20. oktober 2016 #1187 Del Skrevet 20. oktober 2016 38 minutter siden, Onbothsides skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 20. oktober 2016 #1188 Del Skrevet 20. oktober 2016 Sjekk kommentarfeltet til Ariel, mange som er på Isabel sin side nå etter den Pierre videoen. Tror ikke Isabel mister følgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 21. oktober 2016 #1189 Del Skrevet 21. oktober 2016 6 timer siden, Sofiegj skrev: PIERRE KLILKER! En som er sint fordi sannheten kom frem 😏 Så 2 min, "huff, herlighet" og klikka meg ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 21. oktober 2016 #1190 Del Skrevet 21. oktober 2016 Vi får se hva som skjer når dette roer seg. Jeg tror mange klikker seg på bloggen enda. Jeg skulle ønske folk kunne slutte. Jeg synes det er så teit når folk sier de misliker jenta sterkt, men likevel klikker seg inn på bloggen. Seriøst, slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 21. oktober 2016 #1191 Del Skrevet 21. oktober 2016 10 timer siden, Cavatina skrev: Jeg orker ikke å se på mer enn 1 minutt og 17 sekunder av videoen, som i det drøye minuttet består av "du skal ikke tro du vet noe". Han burde trene skuldrene litt mer, og finne utløp for frustrasjoner skapt av konflikt mellom "hønene" i haremet sitt - bevisst eller ei. Han svingte svansen, og jentene apporterer "krenket". !!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 21. oktober 2016 #1192 Del Skrevet 21. oktober 2016 Noen som har sett hele videoen til Pierre som kan oppsummere den? Ga opp etter 10 minutter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 21. oktober 2016 #1193 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg så hele videoen. Det første som slo meg er at Pierre ikke faker dette, han er så sint og oppgitt over Ariel. Han forteller at Ariel var veldig stygg mot Martine i begynnelsen da de var kjærester, hun frøs ut Martine på en måte og gjorde at hun ikke ville komme hjem til de til slutt fordi Ariel var så stygg mot henne. Akkurat det tror jeg på. I følge Pierre så følte Ariel et eierskap til Daniel, og ville ha han for seg selv, og det ender med at hun er sjalu og sutrer fordi brødrene Daniel og Pierre har et godt forhold og trenger tid sammen. Det tror jeg også på. Ariel blir sur og grinete fordi hennes forhold rakner, mens Pierre og Isabell sitt bare blir bedre. Ariel og Daniel skulle ut og reise, Pierre skulle passe hunden deres i deres leilighet. Ariel lager et helvete fordi Isabell er i leiligheten deres da er er borte. Ariel er ikke så uskyldig hun heller, tror hun kan være vanskelig å forholde seg til og sprer masse negativitet rundt seg. At hun ikke klarer å være glad og lykkelig på andres vegne, det forundrer meg ikke.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 21. oktober 2016 #1194 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg syns folk bør se videoen hvis de lurer på noe, jeg gadd hvert fall det og det kommer mye ut som fikk meg til å se Ariel i et annet lys. Det var kanskje meningen, men Pierre har mange gode eksempler som viser hvorfor det har vært vanskelig for han å forholde seg til Ariel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 21. oktober 2016 #1195 Del Skrevet 21. oktober 2016 38 minutter siden, MintyBreeze skrev: Jeg syns folk bør se videoen hvis de lurer på noe, jeg gadd hvert fall det og det kommer mye ut som fikk meg til å se Ariel i et annet lys. Det var kanskje meningen, men Pierre har mange gode eksempler som viser hvorfor det har vært vanskelig for han å forholde seg til Ariel. Men hvorfor mener du vi har noe med det å gjøre? Hva er det liksom vi lurer på som gjør at vi burde se på dette sirkuset? Jeg så hele videoen og satt igjen sjokkert over at en voksen person kan sitte å si alt dette mot en annen for hele verden til å se. Hadde de ikke vært offentlige personer og dette kun var en krangel så hadde dette vært ren skjær mobbing. Dessuten er krangelen mellom Isabel og Ariel, jeg skjønner ikke hvorfor Pierre føler at han skal legge ut om aaalt Ariel har gjort de siste årene? Dette er jo ikke Pierre sin sak, det er ingen som har nevnt Pierre tidligere her, hvorfor føler han at en 40 minutter lang video er greit? Du oppfordrer folk til å se en 40 minutter lang hetsevideo, der hun ikke har mulighet til å hverken forklare seg eller fortelle sin side. Det at Ariel var så kjip og slem tror jeg ingenting på. Daniel er jo en selvstendig person og ville aldri ha forlovet seg med en sånn person. Dessuten var det Ariel som gikk. P fremstiller Isabell som et uskyldig lite offer som aldri har gjort noe galt, og det tror jeg ingenting på. De bekreftet jo samtidig at meldingene A la ut ikke er falske (når I sier hun også har masse printscreens). Daniel har aldri blandet seg for å si stygge ting om kjæresten til Pierre. Ingen andre voksne menn gjør dette. Hadde kjæresten min gjort dette på min arbeidsplass (som bloggen og youtube-kanalen er for dem) så hadde jeg ikke vært sammen med personen lengre. Isabell kan bare dra igjen smella om at hun ikke orker drama. Hun reklamerer jo for videoen P la ut, og det er det drøyeste jeg har sett. Ekkelt! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 21. oktober 2016 #1196 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Jeg vet ikke hva jeg skal tro nå. At Pierre er irritert på Ariel skjønner jeg godt da både han og Isabel har fått masse kritik og flere sagt de skal boikotte bloggen hennes. Noe de har fortjent. Spesielt da de sammenligner Martine med Sid og ler rått. Hva hele greia er og hva som er sant er kun de som vet. Men jeg tror faktisk mer på Ariel enn de to. Som Ariel sier, hun tjener ingenting på bloggen og har ikke like mye som de å tape. Pierre følte han måtte komme med en forsvars video nå. Jeg nekter å tro Isabel er så uskyldig som han sier. Hvor mange ganger har ikke hun hetset andre og hengt de ut? Endret 21. oktober 2016 av LeilaS 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 21. oktober 2016 #1197 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg føler videoen ble laget i litt hastverk mens han var drit forbanna. Det blir bare flaut å se på når det kun er kjefting og skriking uten mål og mening... Greier ikke å ta det han sier som troverdig, Isabel kan snakke for seg selv om hun mener hun har noe troverdig å komme med for en gangs skyld. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 21. oktober 2016 #1198 Del Skrevet 21. oktober 2016 24 minutter siden, mjauritz skrev: Men hvorfor mener du vi har noe med det å gjøre? Hva er det liksom vi lurer på som gjør at vi burde se på dette sirkuset? Jeg så hele videoen og satt igjen sjokkert over at en voksen person kan sitte å si alt dette mot en annen for hele verden til å se. Hadde de ikke vært offentlige personer og dette kun var en krangel så hadde dette vært ren skjær mobbing. Dessuten er krangelen mellom Isabel og Ariel, jeg skjønner ikke hvorfor Pierre føler at han skal legge ut om aaalt Ariel har gjort de siste årene? Dette er jo ikke Pierre sin sak, det er ingen som har nevnt Pierre tidligere her, hvorfor føler han at en 40 minutter lang video er greit? Du oppfordrer folk til å se en 40 minutter lang hetsevideo, der hun ikke har mulighet til å hverken forklare seg eller fortelle sin side. Det at Ariel var så kjip og slem tror jeg ingenting på. Daniel er jo en selvstendig person og ville aldri ha forlovet seg med en sånn person. Dessuten var det Ariel som gikk. P fremstiller Isabell som et uskyldig lite offer som aldri har gjort noe galt, og det tror jeg ingenting på. De bekreftet jo samtidig at meldingene A la ut ikke er falske (når I sier hun også har masse printscreens). Daniel har aldri blandet seg for å si stygge ting om kjæresten til Pierre. Ingen andre voksne menn gjør dette. Hadde kjæresten min gjort dette på min arbeidsplass (som bloggen og youtube-kanalen er for dem) så hadde jeg ikke vært sammen med personen lengre. Isabell kan bare dra igjen smella om at hun ikke orker drama. Hun reklamerer jo for videoen P la ut, og det er det drøyeste jeg har sett. Ekkelt! Men du så jo hele videoen selv, så en moralpreken blir vel litt for dumt? Jeg referer de til som bare gadd å se 1 min og 17 sek og som skal uttale som om videoen og innholdet, ikke til deg som faktisk har sett hele. Da bør folk heller ta seg tid til å se den, enn å diskutere hva som kan være innholdet. Ikke skap dårlig stemning ved å hevde jeg oppfordrer til å se en hetsevideo!! Du vet like godt som meg at Ariel kommer til å smelle tilbake med et saftig blogginnlegg etter den videoen, og er det en som kommer til å få sagt sin mening, så er det akkurat hun. Ingen av de er mer uskyldige enn andre. Jeg syns Pierre virker oppriktig i videoen. Du har kanskje en annen mening, og den skal du få ha.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 21. oktober 2016 #1199 Del Skrevet 21. oktober 2016 Akkurat nå, MintyBreeze skrev: Men du så jo hele videoen selv, så en moralpreken blir vel litt for dumt? Jeg referer de til som bare gadd å se 1 min og 17 sek og som skal uttale som om videoen og innholdet, ikke til deg som faktisk har sett hele. Da bør folk heller ta seg tid til å se den, enn å diskutere hva som kan være innholdet. Ikke skap dårlig stemning ved å hevde jeg oppfordrer til å se en hetsevideo!! Du vet like godt som meg at Ariel kommer til å smelle tilbake med et saftig blogginnlegg etter den videoen, og er det en som kommer til å få sagt sin mening, så er det akkurat hun. Ingen av de er mer uskyldige enn andre. Jeg syns Pierre virker oppriktig i videoen. Du har kanskje en annen mening, og den skal du få ha.. Hvordan i all verden er det Ariel har gjort mot Isabel like ille som en 40 minutters lang hetsevideo? At jeg så videoen og sier at dette er uakseptabel uthenging av en person er noe helt annet enn at du sier at folk burde se den, og at det fikk deg til å tenke annerledes om Ariel. Ville du sagt det samme om det var søstra di som ble uthengt i 40 minutter? Jeg sier ikke at jeg støtter Ariel fult i hva hun gjør, men det hele begynte med at Isabell hang ut Martine på snapcaht og Ariel tok hun i forsvar. Det Ariel har lagt ut etter det er bevis på ting Isabell har gjort fordi hun blir anklaget for å lyve. Isabell og Pierre har bare lagt ut en lang video med hets, og gnidd i ansiktet på A at de er med Daniel, OG TIL OG MED LAGT UT MELDINGENE FRA SNAPCHAT HVOR DANIEL SIER NOE STYGT OM ARIEL. De har ingen grenser. 1 time siden, MintyBreeze skrev: Jeg syns folk bør se videoen hvis de lurer på noe, jeg gadd hvert fall det og det kommer mye ut som fikk meg til å se Ariel i et annet lys. Det var kanskje meningen, men Pierre har mange gode eksempler som viser hvorfor det har vært vanskelig for han å forholde seg til Ariel. Her oppfordrer du, og sier at du fikk et annet bilde av Ariel. Pierre har jo da fått det som han vil, vi vet ikke hva som er sant og ikke, og at du blindt tror på det og mener andre burde se den er jo ikke akkurat smart. Jeg oppfordret ingen til å se videoen, og når jeg så den så så jeg noe helt annet enn deg. Jeg så en guttunge som desperat prøver å redde kjæresten sin ut av denne situasjonen - for hun klarer ikke gjøre noe selv, og klarer å få folk som deg til å tro på dette. Ærlig talt, tror du virkelig det er sannheten? At han og Isabell bare er offer for hurpa Ariel som tordner frem som hun vil? Jeg syntes det er ren uthenging. Det endret ikke mitt bilde av Ariel, det bare forsterket mitt inntrykk av I og P. Ingenting er deres feil noensinne, det er aldri de som lager drama og de er jo bare gode å snille. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 21. oktober 2016 #1200 Del Skrevet 21. oktober 2016 Men skjønner ikke hvorfor Pierre må blande seg. Selvfølgelig kommer hun til å si noe etter videoen til Pierre. Han hetser henne i 40 minutter. Da har hun rett til å forsvare seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg