AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #21 Skrevet 26. november 2016 Samboeren og jeg har analsex en del og har hittil ikke hatt uhell. En gang føltes det som det kom diare pressende på, da sa jeg bare at nå tror jeg det skjer et uhell, og så trakk han seg forsiktig ut mens vi la et håndkle (vi har alltid et tilgjengelig) utenpå. Så ventet vi til følelsen gikk over, før vi fortsatte. Vi hadde jo ikke syntes at det var kult, men begge er inneforstått at det mest sannsynlig vil skje en gang. Vi kan ikke ha samleie da, så analsex er på en måte en nødvendighet for oss.. Du bør prøve å vise kjæresten din litt mer tillit, han hadde nok taklet det fint Anonymkode: 554f4...e09
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #22 Skrevet 26. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboeren og jeg har analsex en del og har hittil ikke hatt uhell. En gang føltes det som det kom diare pressende på, da sa jeg bare at nå tror jeg det skjer et uhell, og så trakk han seg forsiktig ut mens vi la et håndkle (vi har alltid et tilgjengelig) utenpå. Så ventet vi til følelsen gikk over, før vi fortsatte. Vi hadde jo ikke syntes at det var kult, men begge er inneforstått at det mest sannsynlig vil skje en gang. Vi kan ikke ha samleie da, så analsex er på en måte en nødvendighet for oss.. Du bør prøve å vise kjæresten din litt mer tillit, han hadde nok taklet det fint Anonymkode: 554f4...e09 Hvorfor ikke samleie? Anonymkode: c7466...64d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå