AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Jeg er egentlig veldig lik henne, men fyldigere lepper bare. Har det litt barnslige ansiktet ift alderen. Hun er 40 år, jeg er nesten på hennes alder. Anonymkode: 1b47e...8b4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Hun har jo alltid vært den peneste av dem, synes jeg daAnonymkode: a649d...037
Saphyria Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Ho er vel heilt okei for alderen sin. 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Normalt pen, mye står nok på smike og styling. Mange nordiske kvinner som har lignende utseende. Anonymkode: 9c16f...5f4 5
Onar Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Enig med de over, generelt pen. Men her er det en del sminke som vanlig når de står frem. fyldigere lepper gjør deg nok mer sensuell. Send bilde til meg på pm, så skal jeg gi et ærlig svar. 1
Gjest made4u Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 Hun hadde overbevist meg i alle fall...
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #8 Skrevet 16. november 2016 Kanskje litt mere sånn egentlig i ansiktet ift leppene og siden jeg har smilehull. Anonymkode: 1b47e...8b4
tdm900 Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 Det finnes bedre utgaver av hunnkjønn..... 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #11 Skrevet 17. november 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt mere sånn egentlig i ansiktet ift leppene og siden jeg har smilehull. Anonymkode: 1b47e...8b4 Hun er var dritpen! Ligner du på henne, har du ingen grunn til å være usikker -Jente21 Anonymkode: 480a6...340 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #12 Skrevet 17. november 2016 Det er vel veldig individuelt hvem folk syntes er pene og ikke? Skjønner ikke poenget med dette... også at folk skriver "hun er vel okei" osv. Syntes det blir ganske dumt og lurer på hva dere hadde sagt om deres bilde hadde vært postet slik og vurdert? Jeg blir litt oppgitt... Anonymkode: 3a987...44c 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #13 Skrevet 17. november 2016 Når du blander inn Kylie syntes jeg det er vanskelig å si, for hun syntes jeg ikke ligner noe særlig på Emma. Emma har et rundt ansikt, og det liker jeg godt. Slike lange ansikter som Kylie har er jeg mindre fan av. Anonymkode: 50a63...c90
Arabella Skrevet 17. november 2016 #14 Skrevet 17. november 2016 (endret) 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt mere sånn egentlig i ansiktet ift leppene og siden jeg har smilehull. Anonymkode: 1b47e...8b4 Hva er det i veien med denne kroppen? Damen ser nesten vanskapt ut. Endret 17. november 2016 av Arabella 2
Gjest canacas Skrevet 17. november 2016 #15 Skrevet 17. november 2016 (endret) 33 minutter siden, Arabella skrev: Hva er det i veien med denne kroppen? Damen ser nesten vanskapt ut. Hva tenker du på? Eller hva mener du? Er det nå jeg skal bli kjempelei meg og frustrert, fordi du kaller en dame på et bilde vanskapt og jeg er akkurat like svai i ryggen som henne? Har samme ræva og når jeg tenker meg om. Ærlig talt, er det rart man blir forvirra? Enda godt jeg er trygg nok i meg selv, men om det er galt å skrive mammakropp - hvordan er det greit å kalle noen vanskapt når det sikkert er like mange som ligner som leser en slik kommentar? Endret 17. november 2016 av canacas la til tekst
Hunden89 Skrevet 17. november 2016 #16 Skrevet 17. november 2016 (endret) 32 minutter siden, canacas skrev: Hva tenker du på? Eller hva mener du? Er det nå jeg skal bli kjempelei meg og frustrert, fordi du kaller en dame på et bilde vanskapt og jeg er akkurat like svai i ryggen som henne? Har samme ræva og når jeg tenker meg om. Ærlig talt, er det rart man blir forvirra? Enda godt jeg er trygg nok i meg selv, men om det er galt å skrive mammakropp - hvordan er det greit å kalle noen vanskapt når det sikkert er like mange som ligner som leser en slik kommentar? Om du ser ut som henne reint kroppslig, så er du ei kjempeflott dame, Canacas Men enig med deg, det er ein uting at folk kjem med slike kommentarer. Spesielt når det kan vere unge folk her inne med lav sjølvtilit som er usikre på sin eigen kropp. Endret 17. november 2016 av Hunden89 1
Sykkelkopp Skrevet 18. november 2016 #17 Skrevet 18. november 2016 12 timer siden, canacas skrev: Hva tenker du på? Eller hva mener du? Er det nå jeg skal bli kjempelei meg og frustrert, fordi du kaller en dame på et bilde vanskapt og jeg er akkurat like svai i ryggen som henne? Har samme ræva og når jeg tenker meg om. Ærlig talt, er det rart man blir forvirra? Enda godt jeg er trygg nok i meg selv, men om det er galt å skrive mammakropp - hvordan er det greit å kalle noen vanskapt når det sikkert er like mange som ligner som leser en slik kommentar? Arabella er misunnelig på den sexy svaien 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #18 Skrevet 18. november 2016 Er vel bare litt rar vinkel og posering på bildene. Ser ut som hun har helt enorm omkrets på overkroppen, men dama er jo egentlig bitteliten. PS. Har man en slik svai i ryggen uten å gå inn for det bør man utredes for det. Kan få ryggproblemer senere. Anonymkode: 9c16f...5f4 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #19 Skrevet 18. november 2016 13 timer siden, Arabella skrev: Hva er det i veien med denne kroppen? Damen ser nesten vanskapt ut. Hun har en utrolig pen kropp. At du ser noe feil med denne kroppen, forteller meg bare at du er misunnelig. Anonymkode: 479bf...da7 3
Gjest canacas Skrevet 18. november 2016 #20 Skrevet 18. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel bare litt rar vinkel og posering på bildene. Ser ut som hun har helt enorm omkrets på overkroppen, men dama er jo egentlig bitteliten. PS. Har man en slik svai i ryggen uten å gå inn for det bør man utredes for det. Kan få ryggproblemer senere. Anonymkode: 9c16f...5f4 Jeg måtte tilbake og nistirre på bildet nå for å se det, men ser poenget ditt angående posering og vinkel. Det sier vel egentlig en del av poenget mitt, jeg så den pene dama og tenkte ikke tanken om at noe måtte være galt med henne. Å kalle noen vanskapt blir for drøyt for meg. Og ja, svai rygg er ingenting å trakte etter. Det er bedre å bygge booty for å få effekten om det er for syns skyld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå