AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Hei, skal ta HPV-vaksinen etterpå og lurer på hvor på kroppen de setter den? Er det i overarmen? Har en del arr/sår på venstre underarm jeg ikke vil at de skal se. Anonymkode: 7bb86...eeb
ElineRB Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 jeg tok den i overarmen. disse folka har sett det meste så det går nok bra om arret ditt kommer til syne 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 18 minutter siden, ElineRB skrev: jeg tok den i overarmen. disse folka har sett det meste så det går nok bra om arret ditt kommer til syne Takk for svar! Hadde det bare vært arr hadde det gått fint, men her er det store, åpne nye sår også. Anonymkode: 7bb86...eeb
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Si at du har katt tror uansett ikke de bryr seg Anonymkode: 9915e...aa2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Si at du har katt tror uansett ikke de bryr seg Anonymkode: 9915e...aa2 Haha, ja, en sinnsyk katt som lager kutt som spriker 2 cm over hele underarmen men uansett, det gikk fint, tok bare av genseren øverst på skulderen Anonymkode: 7bb86...eeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå