Gå til innhold

Menn: hadde dere sugd dere selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Lanista1984 skrev:

Altfor rart. Ville ikke gjort det. Det hadde gitt meg homofile vibber og derfor virket veldig avtennende. 

Ja, akkurat som å runke gir homofile vibber.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, jabx skrev:

Ja, akkurat som å runke gir homofile vibber.

Jeg må bare høre på hva sjelen og kroppen min sier. Hverken du eller jeg kan regne med å vinne den debatten...

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Blir vel litt av-kåt-i-fisert akkurat når man kommer.  Og frister ikke å ta i munnen da. Mye deiligere å runke sammen med en annen gutt.  Og få satsen hans i munnen, mens du fortsatt er kåt.  Og vente litt til han er litt kåt igjen, til han suger deg av.  Dette gjør ikke at man er homo, men er vel noe de fleste gutter har gjort i ungdommen?

Anonymkode: ff757...3d7

Skrevet
På 17.11.2016 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Hvis det hadde vært mulig for dere å nå med munnen til penis, hadde dere sugd dere selv? I tillegg eller i steden for runkingen. Eller hadde dere synes det var for rart. 

Jeg er ikke homo nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er myk og kan nok klare det, men ville ikke gjort det. Veldig rart. Å komme hadde vært helt uaktuelt. 

Anonymkode: d91ee...a2d

AnonymBruker
Skrevet

Så redde som de fleste menn er for sin egen sæd så tviler jeg på at så mange ville kommet i sin egen munn.

Anonymkode: 7a969...086

Skrevet

Hadde jeg klart det hadde jeg nok gjort det, ja. 😂 Men jeg er ikke myk nok, og iallefall ikke lang nok :fnise:

Skrevet

Aper gjør det! Og noen, tynne/fleksible menn. Har sett begge deler :overrasket:

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir vel litt av-kåt-i-fisert akkurat når man kommer.  Og frister ikke å ta i munnen da. Mye deiligere å runke sammen med en annen gutt.  Og få satsen hans i munnen, mens du fortsatt er kåt.  Og vente litt til han er litt kåt igjen, til han suger deg av.  Dette gjør ikke at man er homo, men er vel noe de fleste gutter har gjort i ungdommen?

troll? vær så snill...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fleksibel å veldig myk å klarer å suge meg selv. Det skjer ganskevofte at at jeg gjør det. Rett å slett fordi det er så utrolig deilig, samtidig som det er pirrende og  litt uanstendig på en gang. Liker spruten å så blir orgasmen veldig intenst. 

Anonymkode: e9d2c...977

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fleksibel å veldig myk å klarer å suge meg selv. Det skjer ganskevofte at at jeg gjør det. Rett å slett fordi det er så utrolig deilig, samtidig som det er pirrende og  litt uanstendig på en gang. Liker spruten og så blir orgasmen veldig intenst.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fleksibel å veldig myk å klarer å suge meg selv. Det skjer ganskevofte at at jeg gjør det. Rett å slett fordi det er så utrolig deilig, samtidig som det er pirrende og  litt uanstendig på en gang. Liker spruten og så blir orgasmen veldig intenst.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Cope :fnise: 

Anonymkode: 61bcd...311

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde klart gjort det. Fra tidlig runkekarriere fant jeg ut at å slikke det i seg, var den rensligste måten å bli kvitt sæden på. Det nærmeste jeg kommer er å rulle meg opp så godt jeg kan, og å prøve å treffe munnen når det går. 

Å få kroppsvarm sæd i munnen er spesielt nok til at jeg skjønner at kvinnfolka har et enten eller-forhold til det.

Anonymkode: 870e4...36f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...