Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

5 timer siden, penny_ skrev:

Jeg vet ikke med dere, men jeg hadde heller betalt for å få dette

enn å ha blitt betalt for å få dette

Helt enig! :Nikke:

Khloe sin ræv har blitt helt latterlig.

Endret av Pavilion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jesse james
48 minutter siden, lille_fiol skrev:

Jeg tror at det er deres ekte rumper jeg. Selv om det ser merkelig ut med så stor rumpe i forhold til resten av kroppen. Man ser jo enkelte afrikanske damer med tynne lange ben og svære rumper. Dette tror jeg bunner ned i genetikk.

Ja noen for det genetisk, men der i gården vokste de nærmest over natten. (Hvis du googler bilder før og etter, ikke at de hadde små rumper fra før) 

akruatt som om nesen plutelig for en helt annen form :P 

skal slutte å avspore nå :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Rose11 skrev:

Nok en clickbait. Klarer ikke å ta det hun sier seriøst. 

Har du lest innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra bloggen. Eneste som står om henne og Pierre i innlegget om at han ikke orker mer. (Jeg leser ikke bloggen, og har fått sitatet fra en venninne som gjør det. Så om det er feil er det ikke min skyld😅)

Ryddet for sitat hentet fra blogg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Miranda16 skrev:

Så nå er det kommet en endelig bekreftelse at det er slutt. Kan ikke si jeg er overrasket

Nei, det eneste hun har skrevet er at Pierre ikke orket å være i Rhodos lengre, så han drar hjem til Sverige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, lille_fiol skrev:

Jeg tror at det er deres ekte rumper jeg. Selv om det ser merkelig ut med så stor rumpe i forhold til resten av kroppen. Man ser jo enkelte afrikanske damer med tynne lange ben og svære rumper. Dette tror jeg bunner ned i genetikk.

Du tror det, ja

http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/archive/02472/Khloe-Kardashian-0_2472013a.jpg

Endret av penny_
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
2 timer siden, acetosella skrev:

Har du lest innlegget?

Siden innlegget mitt ble fjernet pga spekulasjon, så prøver jeg igjen. Nei, det har jeg ikke gjort.

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jesse james skrev:

Ja noen for det genetisk, men der i gården vokste de nærmest over natten. (Hvis du googler bilder før og etter, ikke at de hadde små rumper fra før) 

akruatt som om nesen plutelig for en helt annen form :P 

skal slutte å avspore nå :fnise: 

http://plasticsurgerygal.com/butt-implants/khloe-kardashian-butt-implants-plastic-surgery-photos

Så på disse bildene og tenkte det samme som deg først. Men klær har ærlig talt mye å si. De strekene på den ene kjolen gjør at rumpen ser mindre ut. Jeg har selv prøvd bukser i butikken som får rumpa mi til å se enorm ut,spesielt i sånne trange ensforma kjoler. Så jeg har prøvd bukser som får min rumpe til å se helt flat ut (og jeg har absolutt ikke en flat rumpe.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
8 timer siden, acetosella skrev:

Er det ikke lov med sitater fra blogg? Er ganske ny her så..:rodme: 

Tydeligvis ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asdas123
13 minutter siden, Rose11 skrev:

Tydeligvis ikke. 

Lag imgur (printscreen) så er alt lov ;) 

Endret av Kronellermynt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut på insta at de fortsatt er sammen, sååååå. Clickbaitbonanza. Ikke faen om jeg klikker meg inn ass. :):):)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han reiser hjem til Sverige fordi han ikke synes det er så sykt gøy å være på Rhodos. Hun derimot elsker å være der nede, masse kjentfolk, hun får brunfarge, mange kjempegode drinker og bra uteliv. 

Får se hvor lenge hun greier å være der uten han, for hun savner jo Pierre etter bare noen timer :(:( 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, frk91 skrev:

Han reiser hjem til Sverige fordi han ikke synes det er så sykt gøy å være på Rhodos. Hun derimot elsker å være der nede, masse kjentfolk, hun får brunfarge, mange kjempegode drinker og bra uteliv. 

Får se hvor lenge hun greier å være der uten han, for hun savner jo Pierre etter bare noen timer :(:( 

Ah. Så derfor de fjernet hverandres navn fra insta-bioen en bitteliten stund da. :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, Kraula skrev:

Ah. Så derfor de fjernet hverandres navn fra insta-bioen en bitteliten stund da. :P 

Jepp. De må jo prøve å dra inn litt følgere nå som lesertallet synker..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at Isabell Raad kunne funnet på å bli gravid kun for å redde lesertallet. Synes faktisk hun har blitt verre enn Anna Rassmussen når det kommer til clickbait.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ze7s skrev:

Ser for meg at Isabell Raad kunne funnet på å bli gravid kun for å redde lesertallet. Synes faktisk hun har blitt verre enn Anna Rassmussen når det kommer til clickbait.

Hun er ekstrem og skjønner ikke at folk biter på hver gang? Det er bare så ufattelig pinlig å se hvor desperat hun faktisk er. Synes egentlig hun og Anna er like ille. Klarer ikke å bestemme meg for hvem som er verst.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...