Gå til innhold

barnets papirer - barnehage

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei, hvilket papirer vil et barn ha med seg når barnet starter i en barnehage/skole?

jeg har gått til bpde sykolog og fastlegen med jevne mellomrom både før og under svangerskapet. psykologen har jeg ett siste møte med om litt som avslutning.

har også gptt til BUP som i sin epikrise ramset opp ulike faktorer som risiko og derfor oppfordret både psykolog og fastlege (som epikrisen ble sendt til) til å se an situasjonen med tanke på barnevern. risikofaktorer var som for eksempel "lite sosialtnettverk".

både fastlege og psykolog mente dette var tull og fastlegen sa så fint "dette leste jeg litt mellom fingrene". og jeg har direkte spurt om de i det hele tatt har tenkt barnevern-tanken rundt meg som mor og begge har sagt nei og psykologen avsluttes jo strax.

så.. vil en fremtidig barnehage eller skole få tilgang til denne epikrisen? eller at jeg var deprimert og slet med angst? og har gått til BUP?

Anonymkode: 59413...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nei nei. Barnehage eller skole får på ingen måte denne informasjonen. Med mindre du gir den selv da.

Anonymkode: 6eb0b...9a5

• Liker 1
Skrevet

Nei, dette er taushetsbelagt informasjon, som i utgangspunktet kun sendes til fastlegen din, eller evt. andre samarbeidspartnere, men da skal du samtykke i det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...