Honey Dew Skrevet 15. oktober 2016 #1041 Del Skrevet 15. oktober 2016 Når man har vanlig inntekt og allikevel lever et "luksusliv", har man ikke kontroll på pengene og kommer til å svi for det senere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. oktober 2016 #1042 Del Skrevet 15. oktober 2016 Tipper et nytt program for de, "kjendis" luksusfellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 15. oktober 2016 #1043 Del Skrevet 15. oktober 2016 Ja det er mye som vitnermom umodenhet, og samme hva de tjener - det er oppførselen deres som gjør dem "fattige". Nå skal hun vel bruke ny operasjon som clickbait så lenge det går-tenk så skuffet de som gleder seg til å se stor forandring blir når hun bare skal ta laseroperasjon for synet. Sånn sett er jo det et bra alternativ til å ødelegge seg selv med noe annet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. oktober 2016 #1044 Del Skrevet 15. oktober 2016 "VILLE JEG LAT PIERRE HATT SEX MED KIM KARDASHIAN? " Hvem bryr seg??? Jeg gidder hvert fall ikke å klikke meg inn for å finne det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 15. oktober 2016 #1045 Del Skrevet 15. oktober 2016 16 minutter siden, Rose11 skrev: "VILLE JEG LAT PIERRE HATT SEX MED KIM KARDASHIAN? " Hvem bryr seg??? Jeg gidder hvert fall ikke å klikke meg inn for å finne det ut. Veldig voksent! Hvem over 17 sier sånt? Isabel har kramper tror jeg, leserne forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. oktober 2016 #1046 Del Skrevet 15. oktober 2016 2 timer siden, Onbothsides skrev: Veldig voksent! Hvem over 17 sier sånt? Isabel har kramper tror jeg, leserne forsvinner. Pluss hun skriver under "svaret vil nok overraske deg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 15. oktober 2016 #1047 Del Skrevet 15. oktober 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 16. oktober 2016 #1048 Del Skrevet 16. oktober 2016 hun har skrevet om det på bloggen tidligere, at han ikke jobber og at de gjør dette sammen. Han skulle egentlig jobbe for broren men det gikk ikke som planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 16. oktober 2016 #1049 Del Skrevet 16. oktober 2016 "Wifey", "Kone", "mamma Bella" ....... Kan ikke noe for det men jeg synes det lyser desperasjon av jenter som leker noe de ikke er. Sorry, kjæresten din er verken "hubbyen" eller "mannen" din, og du er ingen mamma kun fordi du har hengt med noen barn.... 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 16. oktober 2016 #1050 Del Skrevet 16. oktober 2016 2 timer siden, Basilen skrev: hun har skrevet om det på bloggen tidligere, at han ikke jobber og at de gjør dette sammen. Han skulle egentlig jobbe for broren men det gikk ikke som planlagt. Ja, skulle ikke broren og dama starte bedrift sammen, men det ble ikke noe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 16. oktober 2016 #1051 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hvor lenge har de vært sammen? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. oktober 2016 #1052 Del Skrevet 16. oktober 2016 På 30.9.2016 den 19.41, Linnpinn9 skrev: Lurer på om hun er sur for og ikke være med på årets blogger listen? Jeg stemte på Kristin sin blogg HURRA!!! Det burde flere/alle gjøre!! 🙌🏼❤️👏🏼👏🏼 Kristin har et sunt forhold til kropp. STEM HENNE FRAM SOM ÅRETS BLOGGER FOLKENS! Hun fortjener det så innmari og er den eneste toppbloggeren som tar opp kampen mot kroppshysteriet 🙌🏼💙🙌🏼 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 16. oktober 2016 #1053 Del Skrevet 16. oktober 2016 11 minutter siden, Viking-girl skrev: HURRA!!! Det burde flere/alle gjøre!! 🙌🏼❤️👏🏼👏🏼 Kristin har et sunt forhold til kropp. STEM HENNE FRAM SOM ÅRETS BLOGGER FOLKENS! Hun fortjener det så innmari og er den eneste toppbloggeren som tar opp kampen mot kroppshysteriet 🙌🏼💙🙌🏼 Blir irritert hvis frøken dobbelmoralsk vinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. oktober 2016 #1054 Del Skrevet 16. oktober 2016 På 30.9.2016 den 19.41, Linnpinn9 skrev: Lurer på om hun er sur for og ikke være med på årets blogger listen? Jeg stemte på Kristin sin blogg Tror det. Mente hun har skrevet noe om det, men er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 16. oktober 2016 #1055 Del Skrevet 16. oktober 2016 8 minutter siden, Honey Dew skrev: Tror det. Mente hun har skrevet noe om det, men er ikke sikker Ho sa noe om at de andre toppbloggerene som har vært i gamet i flere år, vil ikke at Isabel skal bli årets blogger. Vet ikke helt hva hun mente med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 16. oktober 2016 #1056 Del Skrevet 16. oktober 2016 hvor stemmer man? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 16. oktober 2016 #1057 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) På 2. september 2016 den 18.53, Honey Dew skrev: Forstår henne godt. Det der er faktisk ulovlig. Jeg tror det kommer ganske mange ondskapsfulle kommentarer og andre stygge ting, som hun ikke legger ut på bloggen sin Feil sitering av meg Endret 16. oktober 2016 av johma92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 16. oktober 2016 #1058 Del Skrevet 16. oktober 2016 8 timer siden, CherryBlossom90 skrev: Ja, skulle ikke broren og dama starte bedrift sammen, men det ble ikke noe av? Jo, den er oppe å går Kings and queens Oslo. Dama til broren (Ariel) jobber ikke der mere, og de er heller ikke sammen lengre. Ariel og Isabel er fiender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidifrøkna Skrevet 16. oktober 2016 #1059 Del Skrevet 16. oktober 2016 Det lyser bare usikkerhet når hun sammenlikner Martine med Istid Sid på snap... liksom, det er jo over et år siden, og Martine kommer ikke med noe om dem, men Isabel er et barn og må henge ut folk for å være interessant. For hun er jo så "ærlig" og "uten filter". Håper bobla sprekker snart. Hun lager bare kvalme mot folk, tenk at småjenter leser og ser disse snappene og tror at dette er ok! Og ikke minst, at Nettavisen ønsker å publisere om hun. For et ekkelt samfunn vi lever i. Alt handler bare om cash, ingen integritet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 16. oktober 2016 #1060 Del Skrevet 16. oktober 2016 På 11.10.2016 den 17.29, Milio skrev: Det er ingen vits i å lese Isabels blogg. Å lese instagrammen hennes er langt mer underholdene. Der ligger alle clickbaitsene. Og uansett hva overskriften er kan du banne på at den er totalt misvisende fra resten. Hva? Hvorfor gjorde hun det? Herregud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg