Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

og dessuten tar ikke alle kg-brukere bussen ;) jeg gjør ikke!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjører en ny Mercedes e-klasse jeg. DET har hun nok ikke råd til :danse:

Endret av Honey Dew
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Honey Dew skrev:

Kjører en ny Mercedes e-klasse jeg. DET har hun nok ikke råd til :danse:

Jeg skal faktisk ta bussen etterpå.

Heldigvis har jeg en Rolex som sikrer at jeg ikke kommer for sent.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Speedmaster skrev:

Og en Birkin som får plass til alt jeg trenger:fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Speedmaster skrev:

You go boy (or girl) :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Kalender skrev:

😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, Kalender skrev:

Hun har vel også noe lignende, men kjøpt på ebay fra kina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
5 timer siden, Soeuh skrev:

Nå har Isabel lagt ut på snapstory at hun tar bussen, og det virker som hun leser KG :fnise: "Buss hva faen?" "Jeg tar ikke kollektiv." "Uff hva gjør vi her Pierre? Det er jo bare kvinneguidefolk som tar bussen, uuugh"

Hun syns nok det er ergerlig at hun ikke kan slette kommentarene på KG 😜 At det som blir skrevet her er utenfor hennes makt over deleteknappen. Hun tror nok også at vi er en stor, homogen masse, virker det som. At vi alle er stusselige, grimme og fattige små mus. Hahaha 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk jentunge - jeg synes synd på henne - hun vet jo ikke sitt eget beste. Hun dummer seg fortreffelig ut. Jeg tror hun er veldig ensom i livet sitt. Hun har jo bare han litt tette svenske guttungen. Hun tror hun provoserer med disse usj og uff greiene sine. Men det er kun puteverdig.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som tolket buss-snappen som at hun har et snev av humor:P?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes faktisk rumpa ble perfekt størrelse, og i tillegg fikk hun veldig, veldig fin timeglassfigur. Og det at de fettsugde beinene hennes på innsiden fikk faktisk beina hennes til å se lengre ut.

Og nesa hennes vokser på meg. I starten var jeg ikke så fan av den, men virker som hevelsen kanskje har gått ned, og at hun har sluttet å konturere den så kraftig at den gir MJ-vibber.

Ellers er jeg ikke noe fan av clickbait-overskriftene hennes. Man mister automatisk litt respekten for henne som blogger da - og i tillegg klarer jeg ikke helt ta henne seriøst.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes barr det gøy at hun faller sakte men sikkert nedover på bloggtoppen. 

Dårlig språk og skriveferdigheter samt at hun skriver egentlig bare om småsnakk. I tillegg til å repetere seg selv og sine innlegg. 

I tillegg tåler hun svært dårlig konstuktiv kritikk og godtar sjeldent slike kommentarer selv om det er respektfult skrevet og genuint ment som tips. 

Hun er den som skriver dårligst av de alle på topp 10. 

Jeg tipper at innen 1år har hun falt enda mer. 

Og Pierre stakkars...vel kjærlighet og penger gjør blind. Pierre er faktisk en god fyr, han er bare for øyeblikket fanget i klør han ikke aner hvordan komme seg ut av uten å risikere at resten av sin verdighet forsvinner på en dårlig, grisk og etter mitt syn "fake" blogg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så gøy at hun Eileen er over henne på topplista nå :-) Har ett godt inntrykk av henne. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Venka skrev:

Syns det er så gøy at hun Eileen er over henne på topplista nå :-) Har ett godt inntrykk av henne. 

Enig! Håper det blir sånn fremover. Isabel har hatt sin tid og tror folk begynner å bli lei hele dama. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.5.2016 at 17.57, Linnpinn9 skrev:

Enig! Håper det blir sånn fremover. Isabel har hatt sin tid og tror folk begynner å bli lei hele dama. 

det eneste som har fått henne opp og at hun har klart å klore seg fast blandt topp 10 er drama hvor hun selv er innvolvert fra litt til mye.

Uten martine sitt blogg stunt og at sraad ikke kan fordra ariel...kort fortalt, sraad er ingenting uten drama. Da har hun null å skrive om som fanger folks intr. Og med intr mener jeg typisk intriger og DRAMA. 

Tenk bare på vg panelet, så dramatisk hun gjorde det. Og det er kun hun som ikke tåler spøk og morro fra den kanten. Det er det vg panelet gjør, kødder med alle. 

sraad sier hun ikke er sånn jente som lager drama eller og at hun er jævlig god venninne. 

Vel få tror på det slik som hun har fremstått på bloggen.

Sraad -dama drama

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mossx skrev:

det eneste som har fått henne opp og at hun har klart å klore seg fast blandt topp 10 er drama hvor hun selv er innvolvert fra litt til mye.

Uten martine sitt blogg stunt og at sraad ikke kan fordra ariel...kort fortalt, sraad er ingenting uten drama. Da har hun null å skrive om som fanger folks intr. Og med intr mener jeg typisk intriger og DRAMA. 

Tenk bare på vg panelet, så dramatisk hun gjorde det. Og det er kun hun som ikke tåler spøk og morro fra den kanten. Det er det vg panelet gjør, kødder med alle. 

sraad sier hun ikke er sånn jente som lager drama eller og at hun er jævlig god venninne. 

Vel få tror på det slik som hun har fremstått på bloggen.

Sraad -dama drama

Enig. Hun må legge ut sjokkerende overskrifter og sånn for å holde folk interessert. Mye av det er kun clickbait. Jeg er gått lei og klikker meg ikke inn på bloggen mer. Hun sier hun er en jævlig god venninne?  Kan ikke si meg enig der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som titter innom bloggen, hva er det hun har løyet om? Kan ikke dere fortsette med oppdatering her? Jeg nekter å klikke inn på bloggen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...