Gå til innhold

FEI FOR DERES EGEN DØR!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Makaveli ikke innl.

Nå har jeg lest rundt her inne, og er drittlei!!! av en ting.

Dere er flinke til å dømme noen av dere, og kritisere og spy ut galle, smi renker.

Og nå er jeg lei av persontrakaseringen mot Waco.

Herregud er det noen andre her inne, NOEN som spriter opp og krydrer en diskusjon slik som han. Og om han kommer med noe kverulerende så blir det ramaskrik.... Er det noen her inne som ikke har provosert noen gang???

Og nå har dere fa*n meg ikke noe annet å komme med en skrivinga hans. Jeg har lest masse rart her inne og jeg tror mange av dere trenger norsk kurs for å være ærlig, jeg kunne trengt et oppfriskningskurs selv for den slags skyld...

Istedet for å være så utrolig skinnhellig og kule, FEI FOR DERES EGEN DØR, før dere trakaserer noen.

Waco, I`m on your side man.

Makaveli.

When i die, let it be. When they come for me, bury me a G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Waco!!!!!!

Helt enig med deg, og veldig imponert over at noen har tatt poenget. Vi er her for å diskutere, ikke for å være venner og enige hele tiden.

Lag liv, og argumentér...

... mange alenemødre som aldri rakk å fullføre utdannnelsen, vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, selvsagt. Kjempeintelligent å kverulere bare for kveruleringens skyld... bare fortsett dere, waco og makaveli, for hvert ord dere sier bekrefter dere bare alles antagelser.

Og til det utrolig usaklige, stygge sparket til alenemødre - hva faen tror du du er for noe?? De tar seg faktisk av barna sine, ofrer kanskje utdannelsen og sine egne drømmer og planer for å klare det. Snørrunger har ingenting i dette forumet å gjøre, trodde jeg, skjerp dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår poenget ditt Makaveli .

Når Waco først dukket opp ble jeg utrolig provosert, men så bestemte jeg meg for å lese noen av innleggene hans en gang til. Og jeg må si at han faktisk har et poeng i endel av de (nå har jeg ikke lest alle innleggene hans, det er vel ca 1300 stk tror jeg), det gjelder bare å se litt gjennom linjene og ikke være så hårsår.

Og jeg kan ikke huske at Waco har fokusert på PERSON, har går mer på sak.

Det må gå an å ta opp annet en "nussetuss" temaer her på KG, og man har lov til å være uenig.

Mens vi er inne på temaet om å feie for egen dør må jeg si at jeg synes at også Milla fikk unødvendig mye pepper. Er det slik at vi er redd for mennesker som ikke er helt A4? Mennesker som tør å stikke seg ut, og stå for sine meninger, til tross for at de skaper sterke reaksjoner? (Hørte jeg jantelov?).

Jeg savner Milla, og synes at Waco er et friskt pust i KG.

Og jenter, hvis dere virkelig blir provosert av Wacos innlegg så les et innlegg (husker ikke hvor tråden er) der noen av brukerene sa at de var I MOT selvbestemt abort (og jeg minner om at vi lever i 2002). Da tror at det ikke er noen som blir provosert av Waco lenger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hei Makaveli

Har ikke sagt du snakket stygt om alenemødre, det var det Rødhette som gjorde, hvis du leser innlegget litt lenger opp på siden.

For øvrig kan du jo lese ditt eget innlegg igjen, "rasshøl" og liknende intelligente kommentarer. Kan bare gjenta "snørrunger"...

Nei, aldri sagt jeg er perfekt. Men jeg er ikke så usikker og stusselig som person at jeg trenger drittprat, usaklig personhets og stygge angrep for å fortelle hva jeg mener.

Så at noen her gikk glødende til forsvar for waco, sa han var et "friskt pust". Jeg skjønner hva du mener, i betydningen av at SELVSAGT kan ikke alle være enige, og vi trenger diskusjon rundt mange ting. Men søppel-argumentering, total nedsabling av kvinner, uansett om det er grunnlag for det eller ikke - det blir jo for dumt. Hvis man ønsker å nå frem med noe, bør man jo være interessert i å beholde et gram troverdighet, og det har dere lite av begge to nå, både makavel og waco. Hører gjerne meninger som er annerledes enn mine egne jeg, hvis de er begrunnet med annet enn INGENTING, og helst skrevet med en hensikt annet enn å krangle for kranglingens skyld. Du trenger ikke være professor for min del, bare man kan oppføre seg som et vanlig høflig menneske med et minimum av respekt for andre.

Jeg finner det ikke mindre nn absurd at nettopp makaveli og waco går så hardt på dette med saklighet osv, når de ofte skriver de innleggene som er desidert mest bomskudd i forhold til temaet det er snakk om!!! Jada, har sett glupe tilakemeldinger fra deg, waco (verre med makaveli) men de er så få, som om du MÅ være sinna og gulpe opp stygge ting for å få sagt noe. Synd det, du ville sikkert bli betraktet som mer oppegående hvis du hadde klart å holde deg på jorda.

Det var det. Nå er jeg skikkelig spent på hvilke banneord dere vil lære meg denne gangen, sikker på dere kan flere enn meg. Sikkert noe helt inn i gamperæva mange flere enn meg. Oj, så spennende å bruke det ordet! Fikk skikkelig kick nå, det la akkurat den tyngden jeg ønsket bak innlegget mitt. WOW!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte lar seg vel provosere litt for lett og tar ting veldig personlig. Sånn er det bare, noen er hårsåre og andre ikke. Jeg blåser i om jeg får kritikk av noen her inne, her er jo alle anonyme uansett. Lett å si akkurat hva man mener om folk da.

Hadde vært utrolig kjedelig hvis alle var enige her ja. Dessuten, motsetninger tiltrekker hverandre! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Enkelte lar seg vel provosere litt for lett og tar ting veldig personlig. Sånn er det bare, noen er hårsåre og andre ikke. Jeg

Men når man får beskjed i klare ord om at man må være et mareritt og en plage for sine nærmeste, da er det ikke lenger koselig å være her! Jeg tar sjelden ting personlig, men slike ting skal da ærlig talt ikke forekomme på et forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg skrev innlegget litt lenger opp på siden, svar til Makaveli, det med "snørrunger" osv.

Etter meg kom to innlegg til, begge er veldig uklare, da dere ikke nevner hvem eller hva dere tenker på når dere sier de tingene - "noen" er veldig hårsåre, Tove?

Og siste gjest, har du fått beskjed om at du er en plage, hvem er du? Ikke lett å ta den tilbakemeldingen alvorlig når du ikke sier hvem du er - hvis noen skal føle seg truffet av det og skjerpe seg, burde du kanskje referere til en episode eller navn.

Jeg ser Tove sier at det er lett å si meningene sine nå man er anonym.. stiller meg uforstående til problemet ditt, Tove - dette er et forum hvor hvem som helt kan kalle seg hva som helst, og om jeg blir kritisert, trakassert eller for den saks skyld rost, så blåser jeg faktisk i om du heter Gunhild, Pål eller Matroushka. Det må være lov å si en mening uten navn og adresse, det er vel poenget her... Og jeg kunne kalt meg Kari i neste innlegg, og da er vi jo like langt... Hovedsaken må vel være at man holder seg litt saklig.

Takk, Hege, for at du slettet det stygge innlegget til Makaveli, det ble litt unødvendig mye gulp der. Dere gjør en bra jobb.

Hilsen 2ne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke på noen spesielle da jeg sa at "noen" er veldig hårsåre. Mente bare at vi er forskjellige og noen tåler mindre enn andre. Dessuten er jeg enig med deg at man kan si meninga si uten fullt navn og adresse, det jeg mente var at spydighetene kanskje kommer fortere når man er anonym. Synes bare alle burde vise respekt for hverandres meninger uansett, det var det som var poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og siste gjest, har du fått beskjed om at du er en plage, hvem er du? Ikke lett å ta den tilbakemeldingen alvorlig når du ikke sier hvem du er - hvis noen skal føle seg truffet av det og skjerpe seg, burde du kanskje referere til en episode eller navn.

De innleggene det gjelder er slettet og folk vet om det, derfor ønsker jeg ikke å si noe mer om det eller hvem jeg er. Ubehagelig er slike ting uansett, og da spiller det ingen rolle om jeg vil være anonym nå eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bråk her? :sjarmor:

Tror kvinner må begynne og lære seg å ikke bli så infernalske, bare menn har en mening som ikke samsvarer med kvinners! Dere kan ikke bestemme hva menn skal tenke, DA VETTØ!!!

Hva med en litt mer demokratisk tankegang, jenter?

Jeg har farta på en del fora, hvor det er flest menn. Folk er uenige hele tiden, det må man regne med. Men jeg har ALDRI sett så mange illsinte mennesker på en gang, når noen mener noe litt uvanlig. KG er DEFINITIVT det værste forumet på den måten der. Har faktisk ALDRI sett makan!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på her jeg.. :o

Det jeg syns begynner å bli "litt" slitsomt er at uansett hvilket tema det er som diskuteres kommer Waco med de vanlige remsene om håpløse/onde/dumme/uintelligente/utspekulerte kjerringer.

Hvis noen syns dette er oppfriskende, javel.. jeg for min del synes det begynner å bli rimelig kjedelig, usaklig og slitsomt.

Mistenker Waco egentlig for å ha normalt med sirkulasjon i topplokket, derfor syns jeg egentlig det er pussig at han ikke går lei?

Nok om han..

Det er vel ingen her inne som har påstått at det ikke skal være lov å komme med egne meninger, og opphetede debatter er nødvendigvis ikke usaklige eller ufine,de aller fleste av oss tåler vel det, men det må være lov å fremme et ønske om at alle holder seg på et minimumsnivå av saklighet?

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...