Gå til innhold

Mitsubishi Space Star


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med denne modellen fra nevnte merke?

Anonymkode: b692c...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så litt på de for en stund siden, men jeg ble ikke imponert. En del rust, kvaliteten ellers var heller ikke så bra, og Mitsubishi har rykte på seg for at girkassene trenger en overhaling etter 150000km.

Ellers har du ganske gode anmeldelser her:

http://www.carsurvey.org/reviews/mitsubishi/space_star/single-page/

Anonymkode: 5e883...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eid space wagon. Det blir min siste mitsubishi. Kjøpte bilen fordi merket skulle ha få feil i tester. Problemene jeg fikk dreide seg om girkasseproblemer. Differensial som begynte å "synge", bilen ville ikke holde seg i revers, rufsete gange pga igjennsoting av EGR. Rust, mye rust. Bremser og drivknuter måtte skiftes (men det må det på alle så det holder jeg utenfor)Har eid volvo og BMW  fra samme året og forskjellen er enorm. Jeg hadde 2.4 GDI bensin 150hk og forbruket var langt over oppgitt, selv med gubbekjøring....

Mitt inntrykk er at mitsubishi virker OK frem til ca 200.000 km eller 10 år. Etter det raser hele bilen mer eller mindre sammen.

Utstyrsnivået på mitsubishi er i tillegg høyst middelmådig og interiørkvaliteten når ikke opp til tyske eller svenske biler. Jeg klarer ikke så finne en god grunn til å kjøpe det. Hvis det er en skambillig dødsbobil som er forventet å vare 2-3 år uten forventninger så OK...

Jeg er faktisk bilmekaniker og har eid 16 biler..... Nissan, toyota, BMW, VW, Ford , toyota og honda. Og da mitsubishi èn gang.

Anonymkode: 55401...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk er at mitsubishi virker OK frem til ca 200.000 km eller 10 år. Etter det raser hele bilen mer eller mindre sammen.

Mine kontakter ble fort enige om 150000km eller 10 år. :D Uansett, interessant at du bekrefter dette av egen erfaring. Mitsubishi skal jeg ikke ha.

Anonymkode: 5e883...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...