smalls Skrevet 20. juni 2016 #481 Del Skrevet 20. juni 2016 34 minutter siden, Lyspære55 skrev: Beklager sen oppdatering. Takker for all hjelp og støtte! Vi har vært på politistasjonen og fått god hjelp av politiet, ytterligere vil jeg ikke kommentere saken offentlig. Med tanke på midt personvern hadde jeg satt pris på om dere som har lagret bilde kunne slettet dette. (Jeg har så klart lagret alt av bilder og tekst) Bra. Håper denne jentungen får konsekvenser 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossx Skrevet 21. juni 2016 #482 Del Skrevet 21. juni 2016 Slettet :))) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 21. juni 2016 Forfatter #483 Del Skrevet 21. juni 2016 "da er det offisielt!!, er med i ærlige norge😃😃😃❤️" Er det denne lille nettserien på TV 3 play hun snakket om? Hun som ble TV kjendis og greier....... Haha. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 21. juni 2016 #484 Del Skrevet 21. juni 2016 Så den episoden av ærlige Norge nå. Og hun har løyet om å ikke kjøpt følgere på instagram. PINLIG. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 21. juni 2016 #485 Del Skrevet 21. juni 2016 41 minutter siden, mjauritz skrev: Så den episoden av ærlige Norge nå. Og hun har løyet om å ikke kjøpt følgere på instagram. PINLIG. Min stopper akkurat når hun skal svare på det spørsmålet å går over til reklame. Deretter stopper den ! Løy hun ? Ikke overrasket for har alltid visst hun kjøpte følgere. Hun kan gå fra 90 til 95 tusen over natten sånn plutselig. Hvordan reagerte hun da det viste seg å være en løgn Hvilke andre spørsmål etter det fikk hun ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 21. juni 2016 #486 Del Skrevet 21. juni 2016 Ok en annen ting - Er dette det store gjennombruddet hun snakket om på tv ? Ærlige norge som går på nettsiden til tv3 ?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 21. juni 2016 #487 Del Skrevet 21. juni 2016 Hun skal alltid ha dramatiske overskrifter på IG og få det til å virke som hun skal være med på et STORT tv program osv. Så er det kun snakk om et program som skal gå på Tv3 play. Lol, flaut 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 22. juni 2016 #488 Del Skrevet 22. juni 2016 Hvorfor skal hun alltid snakke om de store beløpene hun svir av? Synes det er skikkelig harry 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. juni 2016 #489 Del Skrevet 22. juni 2016 Tråden er ryddet for omtale og spekulasjoner rundt tredjepart. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 22. juni 2016 #490 Del Skrevet 22. juni 2016 5 minutter siden, Miranda16 skrev: Hvorfor skal hun alltid snakke om de store beløpene hun svir av? Synes det er skikkelig harry Hvor får hun alle de store beløpene fra, lurer jeg på. Bloggen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. juni 2016 #491 Del Skrevet 22. juni 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. juni 2016 #492 Del Skrevet 22. juni 2016 1 time siden, elmukake skrev: Hvor får hun alle de store beløpene fra, lurer jeg på. Bloggen? Samme lurer jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 22. juni 2016 #493 Del Skrevet 22. juni 2016 1 time siden, elmukake skrev: Hvor får hun alle de store beløpene fra, lurer jeg på. Bloggen? Hun tjener fett på alle som er for nysgjerrig til å la være å klikke seg inn på bloggen. Hun får penger av nettavisen for å være på topplista, i tillegg til at jo flere klikk hun har, dess flere reklametilbud får hun. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalender Skrevet 22. juni 2016 #494 Del Skrevet 22. juni 2016 3 timer siden, super-s skrev: Hun tjener fett på alle som er for nysgjerrig til å la være å klikke seg inn på bloggen. Hun får penger av nettavisen for å være på topplista, i tillegg til at jo flere klikk hun har, dess flere reklametilbud får hun. Jeg holder meg til imgur-oppdateringer fra de snille som legger ut her inne (hint, hint😉) Jeg har aldri klikket meg inn og ser på blogglisten at hun er nede på 6.plass nå. Leilighets "kjøpet" har ikke hjulpet henne med å klatre på listen. Blir spennende å se hva slags dramatiske overskrifter hun finner på til neste gang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 22. juni 2016 #495 Del Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, Kalender skrev: Jeg holder meg til imgur-oppdateringer fra de snille som legger ut her inne (hint, hint😉) Jeg har aldri klikket meg inn og ser på blogglisten at hun er nede på 6.plass nå. Leilighets "kjøpet" har ikke hjulpet henne med å klatre på listen. Blir spennende å se hva slags dramatiske overskrifter hun finner på til neste gang. Bra, samme her. Men er fremdeles mange som klikker seg inn dessverre. Både folk her inne, og mange andre. Og så lenge folk fremdeles gjør det, så får hun klikk, og dermed penger... Forhåpentligvis slutter folk å klikke seg inn snart... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalender Skrevet 22. juni 2016 #496 Del Skrevet 22. juni 2016 22 minutter siden, super-s skrev: Bra, samme her. Men er fremdeles mange som klikker seg inn dessverre. Både folk her inne, og mange andre. Og så lenge folk fremdeles gjør det, så får hun klikk, og dermed penger... Forhåpentligvis slutter folk å klikke seg inn snart... Det er bare snakk om tid før folk går lei av overskriftene😊 Det var flere ganger jeg holdt på å klikke meg inn, men fornuften har alltid seiret😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_K Skrevet 22. juni 2016 #497 Del Skrevet 22. juni 2016 var inne å skikket på eileen sin blogg, der hun hadde overskrift "bilder av kjæresten min" eller noe. var noen som kommenterte at hun måtte ikke bli klikkhore som isabel . folk er lei av overskriftene for lenge siden. er sikkert bare små jenter som kikker innom, tenker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 22. juni 2016 #498 Del Skrevet 22. juni 2016 2 minutter siden, Kalender skrev: Det er bare snakk om tid før folk går lei av overskriftene😊 Det var flere ganger jeg holdt på å klikke meg inn, men fornuften har alltid seiret😊 Samme her, men i det siste så har jeg ikke blitt nysgjerrig overhodet. Jeg leser inne i tråden her innimellom, men jeg bryr meg ikke lengre. Har noen lagt ut screenshots så hender det at jeg leser dem, men jeg går ikke rundt og håper på at noen skal legge ut noe. Håper flere kommer dit! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 22. juni 2016 #499 Del Skrevet 22. juni 2016 Nå har hun lagt ut om at hun har blitt anmeldt og sier at hun ikke har brukt hverken navn eller bilde av personen... Det virker som hun tror at hvis hun bare nekter for ting og lyver så blir det tilslutt sant. Godt personen som anmeldte (antar det er hun som skrev her) har printscreen av bilde av seg selv. Det aller beste hadde vært om bloggen hadde blitt stengt av politiet fordi de henger ut folk (var hun 14 åringen og nå dette, i tillegg til alt om Martine), men tror nok ikke det er nok lover rundt dette med blogging enda. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 22. juni 2016 #500 Del Skrevet 22. juni 2016 33 minutter siden, mjauritz skrev: Nå har hun lagt ut om at hun har blitt anmeldt og sier at hun ikke har brukt hverken navn eller bilde av personen... Det virker som hun tror at hvis hun bare nekter for ting og lyver så blir det tilslutt sant. Godt personen som anmeldte (antar det er hun som skrev her) har printscreen av bilde av seg selv. Det aller beste hadde vært om bloggen hadde blitt stengt av politiet fordi de henger ut folk (var hun 14 åringen og nå dette, i tillegg til alt om Martine), men tror nok ikke det er nok lover rundt dette med blogging enda. Jeg tror injurieloven er ganske klar, og det hun gjorde nå var jo grovt? Håper hun får en smekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg