Gå til innhold

Kroppen blir eldre enn meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fyllt 25 år, og bursdagene er ikke lenger like gledesfylt. det er snart nyttår, det er året jeg skal bli 26. Nærmere 30 enn 20. Jeg ser etter rynkene. Jeg må begynne å trene for å holde kroppen stram. Vi blir påminnet om sykdommer. hpv vaksine for kvinner født i 90-91. Det betyr jo at vi er i en alder der vi lettere blir syke. eller...kan være forberedt på å bli det. 

Jeg setter av penger til restylane osv, for jeg føler naturen kaller før jeg vil og det er så helvetes irriterende.. skulle ønske det eksisterte en sykdom så vi ikke eldes..

Anonymkode: 076b9...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsket livet når jeg var 25... det sosiale, energien, livet, venner, jobb og lignende.

I dag er jeg 30, og skjønner ikke hvorfor noen har panikk for å runde 30.
Joa, magen er ikke like stram, men jeg kan fortsatt feste hele natten om jeg vil, og nå er jeg voksen nok til å være fornøyd med kroppen min, og vite at mannfolka som ikke godtar en litt slapp mage heller ikke er noe å samle på.
sykdommene kan jeg ikke kontrollere uansett, så det gidder jeg ikke bruke energi på.
Jeg elsker å være 30!
Slutt å stress, å nyt livet mens du kan det i stedet!

Anonymkode: 8ceca...de5

• Liker 2
Skrevet

40 her, enda ikke brukt en krone på botox, Restylane, operasjoner eller annet. Bruker ikke engang sminke ;) Bekymringer gir rynker jenter, så fokuser på det positive og gled dere over sunne, friske kropper og at livet er ganske ålreit :)

Skrevet

Du må endre holdningene dine. Jeg er 38, har ikke tenkt å bruke en krone hverken på restylane, botox eller silikon av noe slag, hvis øyelokkene stenger for synet om 20 år skal jeg fikse de, ellers null kosmetisk tull. Jeg har et par sykdommer som jeg fikk i tyveårene, men pytt de lever jeg fint med, for det er ikke de som har fokus i hverdagen. Det er skjønt å ha innsett at jeg kan gjøre som jeg vil, kle meg som jeg vil, være den jeg vil uten å tenke hva alle andre syns. Skulle jeg hatt din pessimistiske innstilling hadde jeg vel vært på vei i graven. 

Anonymkode: a09ad...5d0

• Liker 2
Skrevet

Du er ganske overfladisk TS. 

Anonymkode: 9f8b6...aa8

• Liker 3
Gjest Sugemerke
Skrevet

Livet ble ikke skikkelig bra før jeg fylte 30 år. 30-årene har garantert vært hundre ganger bedre en 20-årene. Jeg digger å bli eldre, klokere, penere og rikere!

Skrevet

Jeg er et par år eldre enn deg og gruer meg også til å bli eldre, spesielt 30. Føles ut som det går mot slutten.

Anonymkode: c6a78...534

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er et par år eldre enn deg og gruer meg også til å bli eldre, spesielt 30. Føles ut som det går mot slutten.

Hvis det går mot slutten når du blir 30- hva da med dem som er 80 and still going strong? Du vet hvor tåpelig det høres ut? 

Anonymkode: e8512...509

• Liker 1
Skrevet

Stress ned TS, 25 år er da ingen alder! Jeg er 24 år og studerer med folk som er både 19 og 30. Henger mye heller med "de gamle", og er såå glad for at jeg er over tenåringstiden. Det minner mine klassekamerater meg på hver dag ;) jeg ser fram til å bli 30 jeg, det bør du også, hvis ikke kommer du til å få et langt og trist liv. Tenk når du er 70-80 år og ser tilbake og angrer på all den energien du nå bruker på å bekymre deg for rynker. du får sikkert ikke rynker før om 15-20 år uansett! ro ned :) 

Anonymkode: 3a4ce...5f8

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det går mot slutten når du blir 30- hva da med dem som er 80 and still going strong? Du vet hvor tåpelig det høres ut? 

Anonymkode: e8512...509

Ja, jeg er fullt klar over hvor tåpelig det høres ut. De som er 80 and still going strong, de er noen å se opp til.

Skrevet

Jeg syns det ble bedre etter 30. Får jaggu masse mer oppmerksomhet fra gutter og menn også enn da jeg var i 20 årene. Hvis det er det som betyr noe. Kroppen kan du holde så stram og fin du bare vil, men du må spise deretter og trimme litt; men det må når du er i 20 årene også. Skulle ønske 30 årene varte i 20 år ;) Mye bedre en 20 årene, da jeg var så usikker og lettere å tråkke på. Som en over sa, hva med de som er 80 og still going strong ? Inspirasjon for min del sånne mennesker ;)

Skrevet

Jeg har mye finere kropp nå som 35-åring enn jeg hadde da jeg var i tjueåra! 

Anonymkode: 3f990...56c

Gjest Sugemerke
Skrevet (endret)

Jeg kjenner faktisk et behov for å utdype. Jeg har fem års mer utdanning, jeg har 250 000 kr mer i årslønn uten tillegg. Plusser man på et velstående ektefelle har jeg det relativt greit. Jeg er 20 kg lettere og mye strammere. Jeg har råd til månedlig frisør framfor hjemmefarging, noe som fører til en helt annen hårkvalitet og farge. Huden min er mye bedre. Jeg har råd til hudpleie osv. ved behov. En venninne så et ti år gammelt bilde og kjente meg ikke igjen. På en positiv måte. Jeg kan kose med ute på byen, dyrere middager mm uten å måtte telle på kronene. Og dette er bare det fysiske. Psykisk har jeg det også mye bedre og det teller klart mest. Ingenting slår 30-årene!

Endret av Sugemerke
Skrevet

Slik er det når en begynner å bli eldre (du er ikke gammel, bare så det er sagt). Hodet henger ikke med i aldringsprosessen. En kan være 60 år og allikevel føle seg som en 18-åring.

Skrevet
6 timer siden, canacas skrev:

40 her, enda ikke brukt en krone på botox, Restylane, operasjoner eller annet. Bruker ikke engang sminke ;) Bekymringer gir rynker jenter, så fokuser på det positive og gled dere over sunne, friske kropper og at livet er ganske ålreit :)

Det er nok fordi du ikke fikk rynker i tidlig alder?

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stress ned TS, 25 år er da ingen alder! Jeg er 24 år og studerer med folk som er både 19 og 30. Henger mye heller med "de gamle", og er såå glad for at jeg er over tenåringstiden. Det minner mine klassekamerater meg på hver dag ;) jeg ser fram til å bli 30 jeg, det bør du også, hvis ikke kommer du til å få et langt og trist liv. Tenk når du er 70-80 år og ser tilbake og angrer på all den energien du nå bruker på å bekymre deg for rynker. du får sikkert ikke rynker før om 15-20 år uansett! ro ned :) 

Anonymkode: 3a4ce...5f8

Jeg fikk rynker på din alder, og er nå 27 år... Pass på, snart får du også rynker!!!

Jeg forstår ts veldig veldig godt jeg...

Anonymkode: e0e94...c80

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er nok fordi du ikke fikk rynker i tidlig alder?

Anonymkode: e0e94...c80

Har aldri fulgt med på det, så jeg vet ikke når jeg begynte å få antydninger. Har forsåvidt ikke rynker nå heller. Smilerynker har jeg, og en sinna-sak midt mellom øya ;) (sistnevnte tror jeg alltid har vært der). Jeg har vært storrøyker, men unngått for mye sol og alltid spist sunt og brukt lite sminke. Dette tror jeg har vært bra for huden på sikt (ikke røyken).  

Man har alltid kunnet se alderen min, sjelden noen har bomma. Så det skal ikke brukes mot meg. 

Uansett, livet blir slitsomt om det bare fokuseres negativt på ting. Nyt livet, plutselig er dere førr!! :laugh:

Skrevet

Jeg er 26 og ser mye bedre ut enn da jeg var 20, jeg som ikke trener engang, ligger til familien og få penere fjes med årene. Men blir snart 27, og tenker at jeg har 3 gode år før livet er over. Er også redd for å bli dumpet etter jeg har fylt 30, og det setter press på forholdet jeg er i nå.

Anonymkode: 88411...fc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...