AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Siste 3 mnd har jeg slitt med mye smerter i håndledd. Det blir bare verre for hver gang det dukker opp. Akkurat nå er det i høyre hånd. Smertene er ikke så smertefullt. Men man blir sprø av den da den er litt intens over stund. Hånda blir nummen og jeg kan få smerter oppover armen når det har vart en stund. Hvis jeg feks bruker pekefingeren og skal ta på noe og trykker ned, får jeg "støt" opp i armen. Og det forårsaker mye av smertene. Så jeg kan ikke bruke armen så mye. Jeg vet ikke om det et senebetennelse da det byttes på hvilken hånd det er. Jeg har vært hos legen 2 ganger og nevnt det for han. Men føler jeg ikke blir tatt på alvor. Hvis det bare er senebetennelse , så hadde det vært greit å vite. Men føler han bare feier det under diagnosen min ME. Jeg har vært syk i 5 år og jeg har hatt ledd/muskel smerter, men dette er ikke sånne smerter. Hva bør jeg gjøre for å bli tatt alvorlig av legen? Anonymkode: 97bb0...3d7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Det høres veldig ut som senebetennelse, og det er ikke så my å gjøre med bortsett fra å unngå det som utløser og tar smertestillende. Anonymkode: 390b4...1bd
sweety pie Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Jeg tenkte på carpal tunnel syndrom. Be legen deg henvise deg til nevrografi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå