Gå til innhold

Holder ikke ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel det meste. Snart klarer jeg ikke mer. Skulle ønske jeg kunne legges inn. Å gå i behandling på dagtid av og til hjelper lite når det er kveldene som virkelig er ille...Har ikke planer om selvmord, men skulle nesten ønske det så jeg hadde fått mer hjelp. 

Anonymkode: ca396...388

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften sier vel det meste. Snart klarer jeg ikke mer. Skulle ønske jeg kunne legges inn. Å gå i behandling på dagtid av og til hjelper lite når det er kveldene som virkelig er ille...Har ikke planer om selvmord, men skulle nesten ønske det så jeg hadde fått mer hjelp. 

Huff, det hørtes ikke bra ut! Nå vet jeg ikke helt hva du ikke holder ut, men vil anta det er angst/depresjon? El noe i den duren.. Livet er tøft og utfordrende dessverre. Du trenger nok noen verktøy til og mestre følelsene på et vis. Send meg gjerne en pm hvis du ønsker og prate😊

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med legevakten, de vil kontakte akutt ambulantteam og kanskje du blir lagt inn. Det skal ikke være sånn at man ikke kan bli lagt inn fordi man ikke har planer om å ta livet sitt. Det burde ikke gå så langt.  Håper uansett du finner ut av det:hug:

Anonymkode: b73ee...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...