Gjest Rose11 Skrevet 18. oktober 2016 #1101 Del Skrevet 18. oktober 2016 1 time siden, GlitterGlitter skrev: Hm, ja tydeligvis! Kanskje Daniel ikke kunne komme likevel, hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 18. oktober 2016 #1102 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg ER SÅ lei at jeg SPYR! Men jeg måååå liksom bare innom bloggen en gang i uka for å sjekke om det er mer drama, jeg måååå bare inn hit for å lese sladder og mååå bare se om hun sier noe dumt på snapchat. Åh, jeg blir så oppgitt av både henne og meg selv. Finner ingenting å like med denne jenta. Bloggen er forferdelig kjedelig, hun har så sinnsykt mange luksusproblem at det er til å kaste opp av, fornærmer både den ene og den andre, og hvert jævla innlegg har clickbate-overskrift. Og det med at hun "er så blind" uten linser, frustrerer meg så inn i helvete. Samboeren min ER blind, og han kan ikke sette på seg et par briller eller linser. Nei, fy fader altså. Jeg blir så fyrt av å snakke om den dama. HURRA for Ariel, sier jeg bare! Gleder meg til å se hva som skjer framover, og om innlegget hennes påvirker Isabel på noen måte. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 18. oktober 2016 #1103 Del Skrevet 18. oktober 2016 51 minutter siden, tweet skrev: Jeg ER SÅ lei at jeg SPYR! Men jeg måååå liksom bare innom bloggen en gang i uka for å sjekke om det er mer drama, jeg måååå bare inn hit for å lese sladder og mååå bare se om hun sier noe dumt på snapchat. Åh, jeg blir så oppgitt av både henne og meg selv. Finner ingenting å like med denne jenta. Bloggen er forferdelig kjedelig, hun har så sinnsykt mange luksusproblem at det er til å kaste opp av, fornærmer både den ene og den andre, og hvert jævla innlegg har clickbate-overskrift. Og det med at hun "er så blind" uten linser, frustrerer meg så inn i helvete. Samboeren min ER blind, og han kan ikke sette på seg et par briller eller linser. Nei, fy fader altså. Jeg blir så fyrt av å snakke om den dama. HURRA for Ariel, sier jeg bare! Gleder meg til å se hva som skjer framover, og om innlegget hennes påvirker Isabel på noen måte. Ikke gidd å les bloggen hennes. Du er med på å holde henne oppe på listen og gi henne penger. Please slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 18. oktober 2016 #1104 Del Skrevet 18. oktober 2016 Det siste innlegget hennes er bare så sykt ekkelt gjort! Hun lager det bare for å være stygg mot Ariel. Skriver bare om Daniel, studioet til Daniel (tidligere Ariel sitt også) og Percy (hunden til Daniel og Ariel) og hvor mye de har ledd sammen den dagen. Hun leker så sykt uskyldig. Hun fikk denne kommentaren: "Du er så ufin! Seriøst alt du gjør er å sende stikk til ariel... du skriver plutselig så mye om Daniel og percy.. du er liksom sånn "hey bitch jeg har stjelt familien din." Det er ikke lenge til så slår karmaen tilbake på deg og du sitter der alene.. ikke mobb folk. Jeg er ikke lenger en leser.jeg støtter ikke mobbere..2 Isabels svar: "Ikke lenger en leser: Jeg godtar ikke kommentarer angående henne sånn egentlig, men denne tenker jeg å svare på. Jeg stikker ikke noen, jeg er bare veldig glad over at vi endelig kan omgås uten masse drama. Og ikke minst at Pierre er overlykkelig! Kanskje derfor det ser ut som det kommer så "plutselig", men nå er det som sagt ingenting mer drama i hverken mitt, Pierre eller Daniels liv. Det er alt jeg har å si om hele den situasjonen, nå er det på tide å gå videre. :-)" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 18. oktober 2016 #1105 Del Skrevet 18. oktober 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 18. oktober 2016 #1106 Del Skrevet 18. oktober 2016 Gud,jeg blir så sjokkert. Syntes først synd på Isabel og trodde hun bare ødela (for) seg selv, men det viser seg jo at hun er slem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 18. oktober 2016 #1107 Del Skrevet 18. oktober 2016 3 timer siden, GlitterGlitter skrev: Hm, ja tydeligvis! Kanskje Daniel ikke kunne komme likevel, hahaha HAHAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 18. oktober 2016 #1108 Del Skrevet 18. oktober 2016 50 minutter siden, GlitterGlitter skrev: Isabels svar: "Ikke lenger en leser: Jeg godtar ikke kommentarer angående henne sånn egentlig, men denne tenker jeg å svare på. Jeg stikker ikke noen, jeg er bare veldig glad over at vi endelig kan omgås uten masse drama. Og ikke minst at Pierre er overlykkelig! Kanskje derfor det ser ut som det kommer så "plutselig", men nå er det som sagt ingenting mer drama i hverken mitt, Pierre eller Daniels liv. Det er alt jeg har å si om hele den situasjonen, nå er det på tide å gå videre. :-)" Kvalmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 18. oktober 2016 #1109 Del Skrevet 18. oktober 2016 La til Isabel på snap igår for å prøve å se snappene hennes om Martine, og nå har hun lagt ut et par videoer hvor hun forklarer hvorfor hun gjorde det hun gjorde Hun sa basically at hun ikke vil skrive om det på bloggen fordi det er så mye ''negativ energi'' rundt det (den negative energien er vel hennes egen feil, siden hun startet med det men ok). Hun fortalte at hun har sin grunn til å ha sammenlignet Martine med Sid! Så refererte hun til at det ''ikke var så lenge siden Martine gjorde narr av mine operasjoner mens jeg fortsatt var på operasjonsbordet'' og at hun også takket ja til et intervju med vgpanelet for å gjøre narr av henne der og le av henne. Hun tok visst dette opp med Martine, som sa at hun trengte å ha ''selvironi/humor'' og tåle en spøk, og derfor ''så var det min selvironi og humor tilbake. En liten kommentar, men hun ga jo meg bøtta full!''. ''Jeg fikk den, hun fikk en tilbake, egentlig ikke noe større enn det''. Hun innrømte at det var dumt av henne og sa deretter at hun ønsker Martine alt bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 18. oktober 2016 #1110 Del Skrevet 18. oktober 2016 Haha,må le. Isabels definisjon på en slitsom dag hvor det har gått i ett: -Laserbehandling i Drammen - Besøkt Daniel i studioet,hvor de også har ledd mye -Pierre lager taco nå(kl.18.39) -Daniel kommer snart på besøk,før de skal videre (til hvor vites ikke) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 18. oktober 2016 #1111 Del Skrevet 18. oktober 2016 1 time siden, GlitterGlitter skrev: Det siste innlegget hennes er bare så sykt ekkelt gjort! Hun lager det bare for å være stygg mot Ariel. Skriver bare om Daniel, studioet til Daniel (tidligere Ariel sitt også) og Percy (hunden til Daniel og Ariel) og hvor mye de har ledd sammen den dagen. Hun leker så sykt uskyldig. Hun fikk denne kommentaren: "Du er så ufin! Seriøst alt du gjør er å sende stikk til ariel... du skriver plutselig så mye om Daniel og percy.. du er liksom sånn "hey bitch jeg har stjelt familien din." Det er ikke lenge til så slår karmaen tilbake på deg og du sitter der alene.. ikke mobb folk. Jeg er ikke lenger en leser.jeg støtter ikke mobbere..2 Isabels svar: "Ikke lenger en leser: Jeg godtar ikke kommentarer angående henne sånn egentlig, men denne tenker jeg å svare på. Jeg stikker ikke noen, jeg er bare veldig glad over at vi endelig kan omgås uten masse drama. Og ikke minst at Pierre er overlykkelig! Kanskje derfor det ser ut som det kommer så "plutselig", men nå er det som sagt ingenting mer drama i hverken mitt, Pierre eller Daniels liv. Det er alt jeg har å si om hele den situasjonen, nå er det på tide å gå videre. :-)" Hun fremstiller det jo som om D har blitt tvunget og torturert til å være i dette forholdet, og at han nå endelig har blitt reddet. Blir for dumt! Det var jo ikke engang han som gjorde det slutt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. oktober 2016 #1112 Del Skrevet 18. oktober 2016 Isabel prøver virkelig å gni det inn "jeg og Daniel har ledd SÅ mye sammen" Så er visst Pierre overlykkelig over st Ariel er borte. Herregud voks opp! Så umoden hun er. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 18. oktober 2016 #1113 Del Skrevet 18. oktober 2016 Nå kaller hun Ariel for desperat på snap. "Det er ufattelig hvor desperate enkelte er. Bare kaster seg på for å få 15 minutter med fame. Og da snakker jeg ikke om Martine". Isabel klarer virkelig aldri å ta the high road. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 18. oktober 2016 #1114 Del Skrevet 18. oktober 2016 slutt å gi henne klikk! Vær så snill!! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. oktober 2016 #1115 Del Skrevet 18. oktober 2016 37 minutter siden, Basilen skrev: slutt å gi henne klikk! Vær så snill!! Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 18. oktober 2016 #1116 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ikke gi henne klikk. Ikke. Et. Eneste. Lite. Klikk. Bloggen er totalt uinteressant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 18. oktober 2016 #1117 Del Skrevet 18. oktober 2016 Så drar hun opp igjen det eldgamle temaet "barn" - som hun ikke skal ha før hun er 40 altså 😉 Allikevel drar hun opp dette temaet hver uke. Tror ikke det er normalt å tenke på og snakke så mye om barn hvis du ikke har lyst på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 18. oktober 2016 #1118 Del Skrevet 18. oktober 2016 27 minutter siden, medeus skrev: Ikke gi henne klikk. Ikke. Et. Eneste. Lite. Klikk. Bloggen er totalt uinteressant. Sorry 🙈🙈🙈 I grunn helt enig, men akkurat nå kikker jeg innom bare for å følge med på at Ariel forhåpentligvis får "senket" denne dama. Gidder ikke mer etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 18. oktober 2016 #1119 Del Skrevet 18. oktober 2016 Først kom det lang tirade på mystory med at hun er imot mobbing, og at hun er skuffet av seg selv for Martine-kommentaren. Så følger hun opp med å godkjenne hets av mammaen til Martine i kommentarfeltet sitt. Jeg blir helt kvalm. Finnes det virkelig ikke grenser? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 18. oktober 2016 #1120 Del Skrevet 18. oktober 2016 19 minutter siden, ssophie skrev: Først kom det lang tirade på mystory med at hun er imot mobbing, og at hun er skuffet av seg selv for Martine-kommentaren. Så følger hun opp med å godkjenne hets av mammaen til Martine i kommentarfeltet sitt. Jeg blir helt kvalm. Finnes det virkelig ikke grenser? Hvordan innlegg er det hets fra moren til Martine? Vil gjerne se haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg