Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Honey Dew skrev:

Hva er det nå hun skal operere? Det kan da ikke være så mye igjen nå?

Ikke lett og si. Kan bare være en clickbait. Hun har kommet med den for en stund siden og ingenting skjedde så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, supernana skrev:

Var kanskje barnslig av meg å bruke det begrepet, men jeg mener et land hvor de ikke bryr seg så mye om konsulatsjoner før plastiske inngrep og hvor man bare kan bestille time nærmest på dagen så lenge man har penger til det. 

Man kan jo spekulere i hvorfor Isabel velger å operere seg i utlandet, men jeg tror en av grunnene er at noen av operasjonene hun har gjennomført har vært svært drastiske og kanskje ikke ville latt seg utføre i Norge av norske kirurger.

Norske kirurger er ikke bedre, skal tross alt tjene penger. Jeg opplever ihvertfall norske og utenlandske kirurger som like opptatt av etikk, men om kunden vil og betaler så gjør man det kunden ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig på hva hun skal operere nå. Men man må nok belage seg på noen runder med hinting og clickbait før man får vite det da. Samme regla som alltid regner jeg med

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Så dramatisk hun er! Pierre ødela livet hennes en dag :roll: 

Herrefred. Hun må ha et kjedelig liv, når hun må konstruere så mye drama rundt seg.

Ser hun skrev på insta at andre bloggere kopierer innleggene hennes. Akkurat det har jeg vondt for å tro...

Endret av Honey Dew
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nå har hun visst fjernet det bilde på IG hvor det sto, OMG!!! Pierre ødela livet mitt i hele går med Cam smack" eller hva det sto. Husker ikke ordrett.

Men jeg klarte med et uhell og trykke meg inn på bloggen hennes. Siden jeg først var der inne måtte jeg lese kommentarene (som kun var støtte kommentarer)  Noen spør hvorfor hun ikke er nominert til årets blogger og da sier hun " de som er nominert har blogget i mange år og mener de fortjener det myeeee mer enn meg" 

Endret av LeilaS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LeilaS skrev:

Haha nå har hun visst fjernet det bilde på IG hvor det sto, OMG!!! Pierre ødela livet mitt i hele går med Cam smack" eller hva det sto. Husker ikke ordrett.

Men jeg klarte med et uhell og trykke meg inn på bloggen hennes. Siden jeg først var der inne måtte jeg lese kommentarene (som kun var støtte kommentarer)  Noen spør hvorfor hun ikke er nominert til årets blogger og da sier hun " de som er nominert har blogget i mange år og mener de fortjener det myeeee mer enn meg" 

:daane:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, LeilaS skrev:

Du vet at hu tjener penger på at du klikker deg inn på ig også el?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Monky skrev:

Nei faktisk ikke. Jeg trodde hun kun fikk penger når vi klikker oss inn på bloggen og følger henne på IG.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, MintyBreeze skrev:

Jeg skjønte virkelig ingenting av det nyeste innlegget hennes.. for et rot

Kan du lage en imgur-link på dette? Jeg dør av nysgjerrighet her

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell lever av å provosere med overskrifter og det hun legger ut på snap og insta.. Hun er ikke så mye bedre selv. Husker svært godt da hun hang ut Martine ved å kalle henne pedo pga alderen på den nye kjæresten på snap. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Monky skrev:

Hm ... De tjener vel på antall følgere, ikke tilfeldige klikk? Er det ikke derfor de kjøper følgere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
32 minutter siden, medeus skrev:

Hm ... De tjener vel på antall følgere, ikke tilfeldige klikk? Er det ikke derfor de kjøper følgere? 

Samme trodde jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, medeus skrev:

Beklager, legger meg flat som en pannekake, Leilas🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...