AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Hvis det hadde vært mulig for dere å nå med munnen til penis, hadde dere sugd dere selv? I tillegg eller i steden for runkingen. Eller hadde dere synes det var for rart. Anonymkode: a15b8...ca5
rockybalboa Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Blir litt for hypotetisk. Jeg er ikke myk nok, eller så er det egentlige problemet kanskje at den ikke er lang nok..
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det hadde vært mulig for dere å nå med munnen til penis, hadde dere sugd dere selv? I tillegg eller i steden for runkingen. Eller hadde dere synes det var for rart. Anonymkode: a15b8...ca5 Jeg suger meg selv ganske ofte. Jeg er en tynn turnergutt å er veldig myk. Suger meg selv lett uten anstrengt akrobatikk. Jeg suger meg selv til orgasme å spruter inn i min egen munn. Noen ganger puler en av turner vennene mine meg i rumpa, samtidig som jeg suger meg selv. Da går det ekstremt å orgasmen er så heftig at jeg nesten drukner meg selv. Haha. Anonymkode: 2b9d8...6e9 2
Fysikeren Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Jeg hadde definitvt prøvd det, men om det hadde gitt meg noe mer enn å runke ekke godt å si. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg suger meg selv ganske ofte. Jeg er en tynn turnergutt å er veldig myk. Suger meg selv lett uten anstrengt akrobatikk. Jeg suger meg selv til orgasme å spruter inn i min egen munn. Noen ganger puler en av turner vennene mine meg i rumpa, samtidig som jeg suger meg selv. Da går det ekstremt å orgasmen er så heftig at jeg nesten drukner meg selv. Haha. Anonymkode: 2b9d8...6e9 Ja, særlig...... Anonymkode: 3acfc...d1f 4
Lanista1984 Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det hadde vært mulig for dere å nå med munnen til penis, hadde dere sugd dere selv? I tillegg eller i steden for runkingen. Eller hadde dere synes det var for rart. Anonymkode: a15b8...ca5 Altfor rart. Ville ikke gjort det. Det hadde gitt meg homofile vibber og derfor virket veldig avtennende.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #8 Skrevet 17. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, særlig...... Anonymkode: 3acfc...d1f Det er faktisk helt sant Anonymkode: 2b9d8...6e9
Gjest Ajax Skrevet 17. november 2016 #9 Skrevet 17. november 2016 2 minutter siden, Lanista1984 skrev: Altfor rart. Ville ikke gjort det. Det hadde gitt meg homofile vibber og derfor virket veldig avtennende. Bare pass på å si "no homo" først, så vil du nok bli overrasket over hvor mye som er innafor 😉
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 2 minutter siden, Lanista1984 skrev: Altfor rart. Ville ikke gjort det. Det hadde gitt meg homofile vibber og derfor virket veldig avtennende. Hvorfor homofile vibben?? Det er da ikke mer homofilt å suge seg mot det å runke. Begge deler er for å tilfredsstille seg selv. Anonymkode: 2b9d8...6e9 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #11 Skrevet 17. november 2016 "I can speak for every guy in this room here tonight. If guys could blow themselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." – Bill Hicks Anonymkode: 12f4b...366 7
Lanista1984 Skrevet 17. november 2016 #12 Skrevet 17. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor homofile vibben?? Det er da ikke mer homofilt å suge seg mot det å runke. Begge deler er for å tilfredsstille seg selv. Anonymkode: 2b9d8...6e9 Det er en forskjell. I det minste for meg.
Gjest Overrasket Skrevet 17. november 2016 #13 Skrevet 17. november 2016 Garantert KGs mest grisete spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #14 Skrevet 17. november 2016 4 minutter siden, Lanista1984 skrev: Det er en forskjell. I det minste for meg. Jeg skjønner det å mange som ikke orker tanken på egen sæd i munnen. Endel damer som heller ikke liker det. Jeg tenner ekstremt på det, har nok litt med det litt ekstreme i å gi seg selv orgasme på denne måten. Anonymkode: 2b9d8...6e9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #16 Skrevet 17. november 2016 Jeg er ikke mann, men om jeg hadde vært det, så hadde jeg nok sugd meg selv. Usikker på om jeg hadde sprutet i egen munn da... Jeg er jo dame, og pleier ikke fingre meg selv og slikke på fingrene etterpå. Har ikke noe i mot å få underlivsvæsker i munnen generelt, men når det blir mye på en gang er det noe jeg takler litt dårlig. Anonymkode: 311d5...eba
Gjest OxBall Skrevet 17. november 2016 #19 Skrevet 17. november 2016 Klarte å suge meg selv da jeg var yngre, men nå er jeg ikke myk nok.
Druid Skrevet 17. november 2016 #20 Skrevet 17. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det hadde vært mulig for dere å nå med munnen til penis, hadde dere sugd dere selv? I tillegg eller i steden for runkingen. Eller hadde dere synes det var for rart. Anonymkode: a15b8...ca5 Nok til at jeg hadde vært singel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå