CherryBlossom90 Skrevet 27. september 2016 #961 Del Skrevet 27. september 2016 30 minutter siden, mjauritz skrev: Sendte inn klage til NRK, jeg. Når jeg først må betale for NRK lisensen syntes jeg de i det minste kan tenke hvem som fortjener sendetid, og ikke fremme patetiske jenter som hun. At hun blir gitt en slik "makt" gjennom påvirkningen hun har på unge jenter er for meg så skremmende, at når hun får sendetid på NRK (som ikke er avhengig av seertall for å få inn penger, og burde fremme goder holdninger og viktige saker) så syntes jeg Norge har sunket så dypt at jeg måtte ta meg et glass vin når jeg leste det. Faen altså. Skjønner godt at du gjorde det. Vurderer å gjøre det samme. Synes ikke hun en gang fortjener og være med på et program på NRK. Nå blir vel egoet hennes enda større etter dette. Skulle ikke tro det kunne bli større men. Håper seertallet er lavt, så de ikke gidder å jobbe med ho igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. september 2016 #962 Del Skrevet 27. september 2016 2 timer siden, KBNS skrev: Jeg er helt enig! Hun er i det minste bare et innslag i en episode. Så et klipp med henne og Leo fra den episoden hun skal være med i, hvor hun sitter og sier at det er når man får masse hat at man har "made it". Og at det ikke gjør noe at folk hater på henne når hun f.eks shopper ekstremt mye, fordi det gir henne bare mer penger å shoppe for at folk prater om henne. Hun sier også at hun får mye mer negative kommentarer enn positive. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan hun tror hun på lang sikt tjener mer på å ha mange flere haters enn fans?? Det er jo fansen som gidder å følge deg år etter år. Dessuten er det vel ingen hatere som gidder å kjøpe all dritten hun reklamerer for, og det ser vel sponsorene etter hvert og. At de ikke tjener på å reklamere for ting gjennom henne. Sa hun virkelig "hater PÅ henne"??? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 28. september 2016 #963 Del Skrevet 28. september 2016 7 timer siden, Honey Dew skrev: Sa hun virkelig "hater PÅ henne"??? Ja. Eller kanskje jeg blander med et av utbruddene hennes på snap, men hun bruker den termen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 28. september 2016 #964 Del Skrevet 28. september 2016 Ble flau på hennes veine da hun snappet at hun holdt på å sovne, da søsteren hennes leste høyt fra en skoleoppg. Ja Isabell, folk som studerer kaster bort tiden sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. september 2016 #965 Del Skrevet 28. september 2016 Jøss, har hun virkelig fått lov til å være med på et ordentlig tv program? Enn lavbudsjett liten serie på Tv3 play? Isabel må være stolt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 28. september 2016 #966 Del Skrevet 28. september 2016 Hun skal være med på "Dama til". Er det noen som vet når det begynner? Gleder meg egt til å se, og hvordan hun takler spørsmål fra Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 28. september 2016 #967 Del Skrevet 28. september 2016 1 time siden, MintyBreeze skrev: Hun skal være med på "Dama til". Er det noen som vet når det begynner? Gleder meg egt til å se, og hvordan hun takler spørsmål fra Leo http://p3.no/mobber-du-uten-at-du-vet-det/ Hun skal være med i et lite innslag i et program om folkeskikk på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. september 2016 #968 Del Skrevet 28. september 2016 1 time siden, MintyBreeze skrev: Hun skal være med på "Dama til". Er det noen som vet når det begynner? Gleder meg egt til å se, og hvordan hun takler spørsmål fra Leo Du mener vel "Typen til"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. september 2016 #969 Del Skrevet 28. september 2016 8 minutter siden, medeus skrev: http://p3.no/mobber-du-uten-at-du-vet-det/ Hun skal være med i et lite innslag i et program om folkeskikk på nett. Hun er den rette til å snakke, som hetset en 13 år gammel jente på internett. Isabel har hvertfall ikke folkeskikk på nett 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 28. september 2016 #970 Del Skrevet 28. september 2016 4 minutter siden, Honey Dew skrev: Du mener vel "Typen til"? Typen til og Dama til.. samma greia, du skjønte jo hva jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 28. september 2016 #971 Del Skrevet 28. september 2016 14 minutter siden, medeus skrev: http://p3.no/mobber-du-uten-at-du-vet-det/ Hun skal være med i et lite innslag i et program om folkeskikk på nett. Føler meg lurt.. Kom over et klipp hvor hun satt i sofaen sin med Leo og trodde hun skulle være med på det programmet, men så rakk jeg aldri å se klippet Kjipt, hadde vært alt for gøy å se Leo kødde med henne og operasjonene hennes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. september 2016 #972 Del Skrevet 28. september 2016 57 minutter siden, Honey Dew skrev: Hun er den rette til å snakke, som hetset en 13 år gammel jente på internett. Isabel har hvertfall ikke folkeskikk på nett Enig. Kanskje dama kan lære litt folkesikk av Leo pm hvordan hun oppfører seg på nett? Hun svarer ikke leserne sine så veldig hyggelig akkurat. Nok en gang skal hun leke offeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. september 2016 #973 Del Skrevet 28. september 2016 55 minutter siden, MintyBreeze skrev: Føler meg lurt.. Kom over et klipp hvor hun satt i sofaen sin med Leo og trodde hun skulle være med på det programmet, men så rakk jeg aldri å se klippet Kjipt, hadde vært alt for gøy å se Leo kødde med henne og operasjonene hennes Ja, Isabel som er så hårsår og tåler ikke å bli tullet med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 28. september 2016 #974 Del Skrevet 28. september 2016 5 timer siden, Honey Dew skrev: Hun er den rette til å snakke, som hetset en 13 år gammel jente på internett. Isabel har hvertfall ikke folkeskikk på nett Hadde vært gøy om de switchet og konfronterte henne med det 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 28. september 2016 #975 Del Skrevet 28. september 2016 33 minutter siden, Nutz skrev: Hadde vært gøy om de switchet og konfronterte henne med det Nå DET hadde vært Lættis 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 28. september 2016 #976 Del Skrevet 28. september 2016 Klipper fra mitt eget innlegg på tråden om Camilla Øvestad/Villa Paprika. Jeg tror den KG-relaterte trafikken til bloggerne er stor. Dels alle de som er aktive i debattene og klikker seg inn, men vel så mye på stille lesere som klikker seg inn for å se galskapen i sin helhet. Jo mer de snakkes om, jo flere får det med seg og jo flere klikk får de. Klikk = penger, forenklet sagt. Jeg oppfordrer alle til en boikott av blogg-Norge fra 1.-7. oktober, både i trådene om de her, og med klikk inn til de. Da kan vi se hvordan det påvirker statistikken. Gjør det et signifikant utslag, så bør noen og enhver gå i seg selv og se om de vil være med på å støtte galskapen ved å klikke seg inn eller skrive i trådene om de. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. september 2016 #977 Del Skrevet 28. september 2016 37 minutter siden, Sandin skrev: Klipper fra mitt eget innlegg på tråden om Camilla Øvestad/Villa Paprika. Jeg tror den KG-relaterte trafikken til bloggerne er stor. Dels alle de som er aktive i debattene og klikker seg inn, men vel så mye på stille lesere som klikker seg inn for å se galskapen i sin helhet. Jo mer de snakkes om, jo flere får det med seg og jo flere klikk får de. Klikk = penger, forenklet sagt. Jeg oppfordrer alle til en boikott av blogg-Norge fra 1.-7. oktober, både i trådene om de her, og med klikk inn til de. Da kan vi se hvordan det påvirker statistikken. Gjør det et signifikant utslag, så bør noen og enhver gå i seg selv og se om de vil være med på å støtte galskapen ved å klikke seg inn eller skrive i trådene om de. Hvorfor i alle dager skulle jeg boikotte min egen blogg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 28. september 2016 #978 Del Skrevet 28. september 2016 41 minutter siden, Sandin skrev: Klipper fra mitt eget innlegg på tråden om Camilla Øvestad/Villa Paprika. Jeg tror den KG-relaterte trafikken til bloggerne er stor. Dels alle de som er aktive i debattene og klikker seg inn, men vel så mye på stille lesere som klikker seg inn for å se galskapen i sin helhet. Jo mer de snakkes om, jo flere får det med seg og jo flere klikk får de. Klikk = penger, forenklet sagt. Jeg oppfordrer alle til en boikott av blogg-Norge fra 1.-7. oktober, både i trådene om de her, og med klikk inn til de. Da kan vi se hvordan det påvirker statistikken. Gjør det et signifikant utslag, så bør noen og enhver gå i seg selv og se om de vil være med på å støtte galskapen ved å klikke seg inn eller skrive i trådene om de. En blogg er ikke en blogg. Jeg syns rosabloggerne er latterlige selvdyrkere, men det finnes da mange kloke skribenter der ute og de boikotter jeg ikke. Å la være å klikke seg innom topplisten på Blogg.no er helt greit, men jeg tror du tar feil vedrørende klikkgenerering fra KG, vi trenger jo ikke lese i rosabloggene når vi får innholdet presentert her 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 28. september 2016 #979 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg regner med at dere forstår at det her dreier seg om de bloggene som er gjenstand for lange tråder med kritikk her inne, og ikke søte, koselige matblogger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 29. september 2016 #980 Del Skrevet 29. september 2016 Tror jeg må se episoden. Er det ikke i morgen det begynner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg