Monky Skrevet 22. august 2016 #721 Del Skrevet 22. august 2016 http://www.vg.no/rampelys/tv/blogg/skuffet-isabel-raad-langer-ut-mot-tv-2-serien-bloggerne/a/23772456/ Lurer på hva den kommende operasjonen kan være🙊🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 22. august 2016 #722 Del Skrevet 22. august 2016 Syntes det er komisk at hun skriver på instagram at hun er lei av useriøse aktører i denne bransjen. Hun uttaler seg jo som om hun skulle ha vært i "gamet" i lang tid, men bloggen hennes har vel ikke ligget på topplisten et år en gang? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. august 2016 #723 Del Skrevet 22. august 2016 10 minutter siden, Nutz skrev: Syntes det er komisk at hun skriver på instagram at hun er lei av useriøse aktører i denne bransjen. Hun uttaler seg jo som om hun skulle ha vært i "gamet" i lang tid, men bloggen hennes har vel ikke ligget på topplisten et år en gang? Useriøse aktører i bransjen? Sikkert ikke så veldig mange som klarer å ta henne seriøst heller. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. august 2016 #724 Del Skrevet 22. august 2016 3 timer siden, Monky skrev: http://www.vg.no/rampelys/tv/blogg/skuffet-isabel-raad-langer-ut-mot-tv-2-serien-bloggerne/a/23772456/ Lurer på hva den kommende operasjonen kan være🙊🙈 Føler at hun blir avskrevet med et par tusenlapper? De andre bloggerne får vel det samme for å være med i serien og de klager ikke, så vidt jeg vet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. august 2016 #725 Del Skrevet 22. august 2016 Håper tv2 ikke fronter plastiske operasjoner og kjøpt lykke. Hva hun gjør trenger ikke komme på tv. Er nok press fra før! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 22. august 2016 #726 Del Skrevet 22. august 2016 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering og spekulasjoner. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 22. august 2016 #727 Del Skrevet 22. august 2016 Jeg vedder en overarm på at hun ikke har donert mer enn Max en tusing på det prosjektet hun skriver om idag. Litt rart for meg å kommentere _mot_ en blogger men det er jo et par av de. Selvtillitten hennes ser veldig bra ut da, hjalp sikkert å operere seg tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 22. august 2016 #728 Del Skrevet 22. august 2016 Har jeg ikke lov å si,at jeg ikke tror på det hun skriver? Det at hun kun var en kandidat til bloggerene, er jo bekreftet fra tv2 sin side i artikkelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 22. august 2016 #729 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Det er mulig at det å være med i Bloggerne ikke betaler så veldig godt i rene penger, men den publisiteten som de får er verdt ganske mye i forhold til nye følgere og lesere. Veldig korttenkt av Isabell å ikke innse verdien av publisiteten. Hun burde jo ikke være ukjent med hvordan TV kan gi springbrett, all den tid hennes deltakelse i PH er det som er grunnen til at hun i dag tjener gode penger på bloggen. Endret 22. august 2016 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 22. august 2016 #730 Del Skrevet 22. august 2016 38 minutter siden, jesse james skrev: Har jeg ikke lov å si,at jeg ikke tror på det hun skriver? Det at hun kun var en kandidat til bloggerene, er jo bekreftet fra tv2 sin side i artikkelen! Jeg tror heller ikke på mye av hva hun skriver. Har prøvd å kommentere på bloggen hennes mange ganger, men etter at jeg poengterte at hun solgte et brukt skjørt på salgssiden sin til mer (!) enn nypris så har jeg ikke fått kommentere. Snålt. Jeg skriver jo bare ting hin ikke tør svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 22. august 2016 #731 Del Skrevet 22. august 2016 Takket hun nei, så må hun jo være dum. Tenk på alle PRen. Er jo sånn man igjen tjener penger som blogger. Ha ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. august 2016 #732 Del Skrevet 22. august 2016 Men skjønner ikke hvorfor hun skulle takke nei til å være med på Bloggerne. Det vil jo gi henne mer oppmerksomhet og pr. Er det ikke det hun vil? Hun er med på små program på Tv3 play, men vil ikke være med på Bloggerne. Merkelig 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 22. august 2016 #733 Del Skrevet 22. august 2016 Det er jo skuratt det jeg skrev tidligere Det gir ikke mening at hun takket nei, frem for at de ikke ville ha henne videre. (Igjen dette har blitt bekreftet av TV 2, at det kun var snakk om prøvefilming) Det hadde gitt henne pr, sponsorer og hun hadde holdt seg oppe på blogglisten. Det kan være tv2 betaler "usle tusenlapper" (hennes ord) for prøvefilming, men summen er helt annen for de som faktisk får tv-tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 22. august 2016 #734 Del Skrevet 22. august 2016 9 minutter siden, jesse james skrev: Det er jo skuratt det jeg skrev tidligere Det gir ikke mening at hun takket nei, frem for at de ikke ville ha henne videre. (Igjen dette har blitt bekreftet av TV 2, at det kun var snakk om prøvefilming) Det hadde gitt henne pr, sponsorer og hun hadde holdt seg oppe på blogglisten. Det kan være tv2 betaler "usle tusenlapper" (hennes ord) for prøvefilming, men summen er helt annen for de som faktisk får tv-tid.. De har jo laget noen ufattelig innholdsløse youtube videoer, jeg skjønner ikke hvordan tv2 skulle klart å lage tv av dette. Hun gjør jo aldri noenting. Sminker seg, tar selfies, legger de ut på bloggen og handler. Det skjer INGENTING i livet hennes, nada! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 22. august 2016 #735 Del Skrevet 22. august 2016 13 minutter siden, Nutz skrev: De har jo laget noen ufattelig innholdsløse youtube videoer, jeg skjønner ikke hvordan tv2 skulle klart å lage tv av dette. Hun gjør jo aldri noenting. Sminker seg, tar selfies, legger de ut på bloggen og handler. Det skjer INGENTING i livet hennes, nada! + at alle operasjonene og fiskingen hadde sent ut feil signaler til målgruppen. (Hun sa at de filmet når hun opererte) Tv2 er klar over at dette hadde gitt de dårlig omtale på programmet, og at det muligens hadde kostet mer enn "provoserende pr" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 22. august 2016 #736 Del Skrevet 22. august 2016 Det verste er at hun nå ber folk vippse penger til støtte for denne saken. Vippse! Til hennes nummer. Herlighet jeg håper ingen gjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly. Skrevet 22. august 2016 #737 Del Skrevet 22. august 2016 @Onbothsides, useriøst nok at hun ber lesere vippse til HENNES private nummer, men det jeg lurer på er hvor mye som faktisk går til denne veldedighet? Det er jo ingen garanti på hvor de pengene havner hen, med mindre hun kommer med noe form for dokumentasjon på det, annet enn ord på bloggen. Så jeg håper virkelig ingen vippser over en krone! Det er jo ikke ukjent at hun sraad har et høyt forbruk på det meste... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 22. august 2016 #738 Del Skrevet 22. august 2016 Et øyeblikk siden, Polly. skrev: @Onbothsides, useriøst nok at hun ber lesere vippse til HENNES private nummer, men det jeg lurer på er hvor mye som faktisk går til denne veldedighet? Det er jo ingen garanti på hvor de pengene havner hen, med mindre hun kommer med noe form for dokumentasjon på det, annet enn ord på bloggen. Så jeg håper virkelig ingen vippser over en krone! Det er jo ikke ukjent at hun sraad har et høyt forbruk på det meste... Ja det er rart at man skal vippse til hennes nummer! Aldri sett en slik innsamlingsakjson før. Med tanke på alle pengene hun skulle donere til en organisasjon for klærne hun solgte, og enda ikke har sagt nedenom det (sikkert ikke gitt noen noe) så hadde jeg iallefall ikke sendt ei krone dit. jeg hadde forøvrig ikke villet at folk skulle vippset meg penger som jeg skulle overført videre uansett. Tenk om jeg døde før jeg overførte de videre. Skatt/arv puh syns jeg ser for meg alt styret som hadde blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Articuno Skrevet 22. august 2016 #739 Del Skrevet 22. august 2016 11 timer siden, Monky skrev: http://www.vg.no/rampelys/tv/blogg/skuffet-isabel-raad-langer-ut-mot-tv-2-serien-bloggerne/a/23772456/ Lurer på hva den kommende operasjonen kan være🙊🙈 Ja uff, det lurer jeg også på..! Er det noe igjen å fikse liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 23. august 2016 #740 Del Skrevet 23. august 2016 7 timer siden, Onbothsides skrev: Det verste er at hun nå ber folk vippse penger til støtte for denne saken. Vippse! Til hennes nummer. Herlighet jeg håper ingen gjør dette. Har jeg gått glipp av noe som har blitt slettet nå? Hvilken sak? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg