Miranda16 Skrevet 10. mai 2016 #181 Del Skrevet 10. mai 2016 11 minutter siden, super-s skrev: Hva har skjedd med ansiktet hennes? Kan være all den smertestillende hun har fått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 10. mai 2016 #182 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Feil tråd. Endret 10. mai 2016 av super-s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 11. mai 2016 #183 Del Skrevet 11. mai 2016 Tråden er ryddet for innlegg med bilde hentet fra blogg. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 11. mai 2016 #184 Del Skrevet 11. mai 2016 Hun har innrømmet at det var en blanding av silikon og fett! Vet ikke om dette er pga hun manglet fett eller hva, men kan være en forklaring.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 11. mai 2016 #185 Del Skrevet 11. mai 2016 18 timer siden, smalls skrev: Hadde faktisk ikke trodd en som var så lita som Isabel kunne ta en BBL. Var sikker på det var silikon. Men det forklarer jo hvorfor rumpa ikke er alt for stor. BBL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 11. mai 2016 #186 Del Skrevet 11. mai 2016 2 timer siden, jegerenenhjørning skrev: BBL? Brazilian butt lift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 11. mai 2016 #187 Del Skrevet 11. mai 2016 Syns denne sangen/teksten passer perfekt til Isabel http://www.azlyrics.com/lyrics/melaniemartinez/mrspotatohead.html (Her er teksten) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 11. mai 2016 #188 Del Skrevet 11. mai 2016 Den 10.5.2016 at 14.51, frk91 skrev: Det er ikke silikon. Veldig få velger å ta silikon pga at det blir et veldig unaturlig resultat(google Blac Chyna), rekonvalesenstiden er kjempelang og at et vanlig rumpeløft/brazilian butt lift er billigere og har færre bivirkninger. Seriøse klinikker tilbyr ikke silikon i ræva, da veldig få kunder ønsker å ta det. Alle har noe fett man kan ta av, selv en tynn person har fett i lår, lovehandles eller på magen. Men hun har tatt silikon i rumpen! http://www.comfortzonesurgery.com/prices-calculater.html Klikken tilbyr implantater: Butt Implants With Vaser Liposuction for 4000 Euro! Og hun har selv sagt nå i ettertid hun har tatt silikon i rumpen (referanse: bloggen hennes, kommentarfeltet)! Når de tar silikon - tar de også eget fett samtidig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. mai 2016 #189 Del Skrevet 11. mai 2016 Å herregud, hadde ikke turt å sittet på rumpa i fare for at de skulle gått til helvete Hva skjer med verden? I gamledager hadde de freakshow, nå har de blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. mai 2016 #190 Del Skrevet 11. mai 2016 Nå har Pierre bestemt seg for å slutte å blogge. Et fornuftig valg 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 11. mai 2016 #191 Del Skrevet 11. mai 2016 2 timer siden, Sitronmelis skrev: Nå har Pierre bestemt seg for å slutte å blogge. Et fornuftig valg Isabelle trodde aldri det ville skje sier både hun og han på Snapchater som fungerer som hint til at det er slutt. Tross alt ønsket ikke Pierre å blogge mer fordi han føler seg feil framstilt.. Noe snapene deres i dag på en måte ikke viser at var feil.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 12. mai 2016 #192 Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg tror pierre i utgangspunktet begynte å blogge pågrunn av Isabel. Isabel hadde vel en drøm om at de skulle bli et bloggpar, og bli superkjendiser, og norges nye IT Couple. Så man merket fort at innleggene til Pierre var i stor grad påvirket av Isabel. Tror han tar et smart valg, og at han heller fokuserer på å være seg selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 12. mai 2016 #193 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Skjønner godt han slutter å blogge. Bloggen har ikke gått så bra og ikke mange som bryr seg. I perioder har han ligget høyt på listen, men daler fort ned igjen. Nå ligger han på plass 38. Han ble vel sikkert lei. Han mener han er feil framstilt?Jaha. Han har jo selv klart å fremstille seg selv som en douch. Endret 12. mai 2016 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. mai 2016 #194 Del Skrevet 12. mai 2016 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotteh Skrevet 15. mai 2016 #195 Del Skrevet 15. mai 2016 jeg bare hater jeg. Jeg struggler met lår mine, synes de er ikke fine, og jeg er 100% sikkert på at masse andre jenter fra 12-infinite tenker sånn. Og når du er voksen du kan gjøre hva du vil selvfølgelig men Isabel har jo flere unge jenter som leser bloggen sin enn kvinner og det er bare dårlig gjort. Det er kanskje bedre å bare ha det for seg sjæl og jeg vet ikke. jeg vet det er livet hennes men jeg føler meg faktisk rart når jeg ser på alt hun gjør mot kroppen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 15. mai 2016 #196 Del Skrevet 15. mai 2016 Tråden er ryddet for diskusjon som omhandler om bloggers kropp. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 15. mai 2016 #197 Del Skrevet 15. mai 2016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 16. mai 2016 #198 Del Skrevet 16. mai 2016 Isabel skriver på instagram nå at hun er klar for å få baby. Clickbait eller reelt? Hvis hun faktisk mener det, så håper jeg hun er klar over at kroppen kommer til å gå gjennom en stor forandring etter en graviditet. Hvordan er det egentlig med silikon og amming forresten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 16. mai 2016 #199 Del Skrevet 16. mai 2016 19 minutter siden, EiJente skrev: Isabel skriver på instagram nå at hun er klar for å få baby. Clickbait eller reelt? Hvis hun faktisk mener det, så håper jeg hun er klar over at kroppen kommer til å gå gjennom en stor forandring etter en graviditet. Hvordan er det egentlig med silikon og amming forresten? Neida. Hun har bare brukt en dag med lillesøsteren til Pierre. "Mamma-bella" er med andre ord tilbake. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 16. mai 2016 #200 Del Skrevet 16. mai 2016 26 minutter siden, BeverTramp skrev: Sitat Sitat feil, og får ikke fjernet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg