AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #21 Skrevet 16. november 2016 8 timer siden, Quatro skrev: Det er ikke bare tilbud som vi mener, men vi har ikke tid til begrensning av vår frihet hjemme vi er ikke i mot men vi vil også at barna må ikke oppleve i det som de ikke ønsker hun (dattera mi) Seier at hun vil ikke og vanskelig for oss. Hvordan vi må håndtere situasjonen at på en side BV som ønsker på veiledning men det motsatte på andre siden vi som foreldre midt i veien håper du nå førstår nå Både jeg og far har mottatt veiledning fra barnevernet det siste året. Femåringen vår vet ikke en gang at disse menneskene jobber i noe som heter barnevernet! Hun vet bare at mamma og pappa har fått hjelp av disse hyggelige damene for å lære hvordan vi kan unngå å krangle sånn at vi får det mer koselig hjemme. (Vi er skilt, og barnet har et heftig temperament og det har til tider vært mye utagering og store kamper mellom barnet og meg. Sannsynligvis på grunn av lite stabilitet og uforutsigbar hverdag for barnet. Det har løst seg nå.) En fireåring SKAL IKKE ha mulighet til å ta sånne valg for familien! En fireåring skal ikke velge noe mer alvorlig enn hvilken genser, hvilket pålegg eller hvilket lørdagsgodt! Hvis dette stemmer, vil jeg på det sterkeste anbefale at dere tar imot veiledning og lærer hvordan dere skal la barn være barn! Anonymkode: 11d2d...64d 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #22 Skrevet 16. november 2016 6 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Føler du deg tøff bak AB funksjonen? Nei, gjør du? Sist jeg sjekket sto ikke Uperfekt registrert som etternavn. Men ts' språk tyder verken på at hun er utenlandsk eller norsk med skrivevansker. Feilene er innbyrdes ulogiske og virker konstruert. Jeg tror innlegget er skrevet for å fyre opp under fordommene mot de som blir gransket av barnevernet. Jeg kan ta feil. Anonymkode: 89155...51d 1
Fru Uperfekt Skrevet 16. november 2016 #23 Skrevet 16. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, gjør du? Sist jeg sjekket sto ikke Uperfekt registrert som etternavn. Men ts' språk tyder verken på at hun er utenlandsk eller norsk med skrivevansker. Feilene er innbyrdes ulogiske og virker konstruert. Jeg tror innlegget er skrevet for å fyre opp under fordommene mot de som blir gransket av barnevernet. Jeg kan ta feil. Anonymkode: 89155...51d Stemmer at det ikke er ett etternavn, men det gjør meg mer gjenkjennbar enn en AB kode for den jevne bruker. Er enig i at det var ett merkverdig innlegg, og veldig rotete samt at oppfølgingen fra TS gjør at det kan virke som ett provokatør innlegg. Samtidig så vil jeg anta at terskelen for å melde til bv er lavere i ny bh siden det vil fremkomme av papirene til barnet at fam har hatt kontakt med bv tideligere.
Fru Uperfekt Skrevet 16. november 2016 #24 Skrevet 16. november 2016 12 timer siden, Quatro skrev: Vi er ikke i mot BV men vi full samarbeidet med din vi viste det fra begynnelsen at det ikke noe som vi er redd for men det som vi mener at BH lærer har misbrukte henne brukte urelevante metoder for å få barna stille i mot oss hun er veldig sosial jente har ingen problema med venner. Det er hun som ikke ønsker veiledning. Som foreldre vi er midt i veien høre barne vår eller BV som stor fast på sine mening Ett barn eer nettopp det, ett barn. Din datter skal ikke måtte ta slike valg, hun trenger ikke engang å vite at de er fra bv.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #25 Skrevet 16. november 2016 Pokker, er det ingen i denne tråden her som kan skrive? " Tallordet (ett) legger vekt på motsetningen til de andre tallordene (jf. ett skap, ikke flere), mens artikkelen (et) understreker motsetningen mellom et eksemplar av det man snakker om, og et eksemplar av noe annet som det kunne være tale om (jf. et skap, ikke for eksempel en hylle). " Anonymkode: 30e40...83c
Fru Uperfekt Skrevet 16. november 2016 #26 Skrevet 16. november 2016 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Pokker, er det ingen i denne tråden her som kan skrive? " Tallordet (ett) legger vekt på motsetningen til de andre tallordene (jf. ett skap, ikke flere), mens artikkelen (et) understreker motsetningen mellom et eksemplar av det man snakker om, og et eksemplar av noe annet som det kunne være tale om (jf. et skap, ikke for eksempel en hylle). " Anonymkode: 30e40...83c Dette er ett forum og ikke en norsktime. Så lenge en gjør seg forstått og skriver noenlunde ok norsk/nynorsk så legger de fleste oss ikke opp i bøyningen, en/et/ett eller og/å reglene Endret 16. november 2016 av Fru Uperfekt Endret pga en språknazi
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #27 Skrevet 16. november 2016 5 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Dette er ett forum og ikke en norsk time. Så lenge en gjør seg forstått og skriver noenlunde ok norsk/nynorsk så legger de fleste oss ikke opp i bøyningen, en/et/ett eller og/å reglene Norsktime. Anonymkode: 20eb3...3c8 1
Fru Uperfekt Skrevet 16. november 2016 #28 Skrevet 16. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norsktime. Anonymkode: 20eb3...3c8 Om du først skal være språknazi så bør du vite at det du skrev ikke var en fullstendig setning Men nok nå vi har tatt poenget ditt... Dyslektikere og utenlandsfødte hold dere unna forumet så lenge AB 20eb3...3c8 er innom for å forpeste
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #29 Skrevet 16. november 2016 2 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Om du først skal være språknazi så bør du vite at det du skrev ikke var en fullstendig setning Men nok nå vi har tatt poenget ditt... Dyslektikere og utenlandsfødte hold dere unna forumet så lenge AB 20eb3...3c8 er innom for å forpeste Det innlegget var det første jeg har skrevet i denne tråden! 😂 Sorry, jeg kunne ikke dy meg! Anonymkode: 20eb3...3c8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #30 Skrevet 16. november 2016 6 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Dette er ett forum og ikke en norsk time. Så lenge en gjør seg forstått og skriver noenlunde ok norsk/nynorsk så legger de fleste oss ikke opp i bøyningen, en/et/ett eller og/å reglene Ett eneste forum eller "et forum"? Nei, det er ikke bare en norsk time. Er du i England så er det en engelsk time.. Det er et alvorlig tema som diskuteres i denne tråden. Men retorikken her får det hele til å fremstå som rimelig "fjasete". Anonymkode: 30e40...83c 2
Quatro Skrevet 17. november 2016 #31 Skrevet 17. november 2016 Hei heiiii fikk beskjed at barnevern saken vi henlegges grunnet at vi foreldere ikke ønsket veiledning og det Beste for barna er mor og far. Som gir kjærlighet og varm klem. Jeg er så glad i denne bloggen som delte mine opplevelser etter BV og var det gode råd fra dere medlemer og negative. I slutten skriver jeg litt om meg for hvordan person er jeg Jeg er ei mor til to barn og kjære mannen min kom jeg i Norge for 5 år siden. Det som jeg tenker å dele. Det er få lærere i skoler eller BH ser på innvandrer som mistenke og begynner fordømmer dem etter deres kultur og religion som generelt basert på Media og det er ikke 100 % rektig. I alle kulturer finnes det bådet positive og negative. Det er et eksempel som jeg opplevde i (BH lærer sa til meg at det er helt vanlig å slå barne sine fordi det er deres kultur er sånn) men jeg sa til hu at du må følge norske regler og ikke misbruke barne det som du gjør det skader barna og hvordan de integrere seg i samfunnet etter på det er ikke i min kultur å fordømme andre uten å hvite noe om den du må ha kunnskap om flere kulturelle. I stedet å fordømme uskyldig barn og mistenke dem det som finnes ikke i ingen kulturer. Rett og slett jeg vant og nå jeg vil melde Bh lære for misbruk og tvang mot mindre åringen det gjøre jeg fordi jeg vil at læerere MÅ vite litt mer love bestemmelser en kulturer jeg vil ikke diskremere andre det er mine egen ming og må ikke brukes som eksempler takk til alle ha Finn ikveld med jeg slutter svar på den tråden
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #32 Skrevet 21. november 2016 På 17.11.2016 den 18.39, Quatro skrev: Hei heiiii fikk beskjed at barnevern saken vi henlegges grunnet at vi foreldere ikke ønsket veiledning og det Beste for barna er mor og far. Som gir kjærlighet og varm klem. Jeg er så glad i denne bloggen som delte mine opplevelser etter BV og var det gode råd fra dere medlemer og negative. I slutten skriver jeg litt om meg for hvordan person er jeg Jeg er ei mor til to barn og kjære mannen min kom jeg i Norge for 5 år siden. Det som jeg tenker å dele. Det er få lærere i skoler eller BH ser på innvandrer som mistenke og begynner fordømmer dem etter deres kultur og religion som generelt basert på Media og det er ikke 100 % rektig. I alle kulturer finnes det bådet positive og negative. Det er et eksempel som jeg opplevde i (BH lærer sa til meg at det er helt vanlig å slå barne sine fordi det er deres kultur er sånn) men jeg sa til hu at du må følge norske regler og ikke misbruke barne det som du gjør det skader barna og hvordan de integrere seg i samfunnet etter på det er ikke i min kultur å fordømme andre uten å hvite noe om den du må ha kunnskap om flere kulturelle. I stedet å fordømme uskyldig barn og mistenke dem det som finnes ikke i ingen kulturer. Rett og slett jeg vant og nå jeg vil melde Bh lære for misbruk og tvang mot mindre åringen det gjøre jeg fordi jeg vil at læerere MÅ vite litt mer love bestemmelser en kulturer jeg vil ikke diskremere andre det er mine egen ming og må ikke brukes som eksempler takk til alle ha Finn ikveld med jeg slutter svar på den tråden Er selv utlending og ser heller det motsatte. Syns ofte BV er for sene til å koble seg inn. Virker som om de er redde for å tråkke noen på tærene evt at de har for få skikkelige nøytrale tolker. Anonymkode: 093b2...717
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå