DizzyRonson Skrevet 17. november 2016 #21 Skrevet 17. november 2016 1 time siden, NuckingFutz skrev: halvråtten kar på 30+ ; ( 1
Gorgonzola Skrevet 17. november 2016 #22 Skrevet 17. november 2016 Selvsagt kan det være at en erfaren voksen mann kan lære bort noe til en ung uerfaren kvinne. Men det han lærer bort er ikke annet enn det han har erfart/prøvd tidligere. Og det kan jo bli en suksess, eller ikke. For at det skal være en suksess må jo begge ha glede av det og det er da det kan bli vanskelig. Dessuten har vi (siden jeg er en av dem) ofte erfart at best sex har vi med voksne damer som gjerne er lik eller ganske nær oss i alder. Fordi de har også erfart, prøvd og feilet. Jeg innbiller meg at en ung kvinne vil ha vel så stort utbytte av sex, inkludert prøving og feiling, med en omtrent jevngammel partner som med en som er vesentlig eldre enn henne. Da er det bedre å være ærlig å innrømme at man tenner på unge damer, eventuelt at en ung dame er like ærlig og innrømmer at hun tenner på voksne (eller eldre som dere kaller oss - grøss) menn - det er selvsagt både legitimt, naturlig og knallbra for den det gjelder. 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi flørtet litt på byn en kveld, og så hadde han fått nummere mitt av en venninne av meg.. Anonymkode: 154be...d42 Med den inngangen til det hele er det all grunn til å la varsellampene blinke. Dette høres ikke ut som grunnlaget for suksess. 1
Uredd Skrevet 17. november 2016 #23 Skrevet 17. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her Takk for svar Han er veldig godt trent og har en flott kropp, så akkurat den delen bekymrer meg ikke.. Han bruker uttrykket "lære opp" ofte, så det er det jeg stusser litt på. Hva innebærer det? Skal jeg lære alle tingen han liker på hans måte, eller skal vi utvikle oss sammen..? Anonymkode: 154be...d42 Dette avhenger helt av hvem han er... Er han en drittsekk blir du hans knulledukke og lærer alt han liker på hans måte, og heri ligger det problematiske rundt maktforholdet. Er han derimot genuint interessert i deg og hva du liker blir det en reise dere gjør sammen. Er du bevisst på dette og klarer å sette grenser kan det gå bra.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #24 Skrevet 17. november 2016 Om du så hadde vært den peneste jents i verden og den med best personlighet for meg så kan jeg allikevel si at jeg aldri hadde blitt sammen med deg om jeg hadde visst dette. Hvorfor skal ikke en fremtid kjæreste då lov til å lære deg opp? Mange menn vil det. Fysj og æsj sier jeg bare. Litt som at en fyr på din alder skal finne seg en jente som nettopp har kommet i puberteten. Litt forskjell psykisk og modningsmessig, men det burde jo være like logisk at en21 år gammel mann liker yngre jenter som at en 21 år gammel jente liker eldre menn? Og en ting til: jeg tenner ikke på følelsen av at kjæresten har blitt "brukt" av en eldre mann. Sorry Anonymkode: 6c43c...a88
Carrot Skrevet 17. november 2016 #25 Skrevet 17. november 2016 Jeg håper TS at du klarer skille svarene du får, de som er nøytrale og gode svar fra de som er preget av skriverens egne ønsker, behov osv. og sette dem i relasjon til hva som er riktig for deg. Dette med å læres opp - hva vil du lære? Jeg tenker at hvis du skal gå inn i et seksuelt forhold til noen uavhengig av alder hvor du ønsker lære - må du først vite hva du vil lære. Hva innen sex er det du ønsker utforske og prøve, hvor går dine grenser, klarer du være tydelig og si nei hvis du ikke er komfortabel og er han enig i at "nei" er og blir "nei" i en slik setting? Er det du som har kontrollen, eller han? Har dere snakket om det? Slik du legger det frem i ett av svarene dine er det nærliggende å tro at det ikke har kommet dit at du har satt noen føringer - og det tenker jeg absolutt at du bør. Og så, dette er ikke noe du legger frem for en fremtidig livspartner som en story å dele "jeg var en 43 årings sexelev en gang" det er mer, jeg var i en fase tiltrukket av eldre menn og datet en fyr men det gikk over.. Mennesker som AB over her som sier "aldri i helvete" er grunnen til at fortid er fortid og det ikke er alt som skal deles tenker jeg.
Gjest Linaria Skrevet 17. november 2016 #26 Skrevet 17. november 2016 Kjæresten min og jeg har selv denne aldersforskjellen, så det å ligge med noen såpass mye eldre ser jeg absolutt ikke på som noe galt, men det høres litt ut som om denne mannen tenner på det faktum at han kan "lære deg opp" og derfor ikke ser på deg som likeverdig seksuelt. Synes det høres litt risikabelt ut, og frykter at han vil utnytte din alder og lite erfaring til å gjøre hva han vil med deg og kalle det "opplæring". God sex handler om kommunikasjon og kjemi med den man er sammen med, og kan være forskjellig for alle par, og hvis du ikke ønsker noe mer med denne mannen enn å lære deg sex, er det bedre at du venter på en du faktisk vil være sammen med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå