AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Har vært syk i en uke nå. Startet med sår hals, vondt å svelge. Nå har det blitt bedre, men jeg hoster kraftig og mye. Har veldig vondt i hodet, og det forverres når jeg bøyer hodet fremover. Jeg er også unormalt slapp, fryser og skjelver som en gal, og får anfall med svimmelhet ofte. Er dette typisk forkjølelse, eller kan det være noe mer? Anonymkode: 1373c...984
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Det kan ingen her svare på. Gå til fastlegen din. Anonymkode: 8ee3e...625
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan ingen her svare på. Gå til fastlegen din. Anonymkode: 8ee3e...625 Nei, og det er greit. Jeg bare lurte på om noen hadde en aning, lignende erfaringer..? Jeg er ikke et legemenneske. Synes det bare er stress. Foretrekker å la ting få gå sin gang, og la kroppen få hjelpe seg selv så langt det lar seg gjøre. Anonymkode: 1373c...984
ClosedParadise Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Kontakt fastlegen din. Kan høres ut som du har vært forkjølet og dratt på deg en bihulebetennelse. God bedring. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 21 timer siden, ClosedParadise skrev: Kontakt fastlegen din. Kan høres ut som du har vært forkjølet og dratt på deg en bihulebetennelse. God bedring. Tusen takk for svar. Får vel bestille time. Nå hoster jeg btw så kraftig at jeg brekker meg :(( veldig ubehagelig og irriterende.. Føles som det ikke vil gå over med det første for å si det sånn. Kjenner det ganske dypt i brystet. Anonymkode: 1373c...984
Pixelia Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 (endret) . Endret 19. november 2016 av Pixelia
ClosedParadise Skrevet 19. november 2016 #7 Skrevet 19. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Får vel bestille time. Nå hoster jeg btw så kraftig at jeg brekker meg :(( veldig ubehagelig og irriterende.. Føles som det ikke vil gå over med det første for å si det sånn. Kjenner det ganske dypt i brystet. Anonymkode: 1373c...984 Kontakt fastlegen så du får sjekket deg. Viktig at du spytter ut evt slim du hoster opp, og ikke svelger det igjen. Legg deg så langt under dyna du bare kan, med noe varmt og diggers å drikke, og en god film. Drit kjedelig når det står på, men bare legen din kan hjelpe deg vet du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå