Honey Dew Skrevet 30. august 2016 #821 Del Skrevet 30. august 2016 Hva er dette OMG'et og de ekstra vokalene som hun bruker hele tiden? (Flauuuut/hallooooo osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. august 2016 #822 Del Skrevet 31. august 2016 8 timer siden, Privatbruker skrev: Nok en gang slenger hun penger rundt seg på instagramvideo... med teksten: "Idag brukte jeg flere hundre tusen! les på blogen..OMG!" hva er problemet hennes? jesus. Hun brukte flere hundre tusen? På hva? Tror hun at folk skal bli imponert og enda mer misunnelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. august 2016 #823 Del Skrevet 31. august 2016 7 timer siden, Professor Orm skrev: Jeg klikka meg inn på bloggen. Må virkelig slutte med det! Men ja, hun har altså betalt moms for de tre første terminene. Nå vet dere det, så må vi alle sammen slutte å klikke oss inn, slik at det blir langt mindre moms for henne å betale i fremtiden. Men det er vanskelig. Det blir litt som en stygg ulykke, man må bare stoppe og se. Jeg har ikke klikket meg inn på bloggen på siden oktober /november i fjor. Ren prinsippsak. Jeg er ikke interessert i være med på å gi henne mer klikk og penger. Skulle ønske alle kunne slutte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Privatbruker Skrevet 31. august 2016 #824 Del Skrevet 31. august 2016 La oss alle inngå en avtale her nå om ikke å gå inn på bloggen hennes idag, så kan vi se om det har noe å si på lesertallene hennes. Noen som er med? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 31. august 2016 #825 Del Skrevet 31. august 2016 26 minutter siden, Privatbruker skrev: La oss alle inngå en avtale her nå om ikke å gå inn på bloggen hennes idag, så kan vi se om det har noe å si på lesertallene hennes. Noen som er med? 😄 Jeg har holdt meg unna i mange mnd jeg. Klikket innimellom i en periode, men det er jo aldri noe interessant uansett. Bare clickbait og kvalm oppførsel. Skjønner ikke at folk fortsetter å være interessert. Det er bare "ulv ulv" hele veien. Samme med MTM. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 31. august 2016 #826 Del Skrevet 31. august 2016 Jeg har ennå ikke klikket meg inn, men følger med denne tråden. Det holder vel at en leser og oppdaterer oss andre. Det har vært det tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 31. august 2016 #827 Del Skrevet 31. august 2016 Jeg er ikke innom hver dag, men jeg er med på å ikke klikke meg inn! Jeg er åpen for å slutte helt, jeg er heller ikke interessert i å hjelpe henne tjene penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. august 2016 #828 Del Skrevet 31. august 2016 Den 29.8.2016 at 11.03, smalls skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. august 2016 #829 Del Skrevet 31. august 2016 Siteringstull. Jeg ville bare si at siden vi skal slutte å klikke oss innpå bloggen hennes, burde 1 og kun 1 melde seg frivillig til å gå inn og lage imgur-linker, slik at vi som er så nysgjerrige kan følge med på katastrofen... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 31. august 2016 #830 Del Skrevet 31. august 2016 49 minutter siden, Honey Dew skrev: Siteringstull. Jeg ville bare si at siden vi skal slutte å klikke oss innpå bloggen hennes, burde 1 og kun 1 melde seg frivillig til å gå inn og lage imgur-linker, slik at vi som er så nysgjerrige kan følge med på katastrofen... Jeg melder meg ikke frivillig i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. august 2016 #831 Del Skrevet 31. august 2016 35 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Jeg melder meg ikke frivillig i alle fall Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 31. august 2016 #832 Del Skrevet 31. august 2016 Den 29.8.2016 at 20.31, medeus skrev: Det programmet blir en megasuksess: Noen skriver at neseoperasjonen ikke ble bra, at hun var penere før. Redaksjonen hyrer inn en hacker som finner fram til avsenderen av kommentaren og konfronterer vedkommende med minst tre TV-biler: Hvordan kan du skrive noe så grusomt, ditt nettroll?! De kommer sikkert ikke til å nevne de kommentarene engang, bare de få useriøse kommentarene sånn at folk kan syns synd på Isabel.. Det er typisk sånne programmer, akkurat som det Sophie Elise var med i på TV2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 2. september 2016 #833 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Den Wednesday, August 31, 2016 at 18.47, Soeuh skrev: De kommer sikkert ikke til å nevne de kommentarene engang, bare de få useriøse kommentarene sånn at folk kan syns synd på Isabel.. Det er typisk sånne programmer, akkurat som det Sophie Elise var med i på TV2. Jeg gleder meg faktisk til programmet kommer ut (eller hvis det kommer ut) og hun og crewet drar hjem til folk for å konfrontere de. "Ja, så du har sagt nese operasjon hennes var mislykket? Hva har du å si til ditt forsvar?" Endret 2. september 2016 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. september 2016 #834 Del Skrevet 2. september 2016 Hvem og hva er du hun har anmeldt? Er det bare click bait igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 2. september 2016 #835 Del Skrevet 2. september 2016 10 minutter siden, Honey Dew skrev: Hvem og hva er du hun har anmeldt? Er det bare click bait igjen? En som visstnok har handlet varer i hennes navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 2. september 2016 #836 Del Skrevet 2. september 2016 2 timer siden, Rose11 skrev: Jeg gleder meg faktisk til programmet kommer ut (eller hvis det kommer ut) og hun og crewet drar hjem til folk for å konfrontere de. "Ja, så du har sagt nese operasjon hennes var mislykket? Hva har du å si til ditt forsvar?" Du skulle bare visst hvor mye stygt som skrives i kommentarfeltene til disse bloggerne. Det er helt utrolig. Å si at neseoperasjonen var mislykket er "piece of cake" i forhold til mengden med dritt og trusler som sendes inn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. september 2016 #837 Del Skrevet 2. september 2016 50 minutter siden, SuperSonic skrev: En som visstnok har handlet varer i hennes navn Forstår henne godt. Det der er faktisk ulovlig. Jeg tror det kommer ganske mange ondskapsfulle kommentarer og andre stygge ting, som hun ikke legger ut på bloggen sin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 2. september 2016 #838 Del Skrevet 2. september 2016 1 time siden, SuperSonic skrev: En som visstnok har handlet varer i hennes navn Det gir henne i alle fall noe å skrive om. Hmmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 2. september 2016 #839 Del Skrevet 2. september 2016 Da jeg var 7 ble jeg ranet, grovt også. Nabogutten stjal Snickersen min. Hun kan virkelig ikke å skrive innlegg med mat i. Hva med å gi litt mer av seg selv? En ærlig Isabel uten å være klein. Hun er så utrolig lite troverdig som menneske, dame at jeg forstår faktisk at hun er mest med kjæresten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 6. september 2016 #840 Del Skrevet 6. september 2016 "HERREGUD!!!! NÅ STARTER EN NY SESONG MED PARADISE HOTEL!!!! Det starter i dag!! Les på blogen nå! HYYYYL!" Hva er dette for en idiotisk clickbait? Noen som vet? Så forteller hun hvordan hun er i senga. For de som er interessert da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg