Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Gjest Lyspære55

Leste blogginnlegget nå... Hun har ganske god fantasi for å si det sånn, hele hendelsforløpet er ekstremt overdrevent og oppdiktet.

Jeg snakket så vidt med henne, og sa aldri det tullet hun babler om, etter bilde ble tatt ba jeg henne om å slette det, og det eneste hun sa da var bare gå din vei, og stakk hånden opp i ansiktet mitt. Jeg angrep henne ikke på noen som helst måte, eller kom rasende mot henne. :fnise: Men så klart vil jeg ikke at hun skal ha bilde av meg, åpenbart hvorfor.

Ironisk nok var vi ikke på utestedet en time en gang, så hvordan jeg skulle sittet å stirre ondt på henne i en time er for meg et mysterium. 

Og stalker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting som også irriterer meg, er at enda en skriver om det å ha en gay bestfriend, og drar opp den stereotypien igjen..... Er så hjernedødt! 

Kusina mi har en "gay bestfriend" som ikke er særlig interessert å bli med henne på shopping.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Sandin skrev:

Et langt innlegg er viet "stalkeren" på bloggen nå.

Kan du lage en imgur? Aldri i livet om jeg klikker meg inn på bloggen hennes

Jeg lurer på om hun har gjort dette med hensikt, for at det skal "storme" litt, slik at hun får flere klikk på bloggen... :ph34r:

Endret av Honey Dew
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så patetisk gjort av sraad at jeg finner ikke ord. Har selvfølgelig rapportert bildet og oppfordrer deg til å snakke med politiet ang. saken.

Den eneste psyko kjerringa involvert her er jo sraad selv.

Endret av elisaday
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lyspære55 skrev:

Er på vei til politistasjonen nå :)

Lykke til!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapporter inn blogginnlegget til nettavisen også ettersom alle skjønner det handler om henne som er lagt ut bilde av insta og som fortsatt vises. !! ærekrenkelse på høyt nivå!!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapportert! Utrolig kvalmt av Isabell. Flott at du er på vei til politiet. Hun må stige ned fra sin høye hest snart. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HenLu skrev:

Rapportert! Utrolig kvalmt av Isabell. Flott at du er på vei til politiet. Hun må stige ned fra sin høye hest snart. 

Hun stiger ikke av hesten. Hun kommer til å ramle av mens den er i full galopp

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

Jeg har sendt en mail til Nettavisen/side2. Uansett hva som har skjedd kan hun ikke legge ut foto og beskyldninger på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er i det minste slettet fra instagram! Kommenterte både der og på bloggen med det noen skrev fra lovverket her - ble kjapt slettet fra insta, på bloggen ble den ikke godkjent en gang - bombe :fnise: Men hjelper jo ikke Isabel så mye når det er blitt tatt print screen av, og hun vinner ikke akkurat på at innlegget fortsatt ligger ute heller. Lykke til Lyspæra55, håper politiet tar tak på det og at hun i det minste får en konsekvens av det hun holder på med!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Kan du lage en imgur? Aldri i livet om jeg klikker meg inn på bloggen hennes

Jeg lurer på om hun har gjort dette med hensikt, for at det skal "storme" litt, slik at hun får flere klikk på bloggen... :ph34r:

Kan godt hende det. Hun gjør jo faen meg alt for klikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james

Hun stuper ned lista og må finne på drama for å få klikk. Å bli politianmeldt er tydeligvis verdt noen ekstra kr. 

De er så umodne at jeg for vont, på tide å lære at slik oppførsel har konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Haugenjenta skrev:

Bildet er i det minste slettet fra instagram! Kommenterte både der og på bloggen med det noen skrev fra lovverket her - ble kjapt slettet fra insta, på bloggen ble den ikke godkjent en gang - bombe :fnise: Men hjelper jo ikke Isabel så mye når det er blitt tatt print screen av, og hun vinner ikke akkurat på at innlegget fortsatt ligger ute heller. Lykke til Lyspæra55, håper politiet tar tak på det og at hun i det minste får en konsekvens av det hun holder på med!

Bildet ligger fortsatt ute på insta om du går inn som ikke bruker og søker hennes insta opp. Ergo er hun fortsatt skyld i at folk kan se benta hun ærekrenker så kraftig på blogg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Mossx skrev:

Bildet ligger fortsatt ute på insta om du går inn som ikke bruker og søker hennes insta opp. Ergo er hun fortsatt skyld i at folk kan se benta hun ærekrenker så kraftig på blogg

Jeg finner det ikke? Men så er jeg logget inn da.

Uansett, håper virkelig politiet gjør noe denne gangen, nå har både Isabel og Pierre hengt ut personer via insta og bloggen sin uten konsekvenser.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg knipset av instagrambildet sammen med sikkert bevis på dato og klokkeslett, i tilfelle det skulle trenges bevis for at ALLE FORTSATT KAN SE JENTA HUN ÆREKRENKER forran TUSRNVIS av mennesker. 

Sraad er absolutt den værste bloggeren! Hun gjør alt for klikk. ALT. 

Gleder meg frenetisk vilt til hun har falt enda mer. toppen 1 år så er hun under topp 10

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Mossx skrev:

Så rart :/

Er innlogget på mobil.. 

Uansett.. Håper det for konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...