Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

1 time siden, heidifrøkna skrev:

Det lyser bare usikkerhet når hun sammenlikner Martine med Istid Sid på snap... liksom, det er jo over et år siden, og Martine kommer ikke med noe om dem

Så utrolig umodent. Og hun er helt tydelig sjalu på Martine og syns det er vanskelig å innse at "verdens mest fantastiske mann" har kunnet ha et forhold til noen andre enn henne. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hun virker skikkelig sjalu på Martine. Altså, når tid skal denne jenta komme seg ned på jorda og bobla sprekke? Er mer ufordragelig menneske skal du lete lenge etter. Oppfører seg en mean girl på High School. Glad hun hvert fall ikke er nominert til årets blogger! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Raiu skrev:

Jeg klarer ikke se på disse bildene uten å tenke på behind the scenes når jeg ser på de. "Altså nå sitter i vi sofaen og ser på tv så setter vi kamera på timer og later som om vi ikke vet det er der"  http://sraad.blogg.no/1476552618_jeg_har_forandret_meg.html

:fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Linnpinn9 skrev:

De pusser visst opp nå. Trodde de leide jeg? 

Leser du inlegget så ser du at det er moren som pusser opp. Hun ble irritert på moren fordi hun ikke sa det (at de skulle pusse opp), for da hadde ikke Isabel overnattet.

Altås classic clickbait som ikke er sant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hennes arbeidsgiver tillater at hun fortsatt mobber folk? Ved å tie samtykker Nettavisen mobbing og Isabell har drevet med dette flere ganger uten at noen griper inn. Hun sitter på sin høye hest å belærer andre om å ikke mobbe, da må da vitterlig følge sine egne råd. Hun ber om kritikk (les: mobbing iflg hårsåre bloggere) med slik holdning. Det er så lavmål å gå etter utseendet på folk og vitner for meg om lav sosial intelligens. Jeg er dog ikke overrasket etter å ha sett hva hun lirer av seg. Med den unge lett påvirkelig fanskaren så læreren hun kidza at mobbing av utseendet er greit. Herregud så usikker på seg selv man må være å gå etter folk pga hvordan man ser ut, men ikke overrasket da hun har totalrenovert sitt eget utseendet.

Når skal noen sette ned foten for å lære bloggeren ansvar? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, gjestgitt skrev:

At hennes arbeidsgiver tillater at hun fortsatt mobber folk? Ved å tie samtykker Nettavisen mobbing og Isabell har drevet med dette flere ganger uten at noen griper inn. Hun sitter på sin høye hest å belærer andre om å ikke mobbe, da må da vitterlig følge sine egne råd. Hun ber om kritikk (les: mobbing iflg hårsåre bloggere) med slik holdning. Det er så lavmål å gå etter utseendet på folk og vitner for meg om lav sosial intelligens. Jeg er dog ikke overrasket etter å ha sett hva hun lirer av seg. Med den unge lett påvirkelig fanskaren så læreren hun kidza at mobbing av utseendet er greit. Herregud så usikker på seg selv man må være å gå etter folk pga hvordan man ser ut, men ikke overrasket da hun har totalrenovert sitt eget utseendet.

Når skal noen sette ned foten for å lære bloggeren ansvar? 

Jeg sendte klage til nettavisen for en stund siden. Jeg fikk ikke noe svar fra de, så kanskje de ikke bry seg? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Raiu skrev:

Så lenge de får klikk og penger så bryr de seg sikkert ikke så mye...

Det irriterer meg. Eneste folk tenker på i dag er: PENGER PENGER PENGER! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raiu skrev:

Leser du inlegget så ser du at det er moren som pusser opp. Hun ble irritert på moren fordi hun ikke sa det (at de skulle pusse opp), for da hadde ikke Isabel overnattet.

Altås classic clickbait som ikke er sant :fnise:

Jammen herregud da! Hvorfor sier hun de pusser opp når de ikke gjør det?! :bond:Jeg blir helt sprø av de clickbaita hennes.

Ps: leser ikke bloggen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Jammen herregud da! Hvorfor sier hun de pusser opp når de ikke gjør det?! :bond:Jeg blir helt sprø av de clickbaita hennes.

Ps: leser ikke bloggen.

Ikke jeg heller men kjeder meg på jobb så ble en tur innom i stad :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Jeg sendte klage til nettavisen for en stund siden. Jeg fikk ikke noe svar fra de, så kanskje de ikke bry seg? 

De bryr seg ikke fordi de tjener penger på henne 😡 Totalt uetisk. Nettavisen har nå aldri vært en "oppegående" og skikkelig avis. Kun sladder og reklame i fleng! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Ariel har blogga om dette nå. Alle mobber alle nå syns jeg men Isabel er jo den attentionhoren som roper høyest om mobbing både på bloggen og på TV men likevel driter ut andre lett. 

Hva er det Pierre ser i henne? Hva har hun, utenom penger? Hva ser hun i han?  De må jo være perfekte for hverandre når de er like teite begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Jeg sendte klage i dag med video klipp av snapp fikk faktisk svar kort tid etterpå at de skulle ta drt videre med henne. Får håpe de gjør det også og at dette ikke gjentar seg. Synd å måtte trykke andre ned for å hevde seg...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så klippet om henne på NRK, Hata på nett, og hun skal i det minste ha for å være ærlig. Hun sier rett ut at hun provoserer med vilje for å få litt haters, fordi haters gir klikk, og klikk gir penger. Dette er det mange bloggere som driver med, men hun her sier det i det minste som det er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, gjestgitt skrev:

Jeg sendte klage i dag med video klipp av snapp fikk faktisk svar kort tid etterpå at de skulle ta drt videre med henne. Får håpe de gjør det også og at dette ikke gjentar seg. Synd å måtte trykke andre ned for å hevde seg...

Bra. Håper de tar det opp med henne. Greit nok hun vil ha klikk på bloggen osv, men synes hun går for langt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk innlegget til Ariel Soylandos nå, og ikke minst kommentarfeltet. Nå er det krig. Hun har lagt det ut på instagram også, og flere paradise-folk har både likt og kommentert. Raser Isabels perfekte verden sammen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...