Gå til innhold

på nett på natta


Blomsterenka

Anbefalte innlegg

Natt igjen, heldigvis...

Tror jeg er draculas datter eller noe, siden jeg slapper best av om natta...

Eller kanskje fordi alt er så rolig og så stille... mindre stress, alle sover osv...

olga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våken her igjen, for tidlig som vanlig...

Sju er for tidlig å stå opp men alternativet, ligge og vri seg i senga, er verre...

Må hente et glass vann, håper jeg ikke vekker hele huset...

olga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner man tidlig søndag morgen pga høy alder? (Jeg som helst sover 9,5 timer...)

Tatt en røyk, og et glass vann, orker ikke frokost ennå, spiste før jeg la meg og kjenner meg ikke sulten.

Denne pcen er helt treg, noe er galt, men en som skal komme og se på den senere i dag. Det er bredbånd, men ti ganger tregere enn analogt modem noen ganger har vært... :roll:

I dag kommer en kusine av meg til byen, men jeg tror ikke jeg orker møte henne, som hun foreslo (på puben), sliten, var ute i går, og selv om det er koselig å sitte med en øl eller fem, og skravle time etter time, så ble det en del halvlitere i går, selv om det ikke ble så sent...

Trenger bare hvile ut, så kan vi heller gå på den puben en annen dag. Pubene er jo der, mener jeg...

Olga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg kun sovet par timer, så saken er klar, jeg må vaske klær, gå tur med hunden, gå på butikken etter det, og gå og legge meg etter det...

For en herlig dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go natta Olga!

Skal legge meg no eg og...

Håpar du får sove då! Drøm søtt :Gjesp:

Det kan man si... hatt besøk i natt. Ikke et øre på mobilen, må vel rusle ned og kjøpe kort... før jeg går med hunden... nei, han stakk jo av i natt, så han kan være hjemme....

Ann og jeg har tenkt å kjøre volvo V70 x på tvers usa.

Må kjøpe laptop først...

Så drar vi...

Rakkettfruene...

Ta en mild variasjon av filmen... den med Geena Davis og Susan Saradon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken igjen.

Det som bekymrer meg, er at jeg skal vekke hele huset pga mitt søvnmønster...

Men de hører i alle fall ikke at jeg bruker tastaturet...

Tar en røyk på soverommet, ikke lov, men vinduet står jo åpent, og skal jeg gå på kjøkkenet, er jo huset vekket...

Så da hadde jeg ikke så mange valg, liksom...

"Alle" er visst sinte på meg for tida, får bare bebreidelser og drittkjeft, men skal overleve det også. Jeg er ganske seiglivet... men i dag har jeg lært meg at ærlighet er oppskrytt tull.

Snakket med en venn i går kveld i telefonen, mulig jeg låner gjesterommet hans par dager. Her er det krøll, og blir behandlet som en femåring... (verre)

Så jeg planlegger pakke og dra, enten til utlandet, eller til et annet sted i Norge, eller forlate planeten Terra, det hadde kanskje vært det aller beste, så slapp jeg alt.

Titte ute på forumet kanskje, men det skjer vel ikke noe der i natt heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda - vekket fruen. Hun lukter røyk gjennom to dører og to nøkkelhull... :roll:

Får hente teltet mitt borte på Kampen og slå meg ned i nordmarka eller noe. Blir vel heller en ny flytur, vet ikke, har ikke lyst dra til byen xxxx, heller til utlandet, men det kan jeg ikke av praktiske grunner, før til våren.

Burde sovet, burde vært på toalettet, men da vekker jeg vel huset...igjen...

Burde hatt nattpotte under senga, kanskje en ide...

De var jo ikke riktig så dumme i gamle dager, som vi vil ha det til tror jeg.

Men nattpotte eller ikke, her kan jeg ikke bli, men må til 23. i alle fall.

Er ganske sliten, har en sovepille, men hva hjelper det... våkne etter tre fire timer, og ikke utsovet... skal vurdere om jeg tar den likevel, siden jeg ikke kan snu døgnet siden jeg er gjest...

Men åssen klarer tante Fiona og våkne av røyklukt gjennom to nøkkelhull?

Jeg er nervevrak fra før, og blir det enda mer, når folk overvåker meg, til og med når de sover... :roll:

Ellers har jeg det bra. Rolig og avbalansert, ikke så snakkesyk, men det er pga av at jeg ikke er vant til så mange mennesker rundt meg.

Og fordi jeg har så mange tanker i hodet, som jeg må ha i fred... og når samtalene her går på praktiske ting, eller bebreidelser, så er det jo ikke så mye å snakke om, egentlig...

Heldigvis har jeg lært meg å ikke snakke i løpet av det siste året. Det er en fin egenskap å ha.

Nå hører jeg det hostes, da er folk våken, sikkert pga at jeg tente en røyk for ett minutt siden...

Tante Fiona har bedt meg flytte, dersom jeg går på pub og møter venner flere ganger, eller om jeg dingler med en lettøl på kjøkkenet og ikke sier et ord, annet enn svarer når folk spør...

Ringte en venn, får låne gjesterommet hans, men helt til den 23. det vet jeg ikke, spurte bare om par daga...

Er sulten, må på do, men tør ikke - vekke opp Fiona enda en gang... men jeg vet hun er våken, hun hostet jo nettopp i protest... (jeg kjenner henne..)

*Var på do, måtte jo.*

Fikk heldigvis ikke noen spørsmål alla; får du ikke sove....

Han vennen jeg kan bo hos noen dager, har egentlig fullt hus, mor, sønn og svigerdatter, men huset er stort og det er mange leiligheter der, og ingen bor i samme leilighet... Så kanskje jeg ringer han i morn igjen, bare for å få par daga avlastning fra Fiona - og hun fra meg...

Han kommer til å skjønne det, han kjenner Fiona også, så han forstår problemet mitt...

Hører bussene er begynt å kjøre forbi her nå, satte på takvifta så røyken går ut av vinduet. Det er morgen. Så gøy da. Har par ting jeg må ordne med, men bare bagateller, i morn. Når jeg har sovet tre fire fem timer.

Men jeg er ikke trett, og ikke kan jeg onanere heller. Det fungerer ikke...vet ikke hva som feiler meg, kanskje jeg får så ofte eteriske orgasmer mens jeg sover, at jeg ikke trenger sex?

Prøve senga...

Olga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...