Kresh Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Heisann! Siden jeg er så godt i gang med julegavene, så trenger jeg litt hjelp til tips til de siste gavene. Noen som har tips til hva jeg kan gi til pappa og stemor, begge i femti-årene. Budsjett er på rundt 700kr +/- trenger også tips til hva jeg kan gi til lillesøster på 10 år. Der er budsjettet på 200kr +/- Takker for alle gode, og kanskje ikke riktig så gode tips 😊
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Kommer helt an på hva de liker. 10-åringen kan like diverse parfyme/dusjsett fra f.eks Cubus eller Vita. Men er hun en gutte-jente faller kanskje ikke dette i smak. Hva liker pappa og stemor? Er de tur-mennesker får du f.eks en fin og god kikkert til 700,-. Eller gavekort på restaurant. Anonymkode: 37207...ce4
Olava Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Hvis far og stemor er glad i å styre på kjøkkenet så kanskje kjøpe noe kjøkkenutstyr av noe slag? Noen gode kjøkkenkniver, en god kjele, stekepanne, eller noen "enklere liv"-aktige ting som er nyttig og greit å ha med på kjøkkenet. Til søster på 10 år syns jeg det kommer litt mer an på hva hun er opptatt av. Liker hun å tegne? Kanskje noen gode tegnesaker kan være fint. Liker hun å lese? Da kan kanskje en bok være interessant for henne, da er det jo bare å spørre mor og far hva slags bøker hun liker å lese, eller å ta en kikk i bokhylla hennes. Liker hun å bake? Da kan søt/fin kakepynt, muffinsformer, kakeformer og annet bakeutstyr være noe. Du kjenner henne jo bedre enn KG, så du vet vel bedre hva som passer til henne. Eller så anbefaler jeg brettspill, opplever at det er en populær gave å få. Foreslår kinasjakk eller alias
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Om far og stemor er glad i feks vin, kan en bok om vin og en flaske vin være et godt valg. Jeg er omtrent på deres alder og vet jeg hadde blitt glad for dette. Ellers så spørs det jo litt på hvilke interesser de har og hvilken smak de har. Georg Jensen har mye fint i både helårspynt og julepynt, dette er flotte gaver å få (synes jeg da) Om du bor i nærheten av en butikk som selger finere olivenoljer, pesto og krydder kan dette være fint å supplere en gave med. Til lillesøster kan du jo kjøpe noe fint fra WOW, klesbutikk for jenter i den alderen, der har de både klær og litt pynt som kan passe til summen. Anonymkode: 2293a...539
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå