Gå til innhold

Nesnalobber


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få tak i høye, røde lobber? Ikke høye hæler, altså, men sånne som går et stykke opp på leggen. :tunge1: Er det å oppdrive i Oslo i det hele tatt, eller må jeg bestille? Husker jeg hadde lobber da jeg var liten, men aner ikke hvor vi fikk tak i dem, og mamma husker heller ikke. Hun mener at Husfliden kanskje har, men nå finnes jo ikke de i Oslo lenger... Hjelp? Jeg vil ha, jeg vil haaaa! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor kan jeg få tak i høye, røde lobber? Ikke høye hæler, altså, men sånne som går et stykke opp på leggen. :tunge1:

:ler: Synes jeg ser det! Nesnalobben-julebordskolleksjonen: nå også med stilletthæl :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kan jeg få tak i høye' date=' røde lobber? Ikke høye hæler, altså, men sånne som går et stykke opp på leggen. :tunge1: Er det å oppdrive i Oslo i det hele tatt, eller må jeg bestille? Husker jeg hadde lobber da jeg var liten, men aner ikke hvor vi fikk tak i dem, og mamma husker heller ikke. Hun mener at Husfliden kanskje har, men nå finnes jo ikke de i Oslo lenger... Hjelp? Jeg vil ha, jeg vil haaaa! :grine:[/quote']

-De hadde iallefall på Gr.løkka tidligere...i markveien i en av de kule butikkene nederst der...;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kan jo bestilles fra www.nesnalobben.com , da. Ellers vet jeg de finnes i noen skobutikker, jeg husker bare ikke hvilke.

Selv har jeg "after skiing" i svart, men de er kjøpt på fabrikken. Der får man også studentrabatt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv afterskiing modellen. Perfekte do sko på hytta.

da vi var små bruket vi den orginale modellen, de er litt kuriøse, siden det ikke er høyre og venstre sko.

Ps vi kaller det "Bumma"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! Vi handlet mye på Familieskomakeren på Grønland da jeg var liten, mulig de ble kjøpt der.

Og var det noen som sa studentrabatt?! Det er jo genialt.

Jess. Da går jeg på lobbejakt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå finnes den :)

Når man handler på fabrikken, som (selvsagt) ligger på Nesna, så får man iallefall studentrabatt. Tror det ble en 50 kroner ca på mine after skiing. Hvordan det blir om man handler på nett det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 16 år senere...

Siden siden dukket opp da jeg søkte, og jeg ikke ser noen grunn til å lage en ny tråd når denne eksisterer, så skriver jeg her selv om tråden er 17 år. 

Får man tak i Nesnalobben noen steder i Oslo? 

Anonymkode: 48733...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søk på nett. Og kjøp minst en størrelse større enn det du vanligvis bruker. De er små i størrelsen. 

Anonymkode: a2b09...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Søk på nett. Og kjøp minst en størrelse større enn det du vanligvis bruker. De er små i størrelsen. 

Anonymkode: a2b09...2b4

Man bør kjøpe to størrelser større, om en kjøper den gamle typen, fordi en helst ikke vil gå med tærne i oppoverbakke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lobber er blodharry! Til og med uggs er finere og det sier ikke lite...

Anonymkode: 6319f...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...