Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, CecilieX skrev:

Når det gjelder inntjening så må man ikke glemme affiliatelenker også. Isabel har jo mange slike i løpet av en uke. En ting er jo om du klikker på et produkt fra feks Nelly, så får jo Isabel prosenter av salget. Men det som ikke er så åpenbart er jo at dersom du klikker på en slik lenke men ikke kjøper, så er det likevel plantet en "cookie", slik at dersom du senere handler fra Nelly (selv om du ikke går inn via bloggen, så får likevel Isabel prosenter av det du kjøper. Hvis man ikke ønsker å støtte bloggere blr man slette cookies regelmessig.

Som andre nevner så er disse reklamene som ligger som en hestesko rundt blogginnlegget også noe hun før betalt for pr lesere hun har. 

Gjelder dette dersom man har på adblock også? For jeg får innimellom melding fra f.eks vg eller dagbladet om at de ser at jeg bruker adblock og lurer på om jeg kan slå det av så de kan tjene penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX
8 timer siden, Nutz skrev:

Gjelder dette dersom man har på adblock også? For jeg får innimellom melding fra f.eks vg eller dagbladet om at de ser at jeg bruker adblock og lurer på om jeg kan slå det av så de kan tjene penger..

Jeg vet ikke om adblock påvirker plantingen av cookies. Har hittil trodd at det bare påvirker rene reklameannonser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg vet ikke om adblock påvirker plantingen av cookies. Har hittil trodd at det bare påvirker rene reklameannonser. 

Adblock hjelper ikke på cookies, du smuler uansett

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, smalls skrev:

Ser for meg trynet til Isabel mår hun får se dette. :fnise:  Hun kommer vel til å bli piss fornærmet :snurt: 

Håper noen legger ut link isåfall :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

jeg måtte nesten le litt jeg også 😊 Så det blir vel slettet for latterliggjøring dette. Men det var knall-spoton. Heila driden ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
2 minutter siden, smalls skrev:

Vedder mye på at linken blir slettet som hets. 

Det burde ikke betraktes som hets da, hun gjør jo det samme selv på snap hele dagen 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart Isabel driver med, men det som irriterer meg mest ved henne er særdeles dårlige på grensen til latterlige norskkunnskaper! Nå er ikke jeg noe professor i norsk selv altså, er bare en vanlig tenåringsjente.. Men altså, finner hun opp sine egne ord? og HVORFOR omtale seg selv i tredje person??? For ikke å snakke om stygg språkbruk og masse banning! 

Jeg synes det er trist å se bilder av henne og lillesøsteren, hun ligner jo mer på Isabel enn Isabel selv! Hvorfor prøver hun å fremstå mye rikere enn hva hun er? Alle disse merkeveskene er jo kjøpt på Rhodos?? ikke nødvendig å fly rundt deg med sedler for så å plukke de opp igjen når videoen er over? Makan..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, SÅ traumatisk å ikke finne linsene altså. Jeg blir helt gal av de luksusproblemene hennes, og clickbaiten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, tweet skrev:

Ja, SÅ traumatisk å ikke finne linsene altså. Jeg blir helt gal av de luksusproblemene hennes, og clickbaiten. 

Blir kvalm. Prøv å tenk på barn som sulter hver dag, de som må amputere beina pga ulykke,  de som har kreft osv. Mens hun klager over hun ikke finner de dumme linsene sine!? Jeg blir matt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles venter jeg på et samfunns-engasjert innlegg på bloggen hennes samt noen bilder som hun selv ikke er med på. Det ser ut til at jeg må vente lenge.... :sFun_sleeping:

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hvem er det hun tror hun er? Norges største kjendis? Hun vil ikke være med på Bloggerne fordi hun mener hun ikke får nok betalt?  For hun diva hun er! Hun burde være glad for at de i det hele tatt ville betale henne. Dette blir helt latterlig. 

Nåvel, glad vi slipper se trynet hennes i neste sesong. Vi hadde vel bare sett henne dra ut å spise på Egon med Pierre, kaste penger rundt seg, sitte å se seg i speilet i en time, klage på at alle er misunnelige på henne osv.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i svarte???? Trenger flere bloggere som henne???? Denne jenta har mistet all rest av virkelighetsoppfatning. 

Jeg er sjeleglad over at det ikke er så mange bloggere som henne.

Jeg ville ikke gå innpå bloggen hennes, men da dette blogginnlegget dukket opp på Blogglisten, kunne jeg bare ikke la være.

http://sraad.blogg.no/1471391745_vi_behver_flere_blogg.html#comment

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kunne valgt, hadde jeg pakket en sekk for henne og sendt henne ned til slummen i sør-Afrika for å jobbe. Da skulle hun fått sett hvordan den virkelige verden ser ut, når du ikke har penger nok til et helt måltid engang. Jeg hadde likt å sett hva hun hadde hatt å si om hun måtte jobbe med barn som hver dag blir mishandlet og som mest sannsynlig ikke har noe særlig til framtid. Og før noen sier det, så har jeg jobbet med og sett dette selv. 

Hun oppfører seg søren ikke som noen som har hatt det tungt i oppveksten. Hun pisser på alle med dårlig råd eller dårlig selvtillit, og det jeg får ut av å lese bloggen hennes, er at du kommer ingen vei uten penger. Og penger betyr alt! Det provoserer meg så inn i innerste granskauen hvordan de to oppfører seg. Hun tjener penger på å vise seg fram og hun bidrar ikke til en dritt godt i verden, etter min mening. Det eneste positive hun har gjort, er å samle inn penger til den greia svigermoren driver med. Jeg kan banne på at Isabel ikke gir penger til veldedighet selv utenom det. 

Er håret for flatt en dag, så er det krise og hun ser ikke uuuuut! Og uten linsene er hun blind. Jaha? Hun skulle fått møtt samboeren min som faktisk er blind, så kunne hun fått sett hvordan det faktisk er å leve uten syn. 

Nei, vet du... Den dama der er frekk, ordlegger seg forferdelig og gir unge jenter et forvridd syn på hvordan livet liksom bør være. FYSJ! 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...