AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 hvordan vil dere gutter at kroppen og rumpa til jenta skal se ut når du tar henne bakfra? hva ser dere mest på?😌 Anonymkode: c6375...40e 1
Gjest Ajax Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Jeg pleier å se på meg selv i speilet mens jeg flexer, så det er ikke så nøye hvordan jenta ser ut.
teknosilje Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvordan vil dere gutter at kroppen og rumpa til jenta skal se ut når du tar henne bakfra? hva ser dere mest på?😌 Anonymkode: c6375...40e Nå er jeg jente da. Men regner med de vil at den skal se ut slik den gjør så lenge det er snakk om kjæresten. De vet jo hva de får og de vet jo hvordan kroppen din ser ut. Jeg tipper du er under 23 og ingen unger? 3
Gjest canacas Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 36 minutter siden, Ajax skrev: Jeg pleier å se på meg selv i speilet mens jeg flexer, så det er ikke så nøye hvordan jenta ser ut. I et nanosekund så jeg for meg Christian Bale i American Psyco
cmd Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvordan vil dere gutter at kroppen og rumpa til jenta skal se ut når du tar henne bakfra? vi ser ikke mye til kroppen. Vi er opptatt av å knulle bakfra og evt. holde hendene i rumpa. Kanskje vi ser når pikken glir inn og ut. 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 Tror nok dette er en flatterende posisjon for de aller fleste. Disselår, hengemage, kvise på haka og ettervekst på musa, no problem. Sier jeg som jente - kan ikke se noe annet enn fordeler jeg hvertfall. Anonymkode: f28be...971 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 Jeg er ikke TS, men føler meg litt ukomfortabel i denne stillingen fordi rumpa mi er litt stor og dvask. Tenker dere over dette? Anonymkode: cfe5e...0ca
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #8 Skrevet 17. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS, men føler meg litt ukomfortabel i denne stillingen fordi rumpa mi er litt stor og dvask. Tenker dere over dette? Anonymkode: cfe5e...0ca Tenker du over alle detaljer på mannen når du har sex? Jeg som jente tenker ikke når jeg har sex jeg. Jeg føler! Har da ikke tid til å bry meg om mannen har valker, om jeg har dvask rumpe eller om puppene flyter. Da er jeg opptatt med andre ting! Anonymkode: 4f5ad...32f 1
PhilosopherSe7en Skrevet 17. november 2016 #9 Skrevet 17. november 2016 13 minutter siden, cmd skrev: vi ser ikke mye til kroppen. Vi er opptatt av å knulle bakfra og evt. holde hendene i rumpa. Kanskje vi ser når pikken glir inn og ut. Får du plass til begge hendene da eller? 7
cmd Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 2 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Får du plass til begge hendene da eller? hvorfor ikke? jeg holder hende i / over rumpa... hver sin side.... ikke INN i rumpa.
Resignert Skrevet 17. november 2016 #11 Skrevet 17. november 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok dette er en flatterende posisjon for de aller fleste. Disselår, hengemage, kvise på haka og ettervekst på musa, no problem. Sier jeg som jente - kan ikke se noe annet enn fordeler jeg hvertfall. Anonymkode: f28be...971 Akkurat, rumpa ser rund og fin ut, og midjen smalere enn ellers. Så er faktisk en flatterende stilling for mange kvinner 😊 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #12 Skrevet 17. november 2016 1 time siden, Ajax skrev: Jeg pleier å se på meg selv i speilet mens jeg flexer, så det er ikke så nøye hvordan jenta ser ut. Uff, det gjorde eksen min og... 😨 Anonymkode: 6c3a2...b01
Gjest Ajax Skrevet 17. november 2016 #13 Skrevet 17. november 2016 6 timer siden, canacas skrev: I et nanosekund så jeg for meg Christian Bale i American Psyco Du tok referansen 👏👏
Gjest Ajax Skrevet 17. november 2016 #14 Skrevet 17. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, det gjorde eksen min og... 😨 Anonymkode: 6c3a2...b01 Kanskje jeg er eksen din 🙄
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #15 Skrevet 23. november 2016 Jeg tror mange kvinner er bekymret over små ting menn ikke engang legger merke til. Alle vanlige kvinner har noe Barbie ikke har på kroppen men jeg tror ikke menn bryr seg så mye når de har sex. Noe som alltid er sexy er selvtillit og ikke være så redd for å være vill eller gjøre noe litt rart. Det er vertfall min mening men jeg er kvinne også da. Anonymkode: d5163...939 3
Inwe Skrevet 23. november 2016 #16 Skrevet 23. november 2016 Kjæresten min foretrekker stillingen fordi da har han god utsikt over rumpa 😉 1
Gjest snill scorpion Skrevet 23. november 2016 #17 Skrevet 23. november 2016 Digger den stillingen! enda bedre når rumpa er fyldig og rund. hva jeg ser er vel håret rundt rumpehullet nei! seriøs svar er det som @Ajax skrev at jeg har glassdør fra gulv til tak og ser da der. ellers liker å se den fyldige rumpa og svaiet riggen. Deilig
Gjest amtech Skrevet 23. november 2016 #18 Skrevet 23. november 2016 På 17.11.2016 den 8.05, AnonymBruker skrev: hvordan vil dere gutter at kroppen og rumpa til jenta skal se ut når du tar henne bakfra? hva ser dere mest på?😌 Anonymkode: c6375...40e Vil at det skal se ut akkurat som kroppen og rumpa til dama. Ser på rumpa, penis som penetrerer, håret hennes og at hun nyter god sex
Gjest Lakrisbjørn Skrevet 23. november 2016 #19 Skrevet 23. november 2016 Nei, altså. Om vi har kommet til punktet hvor man tar damen bakfra spiller det ikke så stor rolle, for da er ting oppe og går. Bør ikke bli bekymret over hvordan man ser ut da, altså. Gitt at jeg har vanlig sex, altså uten tau, håndjern og den slags, ser jeg på rumpa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå