Sparks Skrevet 17. oktober 2016 #1081 Del Skrevet 17. oktober 2016 Noen som har isabel på snap som kan si hva hun sa om Martine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 17. oktober 2016 #1082 Del Skrevet 17. oktober 2016 31 minutter siden, ssophie skrev: Sjekk innlegget til Ariel Soylandos nå, og ikke minst kommentarfeltet. Nå er det krig. Hun har lagt det ut på instagram også, og flere paradise-folk har både likt og kommentert. Raser Isabels perfekte verden sammen? Håper virkelig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 17. oktober 2016 #1083 Del Skrevet 17. oktober 2016 24 minutter siden, Sparks skrev: Noen som har isabel på snap som kan si hva hun sa om Martine? Sa hun lignet på han fra Istid. Han Sid eller hva han heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 17. oktober 2016 #1084 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hun viste først et bilde av Sid fra Istid og deretter et bilde av Martine påfølgende av hånlig latter fra PH-radarparet. Man må være så forferdelig usikker på seg selv at jeg nesten (men bare nesten) får vondt på hennes vegner, fremstår som lavt selvbilde å pisse på andre for å føle seg bedre...basically mobbing i ett nøtteskall. Det gir seg jo heller aldri for dette er jo en pågående sak som hun ikke klarer å la ligge mens Martiner virker som å leve fint uten Pierre, noe jeg forstår svært godt. Martiner er slående vakker. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 17. oktober 2016 #1085 Del Skrevet 17. oktober 2016 Blir det slutt mellom hun og Pierre, så vedder jeg på hun går etter Daniel. Kun for å irritere Ariel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LouiseL Skrevet 17. oktober 2016 #1086 Del Skrevet 17. oktober 2016 3 timer siden, gjestgitt skrev: Jeg sendte klage i dag med video klipp av snapp fikk faktisk svar kort tid etterpå at de skulle ta drt videre med henne. Får håpe de gjør det også og at dette ikke gjentar seg. Synd å måtte trykke andre ned for å hevde seg... Hvilken mail sendte du til? Jeg finner kun telefonnummer på nettsiden til blogg ansvarlige. Jeg synes det er helt hårreisende at Nettavisen vil assosieres med en person som oppfører seg på den måten. Alt for penger tydeligvis.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 17. oktober 2016 #1087 Del Skrevet 17. oktober 2016 13 minutter siden, LeilaS skrev: Sa hun lignet på han fra Istid. Han Sid eller hva han heter Ja.... ironisk hvordan hun i det hele tatt klarer å snakke om mobbing og diskriminering når hun holder på med det samme Sa hun noe om andre ph deltakere også? Eller bare støtter de Ariel i det hun sier fordi de er enige? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 17. oktober 2016 #1088 Del Skrevet 17. oktober 2016 15 minutter siden, LouiseL skrev: Hvilken mail sendte du til? Jeg finner kun telefonnummer på nettsiden til blogg ansvarlige. Jeg synes det er helt hårreisende at Nettavisen vil assosieres med en person som oppfører seg på den måten. Alt for penger tydeligvis.. Jeg vil å sende klage. Håper faktisk alle gjør det. Er vi flere sammen, så kanskje det skjer noe. Er lov å håpe. Merker jeg blir uvel av hele dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 18. oktober 2016 #1089 Del Skrevet 18. oktober 2016 2 timer siden, LouiseL skrev: Hvilken mail sendte du til? Jeg finner kun telefonnummer på nettsiden til blogg ansvarlige. Jeg synes det er helt hårreisende at Nettavisen vil assosieres med en person som oppfører seg på den måten. Alt for penger tydeligvis.. Sendte til [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 18. oktober 2016 #1090 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) 2 timer siden, Sparks skrev: Ja.... ironisk hvordan hun i det hele tatt klarer å snakke om mobbing og diskriminering når hun holder på med det samme Sa hun noe om andre ph deltakere også? Eller bare støtter de Ariel i det hun sier fordi de er enige? Ikke på lik linje om hva hun gjorde mot Martine, men hun gjorde narr av hvor fort enkelte (kan ikke navn, så ikke sesongen) etablerte vennskap innenfor PH-huset og "åh så teit at de blir beztizzer og knytter seg sånn til folk etter 1 dag haaaalllo asså blabla babbel". Ikke det verste å si men unødvendig. Mye snakke andre ned og Pierre og henne opp, for de var meant to be og han var hennes fra 'the get-go' Mye snakking før hun tenker, men det er vel måten hun vil være, ufiltrert på bekostning av andre (og seg selv desverre). Money talks. Endret 18. oktober 2016 av gjestgitt skriveleif 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 18. oktober 2016 #1091 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg elsker at Ariel sitt innlegg har fått nesten 200 kommentarer som nesten kun er støtte. Kanskje 5 er Sraad fans på dårlig norsk som tar hun i forsvarer. Isabel må komme seg videre, men jeg tror det er vanskelig. Ut ifra bloggen har hun ikke så mange venner, jeg mener, jeg har samboer men er med MINST EN venn MINST en dag i uken, hun er bare med P. Utenom kanskje 1 gang i mnden hvor de er på et forspill eller noe, men da virker det heller som hun bare henger seg på P. Jeg mener derfor det ikke er så mye som skjer i livet deres så de må bare henge seg opp i hva som var big for et år siden. Mens Martine virker det som at det går veldig bra med, så hun har ikke noe behov for å oute Sraad på denne måten, selv om jeg hadde hatt mye større forståelse om hun gjorde det. Isabel er bare en usikker fjortis uten venner. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 18. oktober 2016 #1092 Del Skrevet 18. oktober 2016 3 timer siden, mjauritz skrev: Jeg elsker at Ariel sitt innlegg har fått nesten 200 kommentarer som nesten kun er støtte. Kanskje 5 er Sraad fans på dårlig norsk som tar hun i forsvarer. Det er mange som kaller Ariel for mobber og at folk som kommenterer er verre enn Isabel. Spesielt de siste kommentaeene. Isabel får litt støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 18. oktober 2016 #1093 Del Skrevet 18. oktober 2016 Isabel på snap sier at hun og Pierre kommer til å snakke om det på snap etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 18. oktober 2016 #1094 Del Skrevet 18. oktober 2016 Håper innlegget til Ariel får en betydning for "karrieren" til et av de verste menneskene i blogg-Norge. Det er jo lov å håpe, sant? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 18. oktober 2016 #1095 Del Skrevet 18. oktober 2016 26 minutter siden, Sofiegj skrev: Isabel på snap sier at hun og Pierre kommer til å snakke om det på snap etterpå. Cant wait Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 18. oktober 2016 #1096 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) 41 minutter siden, Sofiegj skrev: Isabel på snap sier at hun og Pierre kommer til å snakke om det på snap etterpå. Hun sa også at det er en "gjest" som skal komme for snakke ut. Hvis det er Daniel (eksen til Ariel), er det bare kvalmt. Hun greier ikke å forsvare seg selv. Endret 18. oktober 2016 av GlitterGlitter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 18. oktober 2016 #1097 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) 25 minutter siden, GlitterGlitter skrev: Hun sa også at det er en "gjest" som skal komme for snakke ut. Hvis det er Daniel (eksen til Ariel), er det bare kvalmt. Hun greier ikke å forsvare seg selv. Hun prøver vel å melke dette for alt det er verdt. Vil at alle skal bli super interessert og vente på det spennende svaret hun kommer med. Ho kommer nok til å oute Arild skikkelig for Isabel er nok pissed! Endret 18. oktober 2016 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 18. oktober 2016 #1098 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hun oppfører seg utrolig umodent, i alle fall hvis man skal sammenligne med hennes jevnaldrende på bloggtoppen. Hvis hun ikke tar grep snart kommer hun til å miste posisjonen og inntekten. Hvilke grep hun må ta er et annet spørsmål, i alle fall må hun gjøre noe mer enn å ha en utvidet instagramkonto som blogg, hun må lære å skille mellom de to og gi folk noe mer og annet i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 18. oktober 2016 #1099 Del Skrevet 18. oktober 2016 59 minutter siden, GlitterGlitter skrev: Hun sa også at det er en "gjest" som skal komme for snakke ut. Hvis det er Daniel (eksen til Ariel), er det bare kvalmt. Hun greier ikke å forsvare seg selv. Har hun sletta det fra snappen da? Ser ingenting nå om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 18. oktober 2016 #1100 Del Skrevet 18. oktober 2016 2 minutter siden, Onbothsides skrev: Har hun sletta det fra snappen da? Ser ingenting nå om dette. Hm, ja tydeligvis! Kanskje Daniel ikke kunne komme likevel, hahaha 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg