Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Når man har vanlig inntekt og allikevel lever et "luksusliv", har man ikke kontroll på pengene og kommer til å svi for det senere

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Onbothsides

Ja det er mye som vitnermom umodenhet, og samme hva de tjener - det er oppførselen deres som gjør dem "fattige". 

Nå skal hun vel bruke ny operasjon som clickbait så lenge det går-tenk så skuffet de som gleder seg til å se stor forandring blir når hun bare skal ta laseroperasjon for synet. Sånn sett er jo det et bra alternativ til å ødelegge seg selv med noe annet da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"VILLE JEG LAT PIERRE HATT SEX MED KIM KARDASHIAN? " 

Hvem bryr seg??? Jeg gidder hvert fall ikke å klikke meg inn for å finne det ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
16 minutter siden, Rose11 skrev:

"VILLE JEG LAT PIERRE HATT SEX MED KIM KARDASHIAN? " 

Hvem bryr seg??? Jeg gidder hvert fall ikke å klikke meg inn for å finne det ut. 

Veldig voksent!  Hvem over 17 sier sånt?  Isabel har kramper tror jeg, leserne forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Onbothsides skrev:

Veldig voksent!  Hvem over 17 sier sånt?  Isabel har kramper tror jeg, leserne forsvinner.

Pluss hun skriver under "svaret vil nok overraske deg" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun har skrevet om det på bloggen tidligere, at han ikke jobber og at de gjør dette sammen. Han skulle egentlig jobbe for broren men det gikk ikke som planlagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hubbabubba2014

"Wifey", "Kone", "mamma Bella" ....... Kan ikke noe for det men jeg synes det lyser desperasjon av jenter som leker noe de ikke er. Sorry, kjæresten din er verken "hubbyen" eller "mannen" din, og du er ingen mamma kun fordi du har hengt med noen barn.... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Basilen skrev:

hun har skrevet om det på bloggen tidligere, at han ikke jobber og at de gjør dette sammen. Han skulle egentlig jobbe for broren men det gikk ikke som planlagt. 

Ja, skulle ikke broren og dama starte bedrift sammen, men det ble ikke noe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2016 den 19.41, Linnpinn9 skrev:

Lurer på om hun er sur for og ikke være med på årets blogger listen? :PJeg stemte på Kristin sin blogg :) 

HURRA!!! Det burde flere/alle gjøre!! 🙌🏼❤️👏🏼👏🏼 Kristin har et sunt forhold til kropp. STEM HENNE FRAM SOM ÅRETS BLOGGER FOLKENS! Hun fortjener det så innmari og er den eneste toppbloggeren som tar opp kampen mot kroppshysteriet 🙌🏼💙🙌🏼

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Viking-girl skrev:

HURRA!!! Det burde flere/alle gjøre!! 🙌🏼❤️👏🏼👏🏼 Kristin har et sunt forhold til kropp. STEM HENNE FRAM SOM ÅRETS BLOGGER FOLKENS! Hun fortjener det så innmari og er den eneste toppbloggeren som tar opp kampen mot kroppshysteriet 🙌🏼💙🙌🏼

Blir irritert hvis frøken dobbelmoralsk vinner :angry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.9.2016 den 19.41, Linnpinn9 skrev:

Lurer på om hun er sur for og ikke være med på årets blogger listen? :PJeg stemte på Kristin sin blogg :) 

Tror det. Mente hun har skrevet noe om det, men er ikke sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Honey Dew skrev:

Tror det. Mente hun har skrevet noe om det, men er ikke sikker

Ho sa noe om at de andre toppbloggerene som har vært i gamet i flere år, vil ikke at Isabel skal bli årets blogger. Vet ikke helt hva hun mente med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 2. september 2016 den 18.53, Honey Dew skrev:

Forstår henne godt. Det der er faktisk ulovlig. Jeg tror det kommer ganske mange ondskapsfulle kommentarer og andre stygge ting, som hun ikke legger ut på bloggen sin

Feil sitering av meg

Endret av johma92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, CherryBlossom90 skrev:

Ja, skulle ikke broren og dama starte bedrift sammen, men det ble ikke noe av?

Jo, den er oppe å går :) Kings and queens Oslo. Dama til broren (Ariel) jobber ikke der mere, og de er heller ikke sammen lengre. Ariel og Isabel er fiender

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyser bare usikkerhet når hun sammenlikner Martine med Istid Sid på snap... liksom, det er jo over et år siden, og Martine kommer ikke med noe om dem, men Isabel er et barn og må henge ut folk for å være interessant. For hun er jo så "ærlig" og "uten filter".

Håper bobla sprekker snart. Hun lager bare kvalme mot folk, tenk at småjenter leser og ser disse snappene og tror at dette er ok! Og ikke minst, at Nettavisen ønsker å publisere om hun.

For et ekkelt samfunn vi lever i. Alt handler bare om cash, ingen integritet.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2016 den 17.29, Milio skrev:

Det er ingen vits i å lese Isabels blogg. Å lese instagrammen hennes er langt mer underholdene. Der ligger alle clickbaitsene. Og uansett hva overskriften er kan du banne på at den er totalt misvisende fra resten. 

Hva? Hvorfor gjorde hun det? Herregud. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...