Milio Skrevet 11. juli 2016 #641 Del Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, Sandin skrev: Når det gjelder den løgndetektorgreien så svarte hun i kommetarfeltet at hele greien var ment å være morsomt, og at de fikk beskjed på forhånd at det ikke var reelt, bare noe de lagde til. Går ut fra løgndetekoren var sann? Hvis ikke ser jeg ikke et poeng med å ha tittelen Ærlige meg og falske svar på testen. Hvor morsomt er det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. juli 2016 #642 Del Skrevet 15. juli 2016 Hvilkettv program er det nå hun liksom er med i? Siden hun sier vi kan se første episode på bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amethyst Skrevet 15. juli 2016 #643 Del Skrevet 15. juli 2016 1 time siden, smalls skrev: Hvilkettv program er det nå hun liksom er med i? Siden hun sier vi kan se første episode på bloggen? Snakker hun ikke nå om youtube-kanalen deres? Vil ikke gå inn for å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 15. juli 2016 #644 Del Skrevet 15. juli 2016 Jo, det er YouTube-kanalen deres hun snakker om 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 15. juli 2016 #645 Del Skrevet 15. juli 2016 http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Det-er-lite-mimikk-blant-mange-bloggere-Derimot-er-det-mye-Botox-og-fillers--Kristin-Gjelsvik-600115b.html Kristin G / Styleconnection i Aftenposten. Hun trekker fram den nye "bloggplakaten", at den kanskje skal hjelpe, men det tviler jeg på. Bloggerne er ikke en homogen, klok og selvkritisk gruppe som tar til seg slike råd. Tvert om, skulle jeg tro 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 15. juli 2016 #646 Del Skrevet 15. juli 2016 7 timer siden, smalls skrev: Hvilkettv program er det nå hun liksom er med i? Siden hun sier vi kan se første episode på bloggen? Jeg gikk på YouTube og søkte sradd og fant kanalen dems, 20 min med bare fjas. Måtte spole meg igjennom bare for å se hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 15. juli 2016 #647 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) 1 time siden, Basilen skrev: Jeg gikk på YouTube og søkte sradd og fant kanalen dems, 20 min med bare fjas. Måtte spole meg igjennom bare for å se hva det var. ....og det var bare fjas som vanlig? Endret 15. juli 2016 av L´issi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. juli 2016 #648 Del Skrevet 15. juli 2016 3 timer siden, L´issi skrev: ....og det var bare fjas som vanlig? Hvorfor satt hun og dunket neglen nedi armbåndsuret sitt på den ene videoen? Forstår hun ikke at dette kan sette hakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 15. juli 2016 #649 Del Skrevet 15. juli 2016 4 timer siden, L´issi skrev: ....og det var bare fjas som vanlig? Ja det var 20 min med fjas, at de skulle ut å handle støvsuger, tok taxi, gikk rundt på en butikk, satt hjemme i sofan å kysset litt.. Som 200 snapper i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 16. juli 2016 #650 Del Skrevet 16. juli 2016 Hvor mange ganger i mnd blir Isabel egentlig "gravid"? Er ikke lenge siden det var et "Er jeg gravid??"-innlegg på bloggen, etterfulgt av "En gravidposering"-innlegg og nå "Panikk!! Idag tok jeg testen"-innlegg hvor bildet er en ClearBlue test med blurry felt over resultatet. Nei, hun er jo selvfølgelig ikke gravid. Og som hun sier gjentatte ganger vil hun heller ikke bli det. Eller, jeg mener, hvis du skal skrike ulv ulv tre-fire ganger i mnd må lønnsomheten i disse innleggene forsvinne. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. juli 2016 #651 Del Skrevet 16. juli 2016 Tråden er ryddet for hets og latterliggjøring - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 17. juli 2016 #652 Del Skrevet 17. juli 2016 14 timer siden, Milio skrev: Hvor mange ganger i mnd blir Isabel egentlig "gravid"? Er ikke lenge siden det var et "Er jeg gravid??"-innlegg på bloggen, etterfulgt av "En gravidposering"-innlegg og nå "Panikk!! Idag tok jeg testen"-innlegg hvor bildet er en ClearBlue test med blurry felt over resultatet. Nei, hun er jo selvfølgelig ikke gravid. Og som hun sier gjentatte ganger vil hun heller ikke bli det. Eller, jeg mener, hvis du skal skrike ulv ulv tre-fire ganger i mnd må lønnsomheten i disse innleggene forsvinne. Ja, herregud! Den "er jeg gravid " clickbaiten begynner å bli veldig gammel nå. På tide å komme på noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalender Skrevet 17. juli 2016 #653 Del Skrevet 17. juli 2016 39 minutter siden, Rose11 skrev: Ja, herregud! Den "er jeg gravid " clickbaiten begynner å bli veldig gammel nå. På tide å komme på noe nytt. Spørsmålet er om dere klikker inn på bloggen eller ikke. Gjør dere det så funker det vel fortsatt☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 17. juli 2016 #654 Del Skrevet 17. juli 2016 29 minutter siden, Kalender skrev: Spørsmålet er om dere klikker inn på bloggen eller ikke. Gjør dere det så funker det vel fortsatt☺️ Jeg har ikke vært inne på bloggen på lenge. Må ha vært i fjor en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 17. juli 2016 #655 Del Skrevet 17. juli 2016 Det funket vel ikke på statistikken å nevne ordet sex da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 18. juli 2016 #656 Del Skrevet 18. juli 2016 Isabel har jammen meg mange følgere på IG, men likevel bare 2-3 kommentarer under hvert bilde 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalie Skrevet 20. juli 2016 #657 Del Skrevet 20. juli 2016 Er det bare meg som har merket at hun prøver å herme etter Kristina Andersen? Både på skrive måte og ordtak. Har lest bloggen til KA lenge og Isabel hermer definitivt etter henne og "flaue hendelsene " hennes i noen av innleggene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 21. juli 2016 #658 Del Skrevet 21. juli 2016 Den Monday, July 18, 2016 at 12.00, Linnpinn9 skrev: Isabel har jammen meg mange følgere på IG, men likevel bare 2-3 kommentarer under hvert bilde Resten av kommentarene sletter hun for de er ikke positive og støttende kommentarer. Så derfor står det igjen noen få positive kommentarer fra 13 åringer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. juli 2016 #659 Del Skrevet 27. juli 2016 Tråden er ryddet for kroppsdebatt. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 27. juli 2016 #660 Del Skrevet 27. juli 2016 Oh lord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg