amadine Skrevet 2. juli 2016 #601 Del Skrevet 2. juli 2016 41 minutter siden, Nutz skrev: Er det ny beef eller er det samme gamle? Må jo være utrolig kjipt for pierre å ikke få være med på studiodrømmen med broren, men han blir vel med seinere når det er slutt med isabel tenker jeg Martine skal også jobbe der innimellom. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. juli 2016 #602 Del Skrevet 2. juli 2016 Åssen studio er det? Tatoveringstudio? Jeg synes det er ganske utrolig at den jenta enda (1 år senere ) fortsatt klarer å klamre seg fast på 3 plassen. Tydelig at mange forsatt klikker seg inn på bloggen hennes. Kan ikke skjønne hvorfor. Men hele IG profilen hennes er kun en reklame for bloggen og få folk til å klikke seg inn på bloggen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 2. juli 2016 #603 Del Skrevet 2. juli 2016 8 minutter siden, smalls skrev: Åssen studio er det? Tatoveringstudio? Jeg synes det er ganske utrolig at den jenta enda (1 år senere ) fortsatt klarer å klamre seg fast på 3 plassen. Tydelig at mange forsatt klikker seg inn på bloggen hennes. Kan ikke skjønne hvorfor. Men hele IG profilen hennes er kun en reklame for bloggen og få folk til å klikke seg inn på bloggen. Alt mulig-studio, tror jeg. Han skal tatovere, hun skal drive med "beauty". Vet ikke helt hva det innebærer? Negler og vipper og sånt, vel? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 2. juli 2016 #604 Del Skrevet 2. juli 2016 Er det Ariel som var på PH? Link til bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. juli 2016 #605 Del Skrevet 2. juli 2016 10 minutter siden, MXB skrev: Er det Ariel som var på PH? Link til bloggen? Jepp. Sesong 5 tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 2. juli 2016 #606 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) 2 timer siden, MXB skrev: Er det Ariel som var på PH? Link til bloggen? http://arielsoylandos.blogg.no Endret 2. juli 2016 av linkan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 2. juli 2016 #607 Del Skrevet 2. juli 2016 Noen som vet om det er slutt eller prøver hun bare å få klikk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 2. juli 2016 #608 Del Skrevet 2. juli 2016 Klikk klikk klikk klikk klikk.... *gjesp* 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 3. juli 2016 #609 Del Skrevet 3. juli 2016 12 timer siden, Sunn_jente skrev: Noen som vet om det er slutt eller prøver hun bare å få klikk? Klikk. Hvor mange ganger har hun latet som det er slutt nå? 8 ganger? Så oppbrukt og folk biter vel på som vanlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 4. juli 2016 #610 Del Skrevet 4. juli 2016 Hva er det store spørsmålet hun skal svare på? Ser hun skriver under noen bilder på IG at hun skal svare på det store spørsmålet alle lurer på. Noen som har vært inne å sett hva det er for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalender Skrevet 4. juli 2016 #611 Del Skrevet 4. juli 2016 23 minutter siden, Rose11 skrev: Hva er det store spørsmålet hun skal svare på? Ser hun skriver under noen bilder på IG at hun skal svare på det store spørsmålet alle lurer på. Noen som har vært inne å sett hva det er for noe? Om hun har venner eller ikke. Hun har visst det også er det bilder av dem på bloggen. (Tror jeg) Jeg har ikke klikka inn på bloggen, men via blogglisten kan man se intro av hvert innlegg. Det holder for meg. Noen som vet om det genererer treff på frk. Raad? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 6. juli 2016 #612 Del Skrevet 6. juli 2016 Hun skriver på bloggen at et lite feilsteg mellom henne og Pierre kan få hele medianorge til å få det til å se ut som en stor katastrofe. Helt ærlig..... Jeg tror ikke medianorge gives a shit om de to der altså.. Hvertfall ikke nok til å blåse opp en liten sak. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalender Skrevet 6. juli 2016 #613 Del Skrevet 6. juli 2016 20 minutter siden, acetosella skrev: Hun skriver på bloggen at et lite feilsteg mellom henne og Pierre kan få hele medianorge til å få det til å se ut som en stor katastrofe. Helt ærlig..... Jeg tror ikke medianorge gives a shit om de to der altså.. Hvertfall ikke nok til å blåse opp en liten sak. En annen ph-deltaker har jo passert henne på blogglisten, så hun gjør vel sitt for å skape blest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 6. juli 2016 #614 Del Skrevet 6. juli 2016 2 timer siden, Kalender skrev: En annen ph-deltaker har jo passert henne på blogglisten, så hun gjør vel sitt for å skape blest. Som vanlig. Går ikke folk lei snart? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalender Skrevet 6. juli 2016 #615 Del Skrevet 6. juli 2016 5 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Som vanlig. Går ikke folk lei snart? Hvis jeg blir ekstra nysgjerrig, går jeg inn på blogglisten. Da får jeg nok info om innholdet om de dramatiske overskriftene hennes. Som vanlig er det ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 6. juli 2016 #616 Del Skrevet 6. juli 2016 4 timer siden, acetosella skrev: Hun skriver på bloggen at et lite feilsteg mellom henne og Pierre kan få hele medianorge til å få det til å se ut som en stor katastrofe. Helt ærlig..... Jeg tror ikke medianorge gives a shit om de to der altså.. Hvertfall ikke nok til å blåse opp en liten sak. Hun gjør alt hun kan og skulle ønske medie norge fikk det til å se ut som en stor katastrofe, er vel mer riktig. Jeg ser aldri henne i mediene, det eneste stedet hun blir omtalt er her inne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. juli 2016 #617 Del Skrevet 6. juli 2016 4 timer siden, Nutz skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. juli 2016 #618 Del Skrevet 6. juli 2016 4 timer siden, Nutz skrev: Hun gjør alt hun kan og skulle ønske medie norge fikk det til å se ut som en stor katastrofe, er vel mer riktig. Jeg ser aldri henne i mediene, det eneste stedet hun blir omtalt er her inne. Ble noe krøll over Men ja enig. Hun må slutte å oppføre seg som hun er en stor superkjendis som media Norge elsker. Jeg tenker, bitch please 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 6. juli 2016 #619 Del Skrevet 6. juli 2016 Mens media Norge tenker "Isabell who?" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 8. juli 2016 #620 Del Skrevet 8. juli 2016 Den 7/6/2016 at 10.30, acetosella skrev: Hun skriver på bloggen at et lite feilsteg mellom henne og Pierre kan få hele medianorge til å få det til å se ut som en stor katastrofe. Helt ærlig..... Jeg tror ikke medianorge gives a shit om de to der altså.. Hvertfall ikke nok til å blåse opp en liten sak. Har media noen gang skrevet om "bruddene" deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg