Gjest Lyspære55 Skrevet 19. juni 2016 #421 Del Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, Mossx skrev: Vil anbefale å ta screenshot av bildet. I tilfelle hun som ble uthengt ikke har gjort det. Har tatt screenshot alt 7 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Har ikke IG. Hva er det hun har skrevet? Du kan bruke webversjonen til instagram uten bruker. Håper instagram klarer å få fjernet bildet snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossx Skrevet 19. juni 2016 #422 Del Skrevet 19. juni 2016 5 minutter siden, Lyspære55 skrev: Har tatt screenshot alt Du kan bruke webversjonen til instagram uten bruker. Håper instagram klarer å få fjernet bildet snart da! du bør gå til politiet i morgen. Dette er ærekrenkelse og det kraftig. Få av hennes lesere og følgere på insta er her på kvinneguiden og får lest din verson. Hadde jeg vært deg, ville jeg gådd til politiet. En som sraad har mye "makt" over yngre mennesker som ikke skjønner eller forstår hva det vil si å ærekrenke noen. Det bør ikke få gå upåaktet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 19. juni 2016 #423 Del Skrevet 19. juni 2016 22 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Har ikke IG. Hva er det hun har skrevet? https://www.instagram.com/isabelsraad/?hl=nb Klikk på bildet, så får du opp tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 19. juni 2016 #424 Del Skrevet 19. juni 2016 1 minutt siden, medeus skrev: https://www.instagram.com/isabelsraad/?hl=nb Klikk på bildet, så får du opp tekst. Takk👍😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 19. juni 2016 #425 Del Skrevet 19. juni 2016 Så merkelig at bildet ikke vises til meg gjennom appen men når jeg trykker på linken over her så vises det. Håper instagram sletter bildet om hun ikke gjør det selv. Utrolig frekt å henge ut folk på den måten. Og det er uansett om personen har gjort noe mot henne eller ikke. Man kan da ikke legge bilde ut av andre uten samtykke og i tillegg svartmale personen. Ingen av leserne vet hva som virkelig har hendt og det er alltid to sider av en sak. Helt usmakelig oppførsel av en voksen dame 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 19. juni 2016 #426 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Noe som er VIRKELIG skremmende er at noen av de (tydeligvis) yngste følgerne hennes sluker dette rått og faktisk oppfordrer til vold mot den som er hengt ut ("fortjener slag i hodet"). Her er det noen som må ta en realitetssjekk og komme seg ned av Paradise-tronen. Man er ikke hevet over hverken norsk lov eller generell folkeskikk selv om man har deltatt i et realiy-program på en reklamekanal. Endret 19. juni 2016 av medeus Tilføyelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 19. juni 2016 #427 Del Skrevet 19. juni 2016 Kvalmt av henne. Jeg har rapportert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. juni 2016 #428 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) 1 time siden, Lyspære55 skrev: Hun har tatt bilde av meg ja, og skrevet dritt om meg som ikke er sant, mest sannsynlig for å få flere klikk som vanlig. Jeg har så klart rapportert bilde, men tenkte at det var større sjanse at bilde blir fjernet om flere rapporterer. Fy søren for en kjerring. Hun er så full av seg selv at jeg nesten mangler ord. Jeg skulle gjerne rapportert innlegget hennes, men jeg følger henne ikke på instagram. Var bare innom og så bildet samt kommentarene, men jeg finner ingen rapporterings-knapp Hun har til og med fått over 800 likes på bildet. Fjortiser sluker alt rått Endret 19. juni 2016 av Honey Dew 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 19. juni 2016 #429 Del Skrevet 19. juni 2016 4 minutter siden, Honey Dew skrev: Fy søren for en kjerring. Hun er så full av seg selv at jeg nesten mangler ord. Jeg skulle gjerne rapportert innlegget hennes, men jeg følger henne ikke på instagram. Var bare innom og så bildet samt kommentarene, men jeg finner ingen rapporterings-knapp Hun har til og med fått over 800 likes på bildet. Fjortiser sluker alt rått Jeg følger henne heller ikke, men kunne fint rapportere. Prøv deg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. juni 2016 #430 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, medeus skrev: Jeg følger henne heller ikke, men kunne fint rapportere. Prøv deg fram. Finner ingen knapp for dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 19. juni 2016 #431 Del Skrevet 19. juni 2016 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Finner ingen knapp for dette Klikk på de tre prikkene øverst til høyre når du har det omtalte bildet oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. juni 2016 #432 Del Skrevet 19. juni 2016 Fant den. Rapport er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 19. juni 2016 #433 Del Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Finner ingen knapp for dette Til høyre for ""legg igjen en kommentar" er det tre prikker. Trykk på de så kommer det opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 19. juni 2016 #434 Del Skrevet 19. juni 2016 2 timer siden, Lyspære55 skrev: Hun har tatt bilde av meg ja, og skrevet dritt om meg som ikke er sant, mest sannsynlig for å få flere klikk som vanlig. Jeg har så klart rapportert bilde, men tenkte at det var større sjanse at bilde blir fjernet om flere rapporterer. Fikk se det på IG og Wow for en kjerring! Hun er så forbanna umoden. Hun slutter aldri å sjokkere. Hun hadde ingen rett til å legge ut bilde av deg og kalle deg for psycko kjærring! Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 19. juni 2016 #435 Del Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, Lyspære55 skrev: Takk for at dere har rapportert Bilde kommer fremdeles opp her også, men hun har hvert fall vært innom bilde for å fjerne kritiske kommentarer. Så klart har hun det. Det gjør hun alltid for hun skal få det til å virke som alle støtter henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susnora Skrevet 19. juni 2016 #436 Del Skrevet 19. juni 2016 Rapportert!! Det er på ingen måte lov til å henge ut noen!! Også mener hun at hun advarer andre akkurat som noen har truet henne på livet... Butthurt 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 19. juni 2016 #437 Del Skrevet 19. juni 2016 Herregud.. Har selvfølgelig rapportert! Lurer seriøst på hva som foregår I topplokket hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 19. juni 2016 #438 Del Skrevet 19. juni 2016 Et langt innlegg er viet "stalkeren" på bloggen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 19. juni 2016 #439 Del Skrevet 19. juni 2016 OMG! Hun og Pierre er så utrolig hårsåre. Tåler ikke en liten spøk en gang. Gå til politiet. De gjør kanskje ingenting, men verdt et forsøk da. De tror jo de er konge og dronning av Norge. Usmakelig oppførsel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimaisen Skrevet 19. juni 2016 #440 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, Sandin skrev: Et langt innlegg er viet "stalkeren" på bloggen nå. Screenshot? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg