Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den godeste S. Raad har møtt Justin Bieber... Eller vært på konserten hans som vi andre ville kalt det. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, The Kitten skrev:

Den godeste S. Raad har møtt Justin Bieber... Eller vært på konserten hans som vi andre ville kalt det. 

Så det. Visste med en gang hun bare hadde vært på konsert med han. Hun får det til å virke som hun var backstage med han eller noe sånt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, LeilaS skrev:

Så det. Visste med en gang hun bare hadde vært på konsert med han. Hun får det til å virke som hun var backstage med han eller noe sånt.  

Hun var jo nesten på meet and greet da. Jeg har nesten møtt George W. Bush fordi jeg har vært i samme kirke som han og familien hans tilhørte i Texas. Så da kan vel jeg si at jeg kjenner den tidligere presidenten av USA? :jepp:

Eller det er kanskje ikke helt slik det fungerer? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james
1 time siden, The Kitten skrev:

Hun var jo nesten på meet and greet da. Jeg har nesten møtt George W. Bush fordi jeg har vært i samme kirke som han og familien hans tilhørte i Texas. Så da kan vel jeg si at jeg kjenner den tidligere presidenten av USA? :jepp:

Eller det er kanskje ikke helt slik det fungerer? 

Oj, jeg har møtt store stjerner da jeg har vært på mange konserter! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var på samme utested som Linni en gang. Hun sa til og med unnskyld da hun knuffet litt borti meg da det var trang om plassen. Såå vi må jo være venner :hoppendeglad:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Basilen skrev:

Hun skal være med på programmet "hata på nett" som starter 29 september på NRK. 

Spennende. Noen som skal se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, LeilaS skrev:

Nå kjører hun en gammel clickbait "Pierre og utroskap" Boooooring :Gjesp: 

jammen HERREGUD da!! Nå KAN ikke folk gidde å lese mer om det der lenger vel?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nutz skrev:

jammen HERREGUD da!! Nå KAN ikke folk gidde å lese mer om det der lenger vel?

Jeg leste det på IG profilen hennes. For da får hun i alle fall ikke klikk på bloggen. Synes det er litt gøy å lese alle de dumme og desperate clickbaita ho legger ut. Men den clickbaiten har hun kjørt i et år nå. På tide med noe nytt :filer: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, LeilaS skrev:

Jeg leste det på IG profilen hennes. For da får hun i alle fall ikke klikk på bloggen. Synes det er litt gøy å lese alle de dumme og desperate clickbaita ho legger ut. Men den clickbaiten har hun kjørt i et år nå. På tide med noe nytt :filer: 

på tide med noe nytt, men det skjer ikke så mye mellom postkassen og middagene på fridays. Hun får pakker med billige harry klær, de spiser ute, hun er sammen med søsken.. thats it. Blir jo fint lite spennende å blogge om. Men snart skal hun nok på en chartertur så vi kan få se bilder av henne i bikini ved et svømmebasseng, eller på en buss til falkenberg med bagasjen full av fanta.. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Basilen skrev:

på tide med noe nytt, men det skjer ikke så mye mellom postkassen og middagene på fridays. Hun får pakker med billige harry klær, de spiser ute, hun er sammen med søsken.. thats it. Blir jo fint lite spennende å blogge om. Men snart skal hun nok på en chartertur så vi kan få se bilder av henne i bikini ved et svømmebasseng, eller på en buss til falkenberg med bagasjen full av fanta.. 

Hun skal være med i et tv program på NRK, så da blir det litt å blogge om sikkert. Men bloggen er gørr kjedelig og går mye i det samme hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Føler jeg har sluttet å spise sukker nå når jeg ikke leser bloggen til tross for clickbaitene som stinker desperasjon! 🙊 det er så utrolig patetisk å se henne så desperat etter lesere at hun skriver hva som helst. 

Kjedeligste bloggen jeg vet om, selfiene på snap er så mange av at eg lurer på om hun er stuck i tretten-årsalderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte inn klage til NRK, jeg.

Når jeg først må betale for NRK lisensen syntes jeg de i det minste kan tenke hvem som fortjener sendetid, og ikke fremme patetiske jenter som hun. At hun blir gitt en slik "makt" gjennom påvirkningen hun har på unge jenter er for meg så skremmende, at når hun får sendetid på NRK (som ikke er avhengig av seertall for å få inn penger, og burde fremme goder holdninger og viktige saker) så syntes jeg Norge har sunket så dypt at jeg måtte ta meg et glass vin når jeg leste det.

Faen altså.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mjauritz skrev:

Sendte inn klage til NRK, jeg.

Når jeg først må betale for NRK lisensen syntes jeg de i det minste kan tenke hvem som fortjener sendetid, og ikke fremme patetiske jenter som hun. At hun blir gitt en slik "makt" gjennom påvirkningen hun har på unge jenter er for meg så skremmende, at når hun får sendetid på NRK (som ikke er avhengig av seertall for å få inn penger, og burde fremme goder holdninger og viktige saker) så syntes jeg Norge har sunket så dypt at jeg måtte ta meg et glass vin når jeg leste det.

Faen altså.

Jeg er helt enig! Hun er i det minste bare et innslag i en episode.

Så et klipp med henne og Leo fra den episoden hun skal være med i, hvor hun sitter og sier at det er når man får masse hat at man har "made it". Og at det ikke gjør noe at folk hater på henne når hun f.eks shopper ekstremt mye, fordi det gir henne bare mer penger å shoppe for at folk prater om henne. Hun sier også at hun får mye mer negative kommentarer enn positive. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan hun tror hun på lang sikt tjener mer på å ha mange flere haters enn fans?? Det er jo fansen som gidder å følge deg år etter år. Dessuten er det vel ingen hatere som gidder å kjøpe all dritten hun reklamerer for, og det ser vel sponsorene etter hvert og. At de ikke tjener på å reklamere for ting gjennom henne.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har klart å få bloggen opp på klikktoppen, men bruker den ikke til noe annet enn å legge ut selfier og vise fram det hun har kjøpt. Totalt uinteressant og fryktelig barnslig, men det verste er at hun tror bloggtilværelsen er et evighetsprosjekt. Det er nesten så jeg syns synd på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, medeus skrev:

Hun har klart å få bloggen opp på klikktoppen, men bruker den ikke til noe annet enn å legge ut selfier og vise fram det hun har kjøpt. Totalt uinteressant og fryktelig barnslig, men det verste er at hun tror bloggtilværelsen er et evighetsprosjekt. Det er nesten så jeg syns synd på henne.

Jeg klarer ikke å synes synd på henne. Lurer på hvordan det går den dagen hun ikke kan leve av bloggen mer. Ouch. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...