Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Onbothsides skrev:

Men kan noen forklare dette med Instagramfølgere? HiN har 92k følgere å knapt en kommentar. Er det fordi ingen gidder kommentere eller fordi hun sletter alt negativt? Hvilket betyr at det må være mye :O

Begge deler. Pluss hun har kjøpt lesere.

Nei, dette er ikke spekulasjon at hun har kjøpt lesere.  Det kom frem i et program på Tv3 play når hun tok en løgndetektor og ble busted på det spørsmålet. Så du kan la hver å slette kommentaren min.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Onbothsides
11 minutter siden, LeilaS skrev:

Begge deler. Pluss hun har kjøpt lesere.

Nei, dette er ikke spekulasjon at hun har kjøpt lesere.  Det kom frem i et program på Tv3 play når hun tok en løgndetektor og ble busted på det spørsmålet. Så du kan la hver å slette kommentaren min.

Det må da være litt flaut for henne? :) Å kjøpe følgere er litt som å kjøpe venner. 

Har ikke klikka inn på noen av de siste clickbaitsene hennes, vedder på deg andeler om bare tull å fjas. Som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
15 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Det er klassisk tegn på kjøpte følgere.

Du betaler for et gitt antall følgere men de hverken liker eller kommenterer da det er "tomme" profiler.

Men hvem er det de betaler? Merkelig fenomen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Onbothsides skrev:

De som produserer kontoer i massevis for å selge og tjene penger for det. Google "buy followers". Du får kjøpt både følgere og likes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
13 timer siden, neiognei skrev:

De som produserer kontoer i massevis for å selge og tjene penger for det. Google "buy followers". Du får kjøpt både følgere og likes.

Tragisk. Ikke rart de får selvtillitsproblemer når de må bruke penger på å bli likt. 

Endret av Onbothsides
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder da de fleste store Insta-kontoene. Hver gang Insta har en opprydding i falske kontoer, forsvinner plutselig flere tusen følgere hosde store. Også hos din blogg-favoritt @Onbothsides ;) 

Bare google Fake followers on Instagram, så får dere se. :) 

Og så google how to reveal fakw followers: http://instarevealed.com/determine-account-buying-followers-likes/

(en av mange sider)

Endret av BlendaSensitive
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides
4 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Gjelder da de fleste store Insta-kontoene. Hver gang Insta har en opprydding i falske kontoer, forsvinner plutselig flere tusen følgere hosde store. Også hos din blogg-favoritt @Onbothsides ;) 

Og så google how to reveal fakw followers: http://instarevealed.com/determine-account-buying-followers-likes/

(en av mange sider)

Da burde insta hatt slike ryddeaksjoner ofte, det der er jo helt utrolig kleint. Ja Isabel er min "favoritt" ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Onbothsides skrev:

Da burde insta hatt slike ryddeaksjoner ofte, det der er jo helt utrolig kleint. Ja Isabel er min "favoritt" ;) 

Ha, for en gangs skyld er jeg enig med deg. Insta burde rydde oftere.

(nei sikta ikke til Isabel R)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
12 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Ha, for en gangs skyld er jeg enig med deg. Insta burde rydde oftere.

(nei sikta ikke til Isabel R)

😊 Vp også? Huff, men da er det jo en ting positivt med kjøpte følgere da-h is mammabloggerne også har det. 

Da er jo praktisk sett ikke barna eksponert for så mange på IG allikevel 😉👏🏻

Men tjener de noe på å ha flere følgere? I tilfelle må det jo være ulovlig å kjøpe følgere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut og må kjøpe følgere da.  Forklare jo hvorfor hun bare har noen få kommentarer under hvert bilde. ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Onbothsides skrev:

Det fungerer sånn at hvis 10.000 mennesker bruker appen, så "tjener" du poeng ved å følge andre, så kan du "kjøpe" følgere for de poengene du har tjent opp. MEN da vil antallet du følger være høyere enn antall følgere og det er jo ikke helt kjendis :tongue: Så derfor går det ann å kjøpe seg poeng og da få følgere uten å måtte følge noen for å få de, hvis du skjønner?

Er typsik sånn at du får 1 poeng for hver person i appen du følger, ,så koster det 2 poeng per følger du får, men du kan kjøpe kanskje 100 poeng for 10 kr osv, så slipper du å følge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste bildet på IG. Ser ut som hun har amputert armen. Uheldig bilde. 

Jeg blir skremt når noen sier, "du er mitt aller største forbilde" 

Endret av LeilaS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.10.2016 den 20.56, BlendaSensitive skrev:

(en av mange sider)

Jeg har under 50 følgere og jeg har flere følgere som ikke ser helt legit ut. En som har 100 000 følgere vil nok ha en god del falske følgere selv om de ikke har kjøpt noen. 

Endret av penny_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun skriver at de lever et luksuriøst liv, kan noen forklare meg hva i all verden hun mener? Det er jo absolutt ingenting ved livstilen henne som er luksus... hun leier en helt normal leilighet, går i helt normale klær, spiser middag levert på døren av en eller annen takeaway, reiser på charterferie eller busser til Sverige. Hun har jo et bilde av seg selv som ikke stemmer med virkeligheten. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, Basilen skrev:

hun skriver at de lever et luksuriøst liv, kan noen forklare meg hva i all verden hun mener? Det er jo absolutt ingenting ved livstilen henne som er luksus... hun leier en helt normal leilighet, går i helt normale klær, spiser middag levert på døren av en eller annen takeaway, reiser på charterferie eller busser til Sverige. Hun har jo et bilde av seg selv som ikke stemmer med virkeligheten. 

Samme lurer jeg på?  Er så lei hun hele tiden later som hun er super rik og en stor kjendis som lever et luksuriøst liv. Hallo :roll: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LeilaS skrev:

Samme lurer jeg på?  Er så lei hun hele tiden later som hun er super rik og en stor kjendis som lever et luksuriøst liv. Hallo :roll: 

Hun står hverfall ikke på inntektstoppen til de som har vært med i PH

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hun står hverfall ikke på inntektstoppen til de som har vært med i PH

Nei, det sier jo litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.