Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Han ser jo totalt uinteressert ut i småsøsknene til Isabel..

Han legger ikke ut noe om de på sin snap, og på alt Isabel legger ut så ser han bare sur og irritert ut. Men det er kanskje ikke så rart når de sitter å kaster mat på han da.

Isabel gnåler om mamma Isabel og pappa Pierre, men for meg minner det hele meg om Farrah Abrahams (hele Isabel minner meg om henne) når hun dreiv å pressa Sophia på Simo (for de som har sett på teen mom :fnise:)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Onbothsides

Pierre virker alltid sur, litt sånn påtatt alvorlig for å virke behersket-eller kanskje bare litt slow på ordentlig😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
16 minutter siden, mjauritz skrev:

Han ser jo totalt uinteressert ut i småsøsknene til Isabel..

Han legger ikke ut noe om de på sin snap, og på alt Isabel legger ut så ser han bare sur og irritert ut. Men det er kanskje ikke så rart når de sitter å kaster mat på han da.

Isabel gnåler om mamma Isabel og pappa Pierre, men for meg minner det hele meg om Farrah Abrahams (hele Isabel minner meg om henne) når hun dreiv å pressa Sophia på Simo (for de som har sett på teen mom :fnise:)

Jeg tenker på Heidi og Spencer når jeg tenker på de to der :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Syns dog hun er hakket bedre enn andre når det gjelder å fortelle om rumpeoperasjonen. Hvis andre virkelig har operert så er det veldig kleint å lyve selv om vi ikke har noe med det. Før folk bak lyset er aldri sjarmerende. 

Men Isabel trenger jo ikke å snakke bare om operasjoner heller da, utfør dem, si det, gå videre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler tredjepart, spekulasjoner og hets

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lillemøy
8 minutter siden, Honey Dew skrev:

Vet ikke helt om jeg liker den siden, eller bloggen. Får en litt vond smak i munnen av at bloggere skal bli latterliggjort på den måten.

Syns ikke det var noe slem latterliggjøring, hun gjør jo narr av click bait-overskriftene og reklameinnleggene, det syns jeg er godt innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ETTER Å IKKE HA SETT HENNE PÅ NOEN MÅNEDER"
hva man forventer: på talefot med mor igjen.
hva det faktisk er: får besøk av (beste)venninnen sin.

"JEG SKAL ENDRE DRASTISK PÅ UTSEENDET"
forventer: mere plastikk! 
er faktisk: blir blond og spiller candy crush.

"EN BLOND ISABEL"
forventer: Isabel blir blond.
får: Har lyst å bli blond, men vet ikke om en tørr.

"EN SISTE GANG"
forventer: er dette siste clickbait tittel fra Isabel, er det sant?
får: nope, det er strandbilde.

...nå gidder jeg ikke mer i dag.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel har en ufattelig kjedelig blogg. Det er ikke verdt og trykke seg inn. Stort gjesp :Gjesp: 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være slitsomt å elske sitt eget speilbilde så hardt, 20 meningsløse selfie på en dag, det er ca 19 for mange.  

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Minner om at dette skal tas på PM eller ris & ros.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Anyways, merkelig at hun ikke vil være med på bloggerne plutselig NÅ når de har filma siden juni. Hvis de har filma henne siden juni så har de vært godt skjult i forhold til snappene som kommer hvert fjerde minutt. 

Endret av Onbothsides
Ryddet for svar til slettet innlegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...