AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Satte inn p stav idag tidlig kl 09, og spurte gynekologen om sen vil fungere med engang og hun sa ja. Jeg hadde sex i 21-tiden ikveld men er likevel litt usikker på om den faktisk fungerer så raskt? Jeg byttet fra cerazette p pillene til p staven da jeg tok min siste pille kvelden før jeg satte inn staven. Grunn til bekymring? Burde jeg tanpillrn ikveld også bare for å være sikker? Selvom gynekologen sa den fungerte med engang? Hadde KO sex etter 12 timer Anonymkode: 0788f...b8a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Tanpillrn = ta pillen KO = jo autokorrekt! Anonymkode: 0788f...b8a
Dolores Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 http://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-nexplanon-msd-569260 Les under 7.1. Det kommer an på når i syklusen du satte den inn
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 8 minutter siden, Dolores skrev: http://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-nexplanon-msd-569260 Les under 7.1. Det kommer an på når i syklusen du satte den inn Byttet fra ren gestagenpille (cerazette) og da er det vel riktig at den er satt inn riktig? Har ingen syklus da jeg ikke har mensen pga pillene -TS Anonymkode: 0788f...b8a
Dolores Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Byttet fra ren gestagenpille (cerazette) og da er det vel riktig at den er satt inn riktig? Har ingen syklus da jeg ikke har mensen pga pillene -TS Anonymkode: 0788f...b8a "Gestagenpille: En kvinne kan bytte fra en ren gestagenpille til Nexplanon hvilken som helst dag i måneden. Implantatet skal settes inn innen 24 timer etter at den siste tabletten er tatt." Da virker det slik, ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå