Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min eks har kontakt med barna sine via tlf og svært få møter. Dama han har vet om disse barna hans, men de liker ikke hverandre. Barna mine og hun nye dama altså, ny og ny er vel på det 6 året nå.

Barna mine er myndige og kan på ingen måte ta kontakt med sin far itilfellet han er hjemme og dama hans kan se/høre at det er barna hans som ringer.

Han lover at det skal bli bra en dag, men nå begynnner jeg å kjenne på å si noen sannhetens ord til denne eksen. Synes dere jeg skal si noe eller skal jeg tie stille? Jeg MÅ ikke ha kontakt med han eller trenger hjelp av han til barna. Jeg bare kjenner en skikkelig irritasjon på at en far skal oppføre seg sånn mot egne barn.

Barna har han blokkert fra alt som er av sosiale medier, dette ble gjort for flere år siden. Da Han flyttet sammen med denne dama og barna hennes.

Han sier han har det bra i dette forholdet, men jeg tviler. Han er jo bare en skikkelig pussy som ikke kan stå på sine egne bein og si til denne dama at hans barn også skal få sin del av han.

Jeg bare har lyst til å vite hva og om dere hadde gjort noe i denne situasjonen?

Anonymkode: f8868...c20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok sagt noe før han ødelegger forholdet til barna sine helt. Skjønner meg ikke på mødre/fedre som blir sammen med mennesker som ikke vil ha noe med barna deres å gjøre.. Her kommer stedatteren i samme rekke som mine barn. 

Anonymkode: ad862...3bf

Skrevet

Så lenge barna er myndige så ville jeg nok ikke lagt meg oppi det så lenge barna ikke ber deg om det da. Denne mannen er nok så underlagt denne damen at det ikke er håp, blir nok bare styr hvis man prøver å prate fornuft med mannen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan kjenne meg igjen i noe av dette, TS.

Men jeg blander meg overhodet ikke. Det er trist at de har en far som ikke bryr seg mer, men det er de som skal leve med det og ikke jeg.

Når det er sagt har jeg følt det smertefullt på deres vegen, men lander på at det er ingenting jeg kunne gjort/kan gjøre for å endre dette for noen av de.

Anonymkode: fd8d2...2c2

Skrevet

Er barna voksne hadde jeg latt det ligge, jeg tror heller ikke det gjør noe annet enn å gjøre situasjonen verre.
Lurer litt på hvorfor dette forholdet med den "nye" damen og ungene er så dårlig? Hva er historien her tro?

Anonymkode: c69dc...d32

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barna mine er myndige og kan på ingen måte ta kontakt med sin far itilfellet han er hjemme og dama hans kan se/høre at det er barna hans som ringer.

Hvorfor kan de ikke det?

Han lover at det skal bli bra en dag, men nå begynnner jeg å kjenne på å si noen sannhetens ord til denne eksen.

Hvorfor til eksen? Hva da? 

Det er far du skal snakke med, vel? 

Synes dere jeg skal si noe eller skal jeg tie stille? Jeg MÅ ikke ha kontakt med han eller trenger hjelp av han til barna. Jeg bare kjenner en skikkelig irritasjon på at en far skal oppføre seg sånn mot egne barn.

Synes du kan snakke rolig med far og spørre hvorfor det er sånn, og fortelle hvordan du og barna opplever det.

Barna har han blokkert fra alt som er av sosiale medier, dette ble gjort for flere år siden. Da Han flyttet sammen med denne dama og barna hennes.

Hvorfor det? Vet du at det er den nye damen som har sagt at han skal det? Blokkert? Da ville jeg spurt far om hvorfor ?

Han sier han har det bra i dette forholdet, men jeg tviler. Han er jo bare en skikkelig pussy som ikke kan stå på sine egne bein og si til denne dama at hans barn også skal få sin del av han.

Jeg bare har lyst til å vite hva og om dere hadde gjort noe i denne situasjonen?

Anonymkode: f8868...c20

Høres ut som far er en svak og stakkarslig person? Tror jeg ville vist at jeg gjerne ville forstå, men forstår ikke? Bedt ham om å forklare hvorfor det var sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...