Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

15 timer siden, LeilaS skrev:

Isabel og Pierre var på byen og satt seg ned på et bord med noen. De tullet litt med de, noe som gjorde at Isabel ble blodig fornærmet! Hun tok bilde av henne og la ut bilde på Instagram. Hun skrev under bildet at hun ville advare alle mot denne jenta. Hun var en psyko kjerring som hadde stalka og plaget de hele kvelden. Hun ble også kastet ut. I følge denne "psyko kjerringen"  så er dette bare tull og Isabel overdriver noe vilt.

Takk :)

Jeg tok men en tur innom i dag for å se på leiligheten, den er jo kjempeliten! Du kan se at stua er rett ved kjøkkenet og at inngangsdøra er ved døra til badet, enden av kjøkkenbenken. På bilde hun har tatt på badet kan du se hvor lite kjøkken/stue egentlig er. Det er forsåvidt ikke noe feil med liten leilighet men måter hun flasher med penger på så blir det så teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, MXB skrev:

Jeg tok men en tur innom i dag for å se på leiligheten, den er jo kjempeliten! Du kan se at stua er rett ved kjøkkenet og at inngangsdøra er ved døra til badet, enden av kjøkkenbenken. På bilde hun har tatt på badet kan du se hvor lite kjøkken/stue egentlig er. Det er forsåvidt ikke noe feil med liten leilighet men måter hun flasher med penger på så blir det så teit.

Jeg syns uansett at det er sunt for dem å bo trangt som unge folk gjør på deres alder. Så kan de heller utvide det etterhvert som de får mer stabil inntekt😊 

Det er vel bare en av dem som har inntekt? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at hun har bodd hjemme hos moren er det jo en oppgradering å leie et sted sammen. Men den rikdommen hun flasher tror jeg rett og slett ikke noe på. Mulig vi har en grei mnd lønn, men når man ikke eier noe, og bare kjøper billige klær og dårlige merke kopier, så er man ikke rik. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MXB skrev:

Hvor så du bildene hen? På bloggen? 

Rik er hun i alle fall ikke. Hun bare later som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, LeilaS skrev:

Hvor så du bildene hen? På bloggen? 

Rik er hun i alle fall ikke. Hun bare later som.

Ja ved å se på bildene hun har tatt av seg selv på bloggen.

Er det forsåvidt mulig å besøke uten å gi penger? Jeg blokkerer alt som er av reklame og analyctics, blir de betalt for besøks tall eller reklame som er på bloggen?

Det er som morsomt er man ser at Pierre har tatt bildene mens han sitter i sofaen eller har stått opp fra sofaen for en annen vinkel. Kan bare tenke meg hvordan det er der i hus - Pierre kan ikke du ta ett bilde av meg nå? Ja ok da.. "reise seg fra sofaen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt sånn småflau av dette.. Men for 1 år siden skrev Isabelle om en kjøreskole som hun hadde inngått et samarbeid, og at hun ble så glad for det blablabla, helt tydelig et jobbsamarbeid, og hun hadde da hun skrev innlegget allerede hatt kjøretimer der. Nå skriver hun om samme kjøreskole igjen, Bryn og Brynseng, og påstår at en venninne har anbefalt henne og at nå hadde hun første kjøretime.. Merkelig nok med samme kjørelærer som for 1 år siden.. Er det for å skjule at det er reklame? 

Ikke det største... Men kjenner jeg blir irritert når hun lyver sånn! 

😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, susnora skrev:

Jeg blir litt sånn småflau av dette.. Men for 1 år siden skrev Isabelle om en kjøreskole som hun hadde inngått et samarbeid, og at hun ble så glad for det blablabla, helt tydelig et jobbsamarbeid, og hun hadde da hun skrev innlegget allerede hatt kjøretimer der. Nå skriver hun om samme kjøreskole igjen, Bryn og Brynseng, og påstår at en venninne har anbefalt henne og at nå hadde hun første kjøretime.. Merkelig nok med samme kjørelærer som for 1 år siden.. Er det for å skjule at det er reklame? 

Ikke det største... Men kjenner jeg blir irritert når hun lyver sånn! 

😂

Ikke så god reklame for kjøreskolen da 😂 Med tanke på at hun stryker hele tiden liksom...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. juni 2016 at 0.13, medeus skrev:

Hvis det er det så er det hverken morsomt eller smart, bare uendelig tåpelig :a034:

Men hadde ikke vært noen overraskelse fra den kanten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Glorious skrev:

Garantert falsk! Lyser eBay! 

Man ser det på skriften! Hele fronten er HELT annerledes enn de ekte! Har en ekte og skriften er mye mindre og liksom kortere.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig pinlig! :fnise: Når til og med Michael Kors-vesken er falsk gjør det ikke akkurat at det blir mindre tvil angående Celine-vesken. Kan vel hende hun TROR de er ekte, da.

Var egentlig litt underdrivelse da jeg sa jeg ikke var en kjenner, da jeg jobber endel med merket, og vet at fasongen på vesken er annerledes i virkeligheten, men turte ikke uttale meg for bråkjekt, for alle kan jo ta feil.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvorfor hun sa de skal kjøpe hus, men så bare leier de? Hvorfor lyve på denne måten? Utrolig flaut faktisk. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har funnet leiligheten på finn eller noe? Lurer veldig på hvordan den ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, June 24, 2016 at 21.11, Mellifluous skrev:

Noen som har funnet leiligheten på finn eller noe? Lurer veldig på hvordan den ser ut. 

Jeg å, men vil ikke klikke meg inn på bloggen. VELDIG nysgjerrig på hvordan den ser ut og hvor liten den er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på visning i leiligheten deres! Det er en 42 kvm (hvis jeg husker rett) i *fjernet adresse* dvs like ved Alexander Kiellandsplass. Leiligheten er fin den - alle leilighetene i bygget er nyoppusset og lagt ut for salg i år - men den ligger i første egt og har digre vinduer rett ut mot veien, så jeg kunne ikke tenke meg å bo der... Men ser det i blogginnlegget hennes at de har hvite lameller i stuen. Det er fordi vinduene er på gateplan, ala butikkvinduer. Ellers er stue og kjøkken i lag (et ganske lite rom), det er to soverom, en liten bod og bad. Veldig stilrent og moderne men veldig langt unna flashy Frogner ;)

Endret av riosoto
Fjernet adressen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...