jabx Skrevet 17. november 2016 #21 Skrevet 17. november 2016 3 timer siden, Lanista1984 skrev: Altfor rart. Ville ikke gjort det. Det hadde gitt meg homofile vibber og derfor virket veldig avtennende. Ja, akkurat som å runke gir homofile vibber. 1
Lanista1984 Skrevet 17. november 2016 #22 Skrevet 17. november 2016 Akkurat nå, jabx skrev: Ja, akkurat som å runke gir homofile vibber. Jeg må bare høre på hva sjelen og kroppen min sier. Hverken du eller jeg kan regne med å vinne den debatten...
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #23 Skrevet 9. mai 2017 Blir vel litt av-kåt-i-fisert akkurat når man kommer. Og frister ikke å ta i munnen da. Mye deiligere å runke sammen med en annen gutt. Og få satsen hans i munnen, mens du fortsatt er kåt. Og vente litt til han er litt kåt igjen, til han suger deg av. Dette gjør ikke at man er homo, men er vel noe de fleste gutter har gjort i ungdommen? Anonymkode: ff757...3d7
hocane Skrevet 9. mai 2017 #25 Skrevet 9. mai 2017 På 17.11.2016 den 15.35, AnonymBruker skrev: Hvis det hadde vært mulig for dere å nå med munnen til penis, hadde dere sugd dere selv? I tillegg eller i steden for runkingen. Eller hadde dere synes det var for rart. Jeg er ikke homo nei.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #26 Skrevet 9. mai 2017 Jeg er myk og kan nok klare det, men ville ikke gjort det. Veldig rart. Å komme hadde vært helt uaktuelt. Anonymkode: d91ee...a2d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #27 Skrevet 9. mai 2017 Så redde som de fleste menn er for sin egen sæd så tviler jeg på at så mange ville kommet i sin egen munn. Anonymkode: 7a969...086
Sphere Skrevet 9. mai 2017 #28 Skrevet 9. mai 2017 Hadde jeg klart det hadde jeg nok gjort det, ja. 😂 Men jeg er ikke myk nok, og iallefall ikke lang nok
Meadow Skrevet 9. mai 2017 #29 Skrevet 9. mai 2017 Aper gjør det! Og noen, tynne/fleksible menn. Har sett begge deler
kubrak Skrevet 9. mai 2017 #30 Skrevet 9. mai 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir vel litt av-kåt-i-fisert akkurat når man kommer. Og frister ikke å ta i munnen da. Mye deiligere å runke sammen med en annen gutt. Og få satsen hans i munnen, mens du fortsatt er kåt. Og vente litt til han er litt kåt igjen, til han suger deg av. Dette gjør ikke at man er homo, men er vel noe de fleste gutter har gjort i ungdommen? Anonymkode: ff757...3d7 troll? vær så snill... 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #31 Skrevet 9. mai 2017 Jeg er fleksibel å veldig myk å klarer å suge meg selv. Det skjer ganskevofte at at jeg gjør det. Rett å slett fordi det er så utrolig deilig, samtidig som det er pirrende og litt uanstendig på en gang. Liker spruten å så blir orgasmen veldig intenst. Anonymkode: e9d2c...977 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #32 Skrevet 9. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fleksibel å veldig myk å klarer å suge meg selv. Det skjer ganskevofte at at jeg gjør det. Rett å slett fordi det er så utrolig deilig, samtidig som det er pirrende og litt uanstendig på en gang. Liker spruten og så blir orgasmen veldig intenst. Anonymkode: e9d2c...977 Anonymkode: e9d2c...977
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #33 Skrevet 9. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fleksibel å veldig myk å klarer å suge meg selv. Det skjer ganskevofte at at jeg gjør det. Rett å slett fordi det er så utrolig deilig, samtidig som det er pirrende og litt uanstendig på en gang. Liker spruten og så blir orgasmen veldig intenst. Anonymkode: e9d2c...977 Anonymkode: e9d2c...977
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #34 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir vel litt av-kåt-i-fisert akkurat når man kommer. Og frister ikke å ta i munnen da. Mye deiligere å runke sammen med en annen gutt. Og få satsen hans i munnen, mens du fortsatt er kåt. Og vente litt til han er litt kåt igjen, til han suger deg av. Dette gjør ikke at man er homo, men er vel noe de fleste gutter har gjort i ungdommen? Anonymkode: ff757...3d7 Cope Anonymkode: 61bcd...311
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #35 Skrevet 9. mai 2017 Jeg hadde klart gjort det. Fra tidlig runkekarriere fant jeg ut at å slikke det i seg, var den rensligste måten å bli kvitt sæden på. Det nærmeste jeg kommer er å rulle meg opp så godt jeg kan, og å prøve å treffe munnen når det går. Å få kroppsvarm sæd i munnen er spesielt nok til at jeg skjønner at kvinnfolka har et enten eller-forhold til det. Anonymkode: 870e4...36f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå