Gjest Edorf Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Tidlig fjor høst greidde eg tilsynelatende å pådra meg en strekk i skuldra,og det gjorde etterhvert nokså vondt.....Fekk meg time hos fastlegen som satte en kortisjonsprøyte,og etter noen dager virket skuldren fin.....Det gjekk noen mnd. og smertene kom tilbake,og ny time hos fastlegen,og ny sprøyte ble satt....Har dermed satt 3 sprøyter siste året,som har hatt god effekt,men no sa legen stopp når eg ba om ny sprøyte.....Han ga meg istedet en kur på muskeldempende tabeletter og henv. meg til fysioterapi......Etter en ringerunde til forskj. fysioterap.,så viste det seg at ventetiden hos dei fleste er 1-2 mnd...Hånden føles ofte som bly,og stivner liksom til etter kort tid når den ikkje er i bruk,og smerten sprer seg til håndleddet,og liksom prikking ut igjennom fingrene....Føles som hånden sovner viisner bort......Undres på om noen her som har hatt tilsvarende ,og hvilke øvelser som kan lindre smertene fremtil eg får behandling hos fysioterpien ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå