Soeuh Skrevet 5. oktober 2016 #1001 Del Skrevet 5. oktober 2016 Nye videobloggen til isabel: "Jeg tenkte jeg skulle filme i dag for det er ganske mye på skjemaet" ...... 1 møte og en tur til frisøren Såå sliten hun var etter den lange dagen! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 5. oktober 2016 #1002 Del Skrevet 5. oktober 2016 På 4.10.2016 den 1.34, Monky skrev: Du vet at hu tjener penger på at du klikker deg inn på ig også el?! Ut ifra hva jeg vet så kan man ikke sjekke antall visninger på bilder eller på profilen. Derfor er antall følgere eller likes det annonsørene må gå etter når de skal komme frem til en pris for annonser og reklame. På videoer står det derimot antall visninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. oktober 2016 #1003 Del Skrevet 5. oktober 2016 46 minutter siden, Soeuh skrev: Nye videobloggen til isabel: "Jeg tenkte jeg skulle filme i dag for det er ganske mye på skjemaet" ...... 1 møte og en tur til frisøren Såå sliten hun var etter den lange dagen! Ja huff. Må være slitsomt å være Isabel gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 6. oktober 2016 #1004 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg sjekker denne tråden innimellom når jeg har lest ferdig alt som er først og ikke helt vet hva jeg skal finne på. Altså hun er bare så teit at jeg ikke er interessert lenger i hva sags clickbait hun kan finne på. Man vet jo 99% av clickbaitet fører til en totalt teit og urelatert historie så... Altså selv ikke jeg som "hater" gidder å bry meg lenger. Noen ganger kommer bildene hennes opp på anbefalt innhold på Instagram og jeg bryr meg ikke. Hvorfor følger jeg i det hele tatt denne tråden lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 6. oktober 2016 #1005 Del Skrevet 6. oktober 2016 På Tuesday, October 04, 2016 den 15.46, MintyBreeze skrev: Isabell lever av å provosere med overskrifter og det hun legger ut på snap og insta.. Hun er ikke så mye bedre selv. Husker svært godt da hun hang ut Martine ved å kalle henne pedo pga alderen på den nye kjæresten på snap. Så er ikke rart hun får så mye kritikk. Jeg tror ikke hun skjønner hvorfor hun får kritikk da. Virker ikke sånn. Hun tror alle er bitre og sjalu. Ja jøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 7. oktober 2016 #1006 Del Skrevet 7. oktober 2016 På 4.10.2016 den 15.46, MintyBreeze skrev: Isabell lever av å provosere med overskrifter og det hun legger ut på snap og insta.. Hun er ikke så mye bedre selv. Husker svært godt da hun hang ut Martine ved å kalle henne pedo pga alderen på den nye kjæresten på snap. Wow hang hun henne virkelig ut på denne måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 7. oktober 2016 #1007 Del Skrevet 7. oktober 2016 3 timer siden, Sparks skrev: Wow hang hun henne virkelig ut på denne måten? Jepp 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 7. oktober 2016 #1008 Del Skrevet 7. oktober 2016 Bloggen daler bare nedover og nedover lista. Ikke rart, det går jo i det samme hele tiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. oktober 2016 #1009 Del Skrevet 7. oktober 2016 5 minutter siden, Milio skrev: Bloggen daler bare nedover og nedover lista. Ikke rart, det går jo i det samme hele tiden. "Meg i dag" "Meg idag" "Meg idag" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 7. oktober 2016 #1010 Del Skrevet 7. oktober 2016 31 minutter siden, Milio skrev: Bloggen daler bare nedover og nedover lista. Ikke rart, det går jo i det samme hele tiden. Mhm, har merket det. Ikke lenge til hun skriver "Vær så snill å klikk dere inn på bloggen min. Please? " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 7. oktober 2016 #1011 Del Skrevet 7. oktober 2016 På snap: "Om du kjøper dette er du rik. Innlegg på bloggen!" "Kjøper du dette så vet du du har mye penger!! Les på bloggen" "KJØPER DU DETTE, DA ER DU RIK!!!!! LES PÅ BLOGGEN!" (Ikke direkte sitat, men det var ca det hun skrev på de 20-40 snappene hun la ut om innlegget) .....det handlet om at de kjøpte Lambi doruller. Det gjør jeg også, og jeg er student Handler jo bare om å finne tilbud (mye gode tilbud på Lambi osv. her i byen) eller å prioritere mykt dopapir over en ny genser 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 7. oktober 2016 #1012 Del Skrevet 7. oktober 2016 20 minutter siden, acetosella skrev: På snap: "Om du kjøper dette er du rik. Innlegg på bloggen!" "Kjøper du dette så vet du du har mye penger!! Les på bloggen" "KJØPER DU DETTE, DA ER DU RIK!!!!! LES PÅ BLOGGEN!" (Ikke direkte sitat, men det var ca det hun skrev på de 20-40 snappene hun la ut om innlegget) .....det handlet om at de kjøpte Lambi doruller. Det gjør jeg også, og jeg er student Handler jo bare om å finne tilbud (mye gode tilbud på Lambi osv. her i byen) eller å prioritere mykt dopapir over en ny genser Å herregud, et innlegg om dopapir? Begynner å go tom for ideer da ja.. Jeg kjøper og Lambi eller tilsvarende. First price får man jo sår i rumpa av å bruke. Trenger ikke være rik for å ville unngå det 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 8. oktober 2016 #1013 Del Skrevet 8. oktober 2016 Lambi får man vel kjøpt en sekk av for 100kr regelmessig på coop obs. Såååå rik da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. oktober 2016 #1014 Del Skrevet 8. oktober 2016 Lambi lambi tørkerull tørker Isabells rumpehull. Spennende nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 8. oktober 2016 #1015 Del Skrevet 8. oktober 2016 Herregud, nå kjører hun nok en gang "var Pierre utro mot meg?" Hvor mange ganger har hun brukt det som clickbait nå?! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 8. oktober 2016 #1016 Del Skrevet 8. oktober 2016 20 timer siden, Miranda16 skrev: "Meg i dag" "Meg idag" "Meg idag" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 11. oktober 2016 #1017 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det er ingen vits i å lese Isabels blogg. Å lese instagrammen hennes er langt mer underholdene. Der ligger alle clickbaitsene. Og uansett hva overskriften er kan du banne på at den er totalt misvisende fra resten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 11. oktober 2016 #1018 Del Skrevet 11. oktober 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 11. oktober 2016 #1019 Del Skrevet 11. oktober 2016 Men kan noen forklare dette med Instagramfølgere? HiN har 92k følgere å knapt en kommentar. Er det fordi ingen gidder kommentere eller fordi hun sletter alt negativt? Hvilket betyr at det må være mye :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 11. oktober 2016 #1020 Del Skrevet 11. oktober 2016 1 minutt siden, Onbothsides skrev: Men kan noen forklare dette med Instagramfølgere? HiN har 92k følgere å knapt en kommentar. Er det fordi ingen gidder kommentere eller fordi hun sletter alt negativt? Hvilket betyr at det må være mye :O Det er klassisk tegn på kjøpte følgere. Du betaler for et gitt antall følgere men de hverken liker eller kommenterer da det er "tomme" profiler. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg