Linnpinn9 Skrevet 20. oktober 2016 #1161 Del Skrevet 20. oktober 2016 Oi. Tenk å si sånt til en som er på ferie. Virkelig ondskapsfult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 20. oktober 2016 #1162 Del Skrevet 20. oktober 2016 6 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Hvem er Ariel og Daniel? Har de også vært med på paradise? Hun Ariel la ut en selfie på fb på en sminkegruppe, der hun hadde ødelagt sminke pga hun hadde gråt. Hun skrev at hun nettopp hadde gjort det slutt med kjæresten.. De er så oppmerksomhetssyke disse jentene Daniel har ikke vært med på PH, men Ariel har for noen år siden. Daniel er bror til kjæresten til Isabel. Isabel og Ariel kan ikke fordra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 20. oktober 2016 #1163 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hva er navnet til Ariel på insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 20. oktober 2016 #1164 Del Skrevet 20. oktober 2016 2 minutter siden, Minipilla skrev: Hva er navnet til Ariel på insta? Arielsoylandos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 20. oktober 2016 #1165 Del Skrevet 20. oktober 2016 PIERRE KLILKER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luxor Skrevet 20. oktober 2016 #1166 Del Skrevet 20. oktober 2016 For et sirkus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 20. oktober 2016 #1167 Del Skrevet 20. oktober 2016 Er det normalt med så mye drama som bloggere har? Jeg opplevde litt drama i 9-klasse da det var en misforståelse mellom to jenter, utenom det har jeg ikke opplevd noe drama. Føler jeg har gått glipp av noe jeg er veldig glad jeg har gått glipp av Da tenker jeg på typ tråder ang denne bloggeren og vp sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 20. oktober 2016 #1168 Del Skrevet 20. oktober 2016 3 minutter siden, stikkontakt skrev: Er det normalt med så mye drama som bloggere har? Jeg opplevde litt drama i 9-klasse da det var en misforståelse mellom to jenter, utenom det har jeg ikke opplevd noe drama. Føler jeg har gått glipp av noe jeg er veldig glad jeg har gått glipp av Da tenker jeg på typ tråder ang denne bloggeren og vp sin. Drama gir klikk=inntekt. Jo mer drama, desto større inntekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 20. oktober 2016 #1169 Del Skrevet 20. oktober 2016 1 minutt siden, Cavatina skrev: Drama gir klikk=inntekt. Jo mer drama, desto større inntekt. Aah, logisk. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 20. oktober 2016 #1170 Del Skrevet 20. oktober 2016 30 minutter siden, Sofiegj skrev: PIERRE KLILKER! Huff da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 20. oktober 2016 #1171 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg orker ikke å se på mer enn 1 minutt og 17 sekunder av videoen, som i det drøye minuttet består av "du skal ikke tro du vet noe". Han burde trene skuldrene litt mer, og finne utløp for frustrasjoner skapt av konflikt mellom "hønene" i haremet sitt - bevisst eller ei. Han svingte svansen, og jentene apporterer "krenket". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 20. oktober 2016 #1172 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Dobbelpost Endret 21. oktober 2016 av Cavatina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 20. oktober 2016 #1173 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) 1 time siden, Sofiegj skrev: PIERRE KLILKER! 6:48 - 6:55 "Og hunden min gråter, og katten min gråter - hele Norge gråter" Edit: Ved 28:13-28:18 også Endret 20. oktober 2016 av melly666 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. oktober 2016 #1174 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg klarte å klikke meg inn på bloggen hennes. Angrer som faen, og det skal ikke gjenta seg. Der lærte jeg at hun og Martine har snakket sammen om snapchat bildet og Isabel ber om unnskyldning. Hun vil jo ikke være med på å mobbe. Hun skal være med på matkontrollen på TV2 den 17. november. Gudene må vite hva hun har å bidra med der. Hun har vel funnet et hår i suppen eller noe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 20. oktober 2016 #1175 Del Skrevet 20. oktober 2016 Har nå sett videoen til Pierre og det lille oppgjøret til Isabel på snap. Ingen av dem snakker konkret om meldingene fra Isabel til Ariel som sistnevnte har lagt ut. Ingen forklaring eller forsvaring av det. Bare offerrolle. Sier det aller meste. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 20. oktober 2016 #1176 Del Skrevet 20. oktober 2016 Sjekket snappen. Null selvinnsikt, NULL! "Det er ikke min feil, jeg gjør ingenting galt, det er kun Ariel som er slem, jeg sier ingenting"! Faen ass, hun startet hele greia, hun slengte også med leppa på mot A på snap i går, og la ut den private samtalen med M! Null selvinnsikt! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 20. oktober 2016 #1177 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Isabel: jeg har også masse printscreens jeg kan legge ut men gjør jeg det, nei 😂 (Hun har jo lagt ut mange) Dette er kun for underholdningen, det er morsommere enn alt på TV nå. "Kem e det som holder kjeften av oss her, jo det e eg" Isabel i sin Snapchat nummer 432 om dette 😂 Endret 20. oktober 2016 av Onbothsides Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 20. oktober 2016 #1178 Del Skrevet 20. oktober 2016 7 minutter siden, Onbothsides skrev: Isabel: jeg har også masse printscreens jeg kan legge ut men gjør jeg det, nei 😂 Dette er kun for underholdningen, det er morsommere enn alt på TV nå. "Kem e det som holder kjeften av oss her, jo det e eg" Isabel i sin Snapchat nummer 432 om dette 😂 Herregud, hadde hun hatt masse dritt om Ariel å legge ut, så hadde hun garantert gjort det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. oktober 2016 #1179 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvor gikk det galt egentlig? Mener å huske at jeg likte både Pierre og Isabel da de var med på Paradie. Hvor gikk det galt? Han var jo utro mot Martine, og det er selvfølgelig ikke greit, men hvorfor fortsetter de å være så sinte og fæle mot andre? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 20. oktober 2016 #1180 Del Skrevet 20. oktober 2016 2 minutter siden, CherryBlossom90 skrev: Herregud, hadde hun hatt masse dritt om Ariel å legge ut, så hadde hun garantert gjort det. Selvsagt 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg